nie moa możliwości ograniczenia prądu ładowania... to co robi BEM to w dosyć wąskim zakresiemmalinas pisze:Czesc
Przy tych roznicach pojemnosci znamionowej zupelnie bez roznicy
Jesli zakodujesz go na 110Ah to bedzie dostawal 2A wiekszy prad ladowania a przy
95Ah mniejszy czyli czas ladowania sie zwiekszy.
Jesli jezdzisz na krotkich trasach i obciazasz AKU to na 110Ah
Jesli masz dlugie trasy to nie ma problemu z 95Ah
Maly prad ladowania oznacza mniejsza oksydacje elektrolitu czyli wyzsza zywotnosc.
Ale w tych roznicach pojemnosci znamionowej nie mnialbym strachu.
reguluje napięcie generowane przez alternator... a akku jak niedoładowany to wygeneruje taki
prąd jaki będzie mu potrzebny, jak mówiłem u mnie przy niedoładowaniu sięgał on 100A
i wtedy nawet solidny kabel plusowy się grzeje
wygnereuje znaczy się w tym przypadku tak obciąży alternator zeby nie było że coś się
bierze z niczego
kodowanie nowego jest BEMpowi potrzebne bo sobie liczy deltę energii z akku czyli zakłada
nowy potem liczy ile weszło w ile wyszło i wie mniej więcej jaki jest stan w danym momencie