![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Problem z Servotronic
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
[D2 ALL ] Problem z Servotronic
Koledzy nareszcie udało mi się uruchomić servo w moim aucie ale jest jeden problem , servotronic mianowicie sie nie reguluje ,działa zawsze tak samo , czy przy parkowaniu i przy predkości 70-80km/h, dodam jeszcze tylko ze mam problem z ABS , bład 00301 , czy może mieć to wpływ na prace servotronica .
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jakies sugestie?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Też tak myślałem ze to pewnie wina pompy . Dzięki
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
przekaźniczek sterujący pracą servotronica ma jedno wejście - gala czyli
analogowy sygnał o prędkości
reguluje zaworek w maglu do którego jest podpięta hydraulika
która z tego co wiem nie jest sterowana niczym elektrycznym
po prostu pompa ma dawać ciśnienie i już
więc w teorii nawet kompletne wyrzucenie ABSu tudzież tylnych kół
nie powinno powodować jakichkolwiek zmian w pracy stronica
analogowy sygnał o prędkości
reguluje zaworek w maglu do którego jest podpięta hydraulika
która z tego co wiem nie jest sterowana niczym elektrycznym
po prostu pompa ma dawać ciśnienie i już
więc w teorii nawet kompletne wyrzucenie ABSu tudzież tylnych kół
nie powinno powodować jakichkolwiek zmian w pracy stronica
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Po wyjęciu przekaźnika wspomagania zanika , myśle ze może by jeszcze sprawdzić pompe , przy porannym odpaleniu , przy skrecie kół wydaje z siebie bardzo dziwne dzwięki , po przejechaniu paru metrów juz nic nie slychać
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Zgadza się i ten sygnał jest brany z szarej kostki licznika pin nr 9 kabelek niebiesko białymaciu pisze:przekaźniczek sterujący pracą servotronica ma jedno wejście - gala czyli
analogowy sygnał o prędkości

U mnie po odpaleniu jest cichutko aż do momenty wyjechania na kostkę, potem jest tak jakby delikatny jęk ale to wina pompy. Lekko się kręci ale z delikatnym jękiem ze strony pompy..
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dziś juz servotronic nie dziala w ogole , przekaźnik pare razy wyciągniety , ponownie włożony nie daje znaków zycia .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
A jak zwiększysz obroty na postoju to kierownica chodzi lżej? U mnie jak padł zaworek to wspomaganie chodziło ciężko ale zwiekszając obroty chodziło lżej więc jesli po przygazowaniu chodzi lzej to wina leży po stronie zaworka. Wymieniłem pompe bo myslałem, że była padnieta, ale okazało sie że zaworek był winowajcą - uwalony był kabelek przy samym zaworku.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Maglownica byla ostatnio wyciagana i kable przy zaworku byly dobre , po zmostkowaniu pinow w miejscu przekaznika kierownica kreci sie bardzo lekko , ostatnio przez pare dni wszytko dzialalo tylko wspomaganie czy przy 5km/h czy 70km/h dzialalo tak samo , myslalem ze po deszczu przekazniki zalala woda ale dzis sprawdzalem to bylo tam sucho
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044