[D2 99 4.2PB/LPG ] alternator od 2,8 do 4,2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lis 2013, 13:47
- Lokalizacja: lubin
[D2 99 4.2PB/LPG ] alternator od 2,8 do 4,2
witam mam takie pytanie czy będzie pasował alternator od A8 2,8 do 4,2 . miałem dzisiaj przygodę jadąc zapaliła mi się kontrolka akumulatora kilka kilometrów dalej zaczął wariować ledwo dojechałem do domu walnąłem kilka razy młotkiem w alternator i podłączyłem pod ładowanie odpaliłem było normalnie i po jakimś czasie znowu brak ładowania najprawdopodobniej zawiesiły się szczotki
Ostatni raz poprawiam tytuł tematu , następne niepoprawnie napisane idą do kosza. http://www.a8team.pl/tag-regulamin-nazy ... vt2943.htm
Pozdrawiam .
pioter .
Ostatni raz poprawiam tytuł tematu , następne niepoprawnie napisane idą do kosza. http://www.a8team.pl/tag-regulamin-nazy ... vt2943.htm
Pozdrawiam .
pioter .
Ostatnio zmieniony 08 gru 2013, 17:08 przez bartek1995, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
bartek1995, nie czarował bym z żadnym innym alternatorem , tylko dał bym swój do regeneracji .
ja za regeneracje swojego ( nowe bebechy ) zapłaciłem 170zł
ja za regeneracje swojego ( nowe bebechy ) zapłaciłem 170zł
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
No albo było to już lata świetlne wstecz, albo był w bardzo dobrym stanie skoro taka cena. Kupowałem do swojego regulator napięcia, bo mi się szczotki skończyły (a wymiana szczotek w nim to była łamigłówka) i zapłaciłem 120zł.mdamian pisze:ja za regeneracje swojego ( nowe bebechy ) zapłaciłem 170zł
Elektryk 450zł chciał i gwarancja na rok. Wymiana samych szczotek 70zł jak altek przyniosę wymontowany i brak gwarancji.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lis 2013, 13:47
- Lokalizacja: lubin
forum to kopalnia, trzeba używać łopaty
http://www.a8team.pl/d2-42brak-ladow-si ... %EAci++nic
http://www.a8team.pl/d2-42brak-ladow-si ... %EAci++nic
To masz kolego drogiego elektryka , albo to ja trafiłem na taniego elektryka , razem z demontażem , robocizną i montażem zapłaciłem 170 zł .Gabriel pisze:Elektryk 450zł chciał i gwarancja na rok. Wymiana samych szczotek 70zł jak altek przyniosę wymontowany i brak gwarancji.
Czekałem na miejscu , aż to zrobi , wymienił graty przy mnie na nowe .
Ale najlepsze , że chciałem sam się z tym pobawić , a w hurtowni części do rozruszników i alternatorów , bez robocizny krzyknęli mi 250 zł .
To jest 3 auto z którym byłem u tego elektryka i zawsze koszta się wahają w granicach 120-170 zł .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lis 2013, 13:47
- Lokalizacja: lubin
Szczotki + wirnik ( czy jak to tam się nazywa ) , tulejek nie ruszał , nie stawiały oporu to po co .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Hej Pany, odgrzeje schaba troche, bo mam słabe ładowanie aku. Po tym jak mi Erni na zlocie zmierzył pobór prądu, to bez obciążenia na aku było ponad 14, natomiast pod obciążeniem spadło chyba poniżej 12. Dzis podłączyłem lapka i na ECU pokazał mi 12,4.
Nie sprawdzałem jeszcze na alternatorze, co zrobie w poniedziałek, ale wracając do srawy, która nieco od tematu tu odbiegła, jestem ciekaw czy alternator od 2,8 podjedzie do 4,2 nie tylko ze wzgledu na moc, ale również mocowania..?
a czemu ... bo miałbym od 2,8 po małym przebiegu i nie wiem czy brac, czy regenerować
Nie sprawdzałem jeszcze na alternatorze, co zrobie w poniedziałek, ale wracając do srawy, która nieco od tematu tu odbiegła, jestem ciekaw czy alternator od 2,8 podjedzie do 4,2 nie tylko ze wzgledu na moc, ale również mocowania..?
a czemu ... bo miałbym od 2,8 po małym przebiegu i nie wiem czy brac, czy regenerować
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Moim zdaniem alternator od 2.8 nie bedzie pasowac do 4.2 , sugerują mi to tylko katalogi
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Marcinek ale jeśli regenerujesz to wszystko. Diody na mostku prostowniczym to podstawa u ciebie.
Masz identyczne objawy co u mnie były. W starym altku problemem była uszkodzona jedna dioda na mostku. Lichwiarz elektryk nie sprawdził tego tylko wmawiał mi, że mam zje....y samochód.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3020769.html
http://www.a8team.pl/d2-all-ladowanie-v ... ?highlight
Masz identyczne objawy co u mnie były. W starym altku problemem była uszkodzona jedna dioda na mostku. Lichwiarz elektryk nie sprawdził tego tylko wmawiał mi, że mam zje....y samochód.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3020769.html
http://www.a8team.pl/d2-all-ladowanie-v ... ?highlight