Tak jak mówiłem.ManiekJames pisze:No i dziś zawalczyłem z ponownym ustawieniem
Blokady obie + dokładne ustawienie napinaczy
....
i jest LEPIEJ !!!
Faktycznie był przestawiony i to już widziałem po wkręceniu dolnej blokady ...
I jest dokładnie tak jak piszesz - jak ustawisz na 0 i wkręcisz blokadę wału to celując blokadą wałków od razu widać czy złożony jest poprawnie czy nie
Poprawa spora, ci wyczuleni zauważyli by nawet poprawę w pracy silnikaManiekJames pisze:Ale nie jest jeszcze idealnie
Wyszło teraz -2 i -6 iiii mimo blokad nie umiem inaczej
(było -6 i -12 więc spora poprawa !!!)
ale już nic nie ruszam bo coś zrypię i bedzie kaszanka
W każdym razie jeżeli po ustawieniu rozrządu zakręciłeś na sucho parę razy i potem na napinaczu sprawdziłeś napięcie paska i jest OK to znaczy, że -2 i -6 trzeba zostawić.
Jak rozrząd złożony poprawnie to te kąty wynikają już z nastawników i łańcuchów.