części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB/LPG ] alternator od 2,8 do 4,2

bartek1995
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 16 lis 2013, 13:47
Lokalizacja: lubin

[D2 99 4.2PB/LPG ] alternator od 2,8 do 4,2

Post autor: bartek1995 » 08 gru 2013, 13:55

witam mam takie pytanie czy będzie pasował alternator od A8 2,8 do 4,2 . miałem dzisiaj przygodę jadąc zapaliła mi się kontrolka akumulatora kilka kilometrów dalej zaczął wariować ledwo dojechałem do domu walnąłem kilka razy młotkiem w alternator i podłączyłem pod ładowanie odpaliłem było normalnie i po jakimś czasie znowu brak ładowania najprawdopodobniej zawiesiły się szczotki



Ostatni raz poprawiam tytuł tematu , następne niepoprawnie napisane idą do kosza. http://www.a8team.pl/tag-regulamin-nazy ... vt2943.htm
Pozdrawiam .
pioter .
Ostatnio zmieniony 08 gru 2013, 17:08 przez bartek1995, łącznie zmieniany 1 raz.

Pirat_swidnica
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
Lokalizacja: Świdncia

Post autor: Pirat_swidnica » 08 gru 2013, 15:58

a moze szczotki sie skonczyly?

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 08 gru 2013, 16:56

bartek1995, nie czarował bym z żadnym innym alternatorem , tylko dał bym swój do regeneracji .
ja za regeneracje swojego ( nowe bebechy ) zapłaciłem 170zł

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 08 gru 2013, 17:38

mdamian pisze:ja za regeneracje swojego ( nowe bebechy ) zapłaciłem 170zł
No albo było to już lata świetlne wstecz, albo był w bardzo dobrym stanie skoro taka cena. Kupowałem do swojego regulator napięcia, bo mi się szczotki skończyły (a wymiana szczotek w nim to była łamigłówka) i zapłaciłem 120zł.
Elektryk 450zł chciał i gwarancja na rok. Wymiana samych szczotek 70zł jak altek przyniosę wymontowany i brak gwarancji.

bartek1995
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 16 lis 2013, 13:47
Lokalizacja: lubin

Post autor: bartek1995 » 09 gru 2013, 13:23

właśnie zapomniałem powiedzieć bratu o tym ładowaniu . Wsiadł w auto przejechał ok 2 km i nagle przestało jechać . Przyholowaliśmy go do domu naładowałem aku. i próbowałem odpalić i nic kręci od czasu do czasu coś ledwo załapie ale nie idzie go odpalić co to może być

ernesto

Post autor: ernesto » 09 gru 2013, 13:56

forum to kopalnia, trzeba używać łopaty
http://www.a8team.pl/d2-42brak-ladow-si ... %EAci++nic

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 09 gru 2013, 14:04

Gabriel pisze:Elektryk 450zł chciał i gwarancja na rok. Wymiana samych szczotek 70zł jak altek przyniosę wymontowany i brak gwarancji.
To masz kolego drogiego elektryka , albo to ja trafiłem na taniego elektryka , razem z demontażem , robocizną i montażem zapłaciłem 170 zł .
Czekałem na miejscu , aż to zrobi , wymienił graty przy mnie na nowe .

Ale najlepsze , że chciałem sam się z tym pobawić , a w hurtowni części do rozruszników i alternatorów , bez robocizny krzyknęli mi 250 zł .

To jest 3 auto z którym byłem u tego elektryka i zawsze koszta się wahają w granicach 120-170 zł .

bartek1995
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 16 lis 2013, 13:47
Lokalizacja: lubin

Post autor: bartek1995 » 09 gru 2013, 19:10

wielkie dzięki z tym linkiem mam takie objawy jak kolega manieksews z tego linku więc jutro będe działał

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 09 gru 2013, 21:00

mdamian pisze:Czekałem na miejscu , aż to zrobi , wymienił graty przy mnie na nowe .
Ale jakie graty? łożyska i szczotki w regulatorze?

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 09 gru 2013, 21:06

Szczotki + wirnik ( czy jak to tam się nazywa ) , tulejek nie ruszał , nie stawiały oporu to po co .

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 27 cze 2015, 21:30

Hej Pany, odgrzeje schaba troche, bo mam słabe ładowanie aku. Po tym jak mi Erni na zlocie zmierzył pobór prądu, to bez obciążenia na aku było ponad 14, natomiast pod obciążeniem spadło chyba poniżej 12. Dzis podłączyłem lapka i na ECU pokazał mi 12,4.

Nie sprawdzałem jeszcze na alternatorze, co zrobie w poniedziałek, ale wracając do srawy, która nieco od tematu tu odbiegła, jestem ciekaw czy alternator od 2,8 podjedzie do 4,2 nie tylko ze wzgledu na moc, ale również mocowania..?

a czemu ... :> bo miałbym od 2,8 po małym przebiegu <amasz> i nie wiem czy brac, czy regenerować <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 27 cze 2015, 22:07

Moim zdaniem alternator od 2.8 nie bedzie pasowac do 4.2 , sugerują mi to tylko katalogi
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 27 cze 2015, 22:23

Marcin zmierzyłeś napięcie na altku?? Jest tez niskie? Jesli tak wyciąg go i sprawdź jakie ma szczotki bo u mnie identyczny efekt dawały łyse szczotki. A za ciosem łozysko i cały regulator wraz z komutatorem no i hasa jak to w D2.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 28 cze 2015, 09:15

Apophis pisze:Marcin zmierzyłeś napięcie na altku?? Jest tez niskie?
no własnie jeszcze nie. zrobie to jutro przy okzaji wymiany nastawnika. Ale raczej pójdę w regeneracje, to mi też mój mechanik radzi.
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 28 cze 2015, 09:31

Marcinek ale jeśli regenerujesz to wszystko. Diody na mostku prostowniczym to podstawa u ciebie.
Masz identyczne objawy co u mnie były. W starym altku problemem była uszkodzona jedna dioda na mostku. Lichwiarz elektryk nie sprawdził tego tylko wmawiał mi, że mam zje....y samochód.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3020769.html
http://www.a8team.pl/d2-all-ladowanie-v ... ?highlight

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl