Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Prośba o pomoc w błedach vcds

Awatar użytkownika
chrisvtr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 191
Rejestracja: 10 gru 2010, 19:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Prośba o pomoc w błedach vcds

Post autor: chrisvtr » 18 sty 2016, 20:03

co jest nie tak z dodawaniem zdjec do posta , jak robie podgląd przed wysłaniem to widze dodane fotki , jak wysle to w poscie ich nie ma , o co kaman ?


witam kolegów , autko nie chciało mi odpalac wiec wyeliminowałem antynapad ktory był podpiety pod rozrusznik , potem dałęm rozrusznik do naprawy bo elektromagnes sie zuzył , autko chodziło jakis czas bez problemu az wczoraj nie chciało odpalic ,tzn rozrusznik nawet nie zakręcił jak przed naprawą , a w tygodniu ze dwa razy mu sie zdarzyło ze za pierwszym razem nie krecił i raz za drugim razem po przekreceniu kluczyka juz działał a raz po trzecim razie , neistety wczoraj próbowałęm ze 30 razy i nie zakręcił nawet ani na chwile . Dzis chciałem go znaow zawiezc do elektryka no i wsiadam do auta i za pierwszym razem pyk i chodzi , zczytałem błedy i mam nadzieje ze pomozecie rozwiązac przyczyne , dodam ze ako poltora miesiaca temu wymieniłem na nowe .

Dodatkowo auto zaczeło mi palic 5-7L wiecej niz zazwyczaj ale tylko po miescie , na trasie 15L lpg wiec jak na moje loty to rewelacja ,tylko dlaczego po miescie 27-8 chleje gdzie normalnie mi palił 20-22 ,na trzeciej fotce sa błędy po jezdzie na lpg , a na kolejnym na samej Pb i nie ma juz błedów o bank 1 i tu pytnaie czym to moze byc spowodowane??? ,bylem juz dwa razy u gazownika jedzilismy testowalismy i zero błedow i wedlug nich jest ustawiony gaz dobrze i dziala prawidłowo, pozdro

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 sty 2016, 21:45 przez chrisvtr, łącznie zmieniany 4 razy.
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE

Gość

Post autor: Gość » 18 sty 2016, 20:32

chrisvtr, Tagi nie piszemy z palca,a jesli nie możesz dodac z listy to umieśc info w poście.

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 18 sty 2016, 22:11

Jeżeli już wyciągałeś rozrusznik to było zrobić jego pełną regenerację a nie tylko elektromagnes wymieniać. Jeżeli faktycznie antynapad jest na 100% wyeliminowany jako możliwa przyczyna takiego zachowania to rozrusznik powiedział dość. Objawy ewidentnie na to wskazują.
Kontakt: nick + @wp.pl

Awatar użytkownika
chrisvtr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 191
Rejestracja: 10 gru 2010, 19:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: chrisvtr » 18 sty 2016, 22:58

VanDyke pisze:Jeżeli już wyciągałeś rozrusznik to było zrobić jego pełną regenerację a nie tylko elektromagnes wymieniać. Jeżeli faktycznie antynapad jest na 100% wyeliminowany jako możliwa przyczyna takiego zachowania to rozrusznik powiedział dość. Objawy ewidentnie na to wskazują.
kazałem naprawić i tyle , elektryk zdecydował ze tylko to sie nadawało do wymiany ,jesli sie okaze ze cos wiecej w rozruszniku to nie moj problem tylko elektryka , powiedział ze reszta rozrusznika jest w bdb stanie i brak sladów zuzycia
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 19 sty 2016, 13:15

A jak on to ocenił? Rozebrał go? <jezyk2>
Mój po wyjęciu też wyglądał bardzo dobrze a objawy miałem podobne do Twoich. Konieczna była wymiana.
Masz tam błąd rozrusznika, który ewidentnie na to wskazuje. O ile, podkreślam, nie jest to wina antynapadu, który masz gdzieś tam wpięty w ten rozrusznik <boisie>

Awatar użytkownika
chrisvtr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 191
Rejestracja: 10 gru 2010, 19:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: chrisvtr » 19 sty 2016, 13:45

VanDyke pisze:A jak on to ocenił? Rozebrał go? <jezyk2>
Mój po wyjęciu też wyglądał bardzo dobrze a objawy miałem podobne do Twoich. Konieczna była wymiana.
Masz tam błąd rozrusznika, który ewidentnie na to wskazuje. O ile, podkreślam, nie jest to wina antynapadu, który masz gdzieś tam wpięty w ten rozrusznik <boisie>
oczywiscie ze go rozbieral , mam tez błąd elektryczny i jakiś zacisk 30 gdzie jest za niskie napięcie wiec przez to tez moze nie załączać rozrusznika moim zdaniem ale nie mam pojecia gdzie ten zacisk 30 jest , antynapad mam odciety od rozrusznika pisałem o tym wiec to juz historia
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE

simon68
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 19 kwie 2014, 09:48
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: simon68 » 19 sty 2016, 13:57

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00668
polecam doczytać Special Notes
i pytanie jak z temperaturami otoczenia u ciebie jak nie chce palić czy nie masz akurat w tedy błąd 30.

When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).

When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.[center][/center]

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 19 sty 2016, 15:47

Ten błąd zgłasza sterownik kessy z tego co widzę na zdjęciu
Kontakt: nick + @wp.pl

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 sty 2016, 15:58

No sterownik stacyjki... Z tego co wyczytałem w internetach jest on winą niskiego napięcia aku... za niskie napięcie zasilania.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

simon68
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 19 kwie 2014, 09:48
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: simon68 » 20 sty 2016, 10:10

drago_o pisze:No sterownik stacyjki... Z tego co wyczytałem w internetach jest on winą niskiego napięcia aku... za niskie napięcie zasilania.
tak jak piszą na wiki rosstecha, jak słabe aku i zimno to wiadomo spada sprawność aku i w tedy może kolega mieć kłopoty, dla tego czasem pali czasem nie, nie wiem jak u was ale ja mam aku do wymiany bo już leciwe to MMI jak jest -10 na zewnątrz to pokazuje 10% z aku, nie tykane nic temperatura idzie do -1 przez dzień i MMI z 10% wskakuje na 100%, ale mam świadomość że aku już swoje lata ma i dlatego tak, z tego co pamiętam to kolega ma nowe aku, ale pytanie czy dobrze zakodowane i czy dobrze go doładowuje, i z tym nie ma kłopoty jak tera mocno na minusie, stery widzą małe napięcie i nie pozwalają na odpałkę.....

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: Prośba o pomoc w błedach vcds

Post autor: VanDyke » 20 sty 2016, 10:17

chrisvtr pisze: autko chodziło jakis czas bez problemu az wczoraj nie chciało odpalic ,tzn rozrusznik nawet nie zakręcił jak przed naprawą , a w tygodniu ze dwa razy mu sie zdarzyło ze za pierwszym razem nie krecił i raz za drugim razem po przekreceniu kluczyka juz działał a raz po trzecim razie , neistety wczoraj próbowałęm ze 30 razy i nie zakręcił nawet ani na chwile . Dzis chciałem go znaow zawiezc do elektryka no i wsiadam do auta i za pierwszym razem pyk i chodzi
Moim zdaniem te objawy i zapisany błąd rozrusznika wskazują tylko na felerny rozrusznik.

Awatar użytkownika
chrisvtr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 191
Rejestracja: 10 gru 2010, 19:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: chrisvtr » 20 sty 2016, 11:08

simon68 pisze:
drago_o pisze:No sterownik stacyjki... Z tego co wyczytałem w internetach jest on winą niskiego napięcia aku... za niskie napięcie zasilania.
tak jak piszą na wiki rosstecha, jak słabe aku i zimno to wiadomo spada sprawność aku i w tedy może kolega mieć kłopoty, dla tego czasem pali czasem nie, nie wiem jak u was ale ja mam aku do wymiany bo już leciwe to MMI jak jest -10 na zewnątrz to pokazuje 10% z aku, nie tykane nic temperatura idzie do -1 przez dzień i MMI z 10% wskakuje na 100%, ale mam świadomość że aku już swoje lata ma i dlatego tak, z tego co pamiętam to kolega ma nowe aku, ale pytanie czy dobrze zakodowane i czy dobrze go doładowuje, i z tym nie ma kłopoty jak tera mocno na minusie, stery widzą małe napięcie i nie pozwalają na odpałkę.....
aku nowe , zakodowane i ładowanie sprawdzone , wiec raczej to nie aku jest przyczyną
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE

Awatar użytkownika
chrisvtr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 191
Rejestracja: 10 gru 2010, 19:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Prośba o pomoc w błedach vcds

Post autor: chrisvtr » 20 sty 2016, 11:10

VanDyke pisze:
chrisvtr pisze: autko chodziło jakis czas bez problemu az wczoraj nie chciało odpalic ,tzn rozrusznik nawet nie zakręcił jak przed naprawą , a w tygodniu ze dwa razy mu sie zdarzyło ze za pierwszym razem nie krecił i raz za drugim razem po przekreceniu kluczyka juz działał a raz po trzecim razie , neistety wczoraj próbowałęm ze 30 razy i nie zakręcił nawet ani na chwile . Dzis chciałem go znaow zawiezc do elektryka no i wsiadam do auta i za pierwszym razem pyk i chodzi
Moim zdaniem te objawy i zapisany błąd rozrusznika wskazują tylko na felerny rozrusznik.
jak narazie kreci normalnie wiec nie mam po co jechac do elektryka ,jak tylko znow zastrajkuje to bedzie go rozbierał jeszcze raz cos mi sie wydaje , nie wiem czy jest sens kupowac moduł kessy skoro on tylko informuje ze ma za slabe napiecie na zacisku 30 , moze ktos z was wie gdzie ten zacisk jest w ktorym miejscu jakis schemat ktos ma ??
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE

gotman25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 30 lip 2011, 20:28
Lokalizacja: Mansfield

Post autor: gotman25 » 20 sty 2016, 16:22

Z tego co mi sie wydaje to zacisk 30 oznacza stale napiecie z akumulatora. Zacisk 15 to napiecie ktorej podajesz po wlaczeniu zaplonu. Ja nie mialem kiedys stalego napiecia na zacisku 30 przy ECU silnika. Samochod dzialal tylko mialem problemy ze START/STOP. Musialem wlaczyc, wylaczyc, wlaczyc zaplon zeby mi START/STOP dzialalo. Jak robilem scan samochodu to mi zawsze pokazywalo date na ECU silnika cos jak 0000.00.00. Zawsze sie zerowala:)

Wiem ze piszesz ze ako nowe i wszystko dziala.
Pierwsze zdjecie co wstawiles niestety nie widac wszystkiego. Powinno ci pokazac jakie napiecie bylo gdy zapisal ten blad.
Tak z ciekawosci jaka masz tam wartosc?
Blad niskiego napiecia masz tylko na jednym sterowniku?

Nastepnym razem sprobuj odczytac warotsc napiecia gdy nie bedzie chcial odpalic i bedziesz mial te same objawy.
Jak nie zakreci z kilka razy moze podlacz prostownik i wtedy sprobuj:)

Nie mowie ze to przyczyna ze nie odpala.
Widze 2 mozliwosci.
1. Niskie napiecie i "samochod decyduje" ze nie warto probowac odpalac
2. Rozrusznik sie blokuje i jak chce zakrecic to pobiera taki prad zeby sie temu przeciwstawic ze spada napiecie i wywala blad niskiego napiecia gdzies.

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 20 sty 2016, 19:44

No ale kolega napisał, że aktualnie auto odpala więc aku raczej tu nie ma nic do rzeczy. Gdyby aku było słabe to te kilkadziesiąt prob odpalenia auta, o którym wspomina kolega, by go już dawno załatwiło.
Kontakt: nick + @wp.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl