części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Problem z Servotronic

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

[D2 ALL ] Problem z Servotronic

Post autor: michalwruszak » 05 kwie 2014, 17:28

Koledzy nareszcie udało mi się uruchomić servo w moim aucie ale jest jeden problem , servotronic mianowicie sie nie reguluje ,działa zawsze tak samo , czy przy parkowaniu i przy predkości 70-80km/h, dodam jeszcze tylko ze mam problem z ABS , bład 00301 , czy może mieć to wpływ na prace servotronica .

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 06 kwie 2014, 20:29

Jakies sugestie?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 kwie 2014, 20:57

Do wymiany masz pompę ABS, być może błąd ten wpływa na pracę servotronica bo jak u siebie nie miałem abs'u zakodowanego to miałem takie wrażenie, że 80km/h było wspomaganie za lekkie a teraz jest fajne twarde.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 06 kwie 2014, 21:00

Też tak myślałem ze to pewnie wina pompy . Dzięki
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 kwie 2014, 21:12

A weź podmień przekaźnik albo rozłącz wtyczkę przy maglu i się przejedź. Powinna chodzić z oporem, przy większych prędkościach.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 06 kwie 2014, 21:38

przekaźniczek sterujący pracą servotronica ma jedno wejście - gala czyli
analogowy sygnał o prędkości

reguluje zaworek w maglu do którego jest podpięta hydraulika
która z tego co wiem nie jest sterowana niczym elektrycznym
po prostu pompa ma dawać ciśnienie i już

więc w teorii nawet kompletne wyrzucenie ABSu tudzież tylnych kół
nie powinno powodować jakichkolwiek zmian w pracy stronica
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 06 kwie 2014, 21:50

Po wyjęciu przekaźnika wspomagania zanika , myśle ze może by jeszcze sprawdzić pompe , przy porannym odpaleniu , przy skrecie kół wydaje z siebie bardzo dziwne dzwięki , po przejechaniu paru metrów juz nic nie slychać
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 kwie 2014, 22:12

maciu pisze:przekaźniczek sterujący pracą servotronica ma jedno wejście - gala czyli
analogowy sygnał o prędkości
Zgadza się i ten sygnał jest brany z szarej kostki licznika pin nr 9 kabelek niebiesko biały ;)

U mnie po odpaleniu jest cichutko aż do momenty wyjechania na kostkę, potem jest tak jakby delikatny jęk ale to wina pompy. Lekko się kręci ale z delikatnym jękiem ze strony pompy..

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 kwie 2014, 16:26

Dziś juz servotronic nie dziala w ogole , przekaźnik pare razy wyciągniety , ponownie włożony nie daje znaków zycia .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 08 kwie 2014, 17:14

A jak zwiększysz obroty na postoju to kierownica chodzi lżej? U mnie jak padł zaworek to wspomaganie chodziło ciężko ale zwiekszając obroty chodziło lżej więc jesli po przygazowaniu chodzi lzej to wina leży po stronie zaworka. Wymieniłem pompe bo myslałem, że była padnieta, ale okazało sie że zaworek był winowajcą - uwalony był kabelek przy samym zaworku.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 kwie 2014, 17:16

Maglownica byla ostatnio wyciagana i kable przy zaworku byly dobre , po zmostkowaniu pinow w miejscu przekaznika kierownica kreci sie bardzo lekko , ostatnio przez pare dni wszytko dzialalo tylko wspomaganie czy przy 5km/h czy 70km/h dzialalo tak samo , myslalem ze po deszczu przekazniki zalala woda ale dzis sprawdzalem to bylo tam sucho
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl