[D2 00 ] Koła na lato
bez dystansow obejdzie sie w sumie ponzej ET30 Spotkalem sie dwa nie temu z PawelDSW i widzialem jego (w sumie) 20" z ET27 i tam dystansow nie trzeba
beyer28, dobry wybor opon i dystansow jak sie spotkamy to zobacze jak to u Ciebie bedzie wygladac w komplecie, bo ja mam dystanse 15mm i 20mm i w sumie na 18" juz ladnie wygladalo, choc felga mniejsza bo 8J byla.
Teraz mam taki setup jak Ty i myslalem zeby jeszcze poszezyc ale dopiero jak zobacze jak to live wyglada
beyer28, dobry wybor opon i dystansow jak sie spotkamy to zobacze jak to u Ciebie bedzie wygladac w komplecie, bo ja mam dystanse 15mm i 20mm i w sumie na 18" juz ladnie wygladalo, choc felga mniejsza bo 8J byla.
Teraz mam taki setup jak Ty i myslalem zeby jeszcze poszezyc ale dopiero jak zobacze jak to live wyglada
to nie jest zwykły napęd...to
martin_rs4, chałupniczymi sposobami (poziomnica i miarka ) sprawdzałem jakie dystanse będą potrzebne i mniej więcej tyle mi wyszło. Nie wykluczone, że kilka mm będą wystawały, ale to dosłownie "pyci kłak" Słabo wygląda schowany kapeć w nadkolu i przy dużych kołach to jest nie do przyjęcia-dla mnie przynajmniej
W sumie to pomimo 19 ten prześwit jest nadal dość zauważalny (mogłem wziąć r20 ;( ) . Liczę na to, że po zapodaniu dystansów się polepszy, bo schowane koło daje chyba optyczne wrażenie większego prześwitu
W sumie to pomimo 19 ten prześwit jest nadal dość zauważalny (mogłem wziąć r20 ;( ) . Liczę na to, że po zapodaniu dystansów się polepszy, bo schowane koło daje chyba optyczne wrażenie większego prześwitu
Panowie potrzebna mała pomoc.
Również szukam czegoś na lota bo tragedią jest zmienianie opon lato-zima na jedne felgi, tym bardziej że moje felgi 18stki nie są już w najlepszej kondycji, na zimę ewentualnie mogą zostać.
A więc do rzeczy, felgi to 4G9 601 025 A ,E-8.5J x 19H2 ET43 wraz z oponami 255/45/19 cena ok 3000zl
I moje pytanie czy te koła wejdą bez problemu do D2 , standardowe zawieszenie.
Pomijam efekt wizualny, głównie chodzi o komfort i podniesienie chociaż o centymetr samochodu.
Obecnie jeżdżę na 245/45 r18 tak jak producent zaleca.
Również szukam czegoś na lota bo tragedią jest zmienianie opon lato-zima na jedne felgi, tym bardziej że moje felgi 18stki nie są już w najlepszej kondycji, na zimę ewentualnie mogą zostać.
A więc do rzeczy, felgi to 4G9 601 025 A ,E-8.5J x 19H2 ET43 wraz z oponami 255/45/19 cena ok 3000zl
I moje pytanie czy te koła wejdą bez problemu do D2 , standardowe zawieszenie.
Pomijam efekt wizualny, głównie chodzi o komfort i podniesienie chociaż o centymetr samochodu.
Obecnie jeżdżę na 245/45 r18 tak jak producent zaleca.
A jaka opcja będzie najlepsza jeżeli chodzi o markę ogumienia w przypadku opon na lato?
Mam namyśli bardziej budżetowe rozwiązania, opcjonalne te ze średniej półki... Mam na myśli takie marki modele opon jak:
Mam namyśli bardziej budżetowe rozwiązania, opcjonalne te ze średniej półki... Mam na myśli takie marki modele opon jak:
Ostatnio zmieniony 15 mar 2020, 13:20 przez jazzm, łącznie zmieniany 3 razy.
Hej. U mnie obecnie zimowe opony to Nexeny. Kupione 3 sezony temu i dają rade (245/45/18).
Teraz również przymierzam się do zmiany opon letnich
(obecnie Dunlopy (245/45/18) ,3 sezon je mam i zginęły w oczach przy normalnej jeździe)
i jak wszystko pójdzie dobrze to też będą Nexeny 255/45/19)
(Tak nawiasem oddam za dobre piwko 3 prawie nowe opony 245/45/ r18, jakieś tam chińskie, jedna biła,robiłem zwroty itp...itp... nerwy wzięły górę i kupiłem owego czasu te Dunlopy i nastał spokój z wyważeniem a chińczyki leżą w garażu i zajmują miejsce ,odbiór tylko osobisty oczywiście)
Teraz również przymierzam się do zmiany opon letnich
(obecnie Dunlopy (245/45/18) ,3 sezon je mam i zginęły w oczach przy normalnej jeździe)
i jak wszystko pójdzie dobrze to też będą Nexeny 255/45/19)
(Tak nawiasem oddam za dobre piwko 3 prawie nowe opony 245/45/ r18, jakieś tam chińskie, jedna biła,robiłem zwroty itp...itp... nerwy wzięły górę i kupiłem owego czasu te Dunlopy i nastał spokój z wyważeniem a chińczyki leżą w garażu i zajmują miejsce ,odbiór tylko osobisty oczywiście)
Nexeny- spytam się tak z ciekawości was bo zakupiłem je do focusa i tam są takie śliskie takie mam wrażenie ,mam maszyny do kół co prawda od nie dawna ale przy zakładaniu to takie kartoflaki zakładałem do busa to ledwo co weszło na felgę .
Niby ludzie mówią że ok się na nich śmiga ale montaż jest tragiczny
Niby ludzie mówią że ok się na nich śmiga ale montaż jest tragiczny
1. Barum zawsze był głośny i widać nadal jestqruku pisze:Mam akurat Barumy i są mega głośnejazzm pisze:
barum brillantis 2
2. Nexen - na zimę jeżeli ktoś musi to ok, ale na lato miałbym obawy, to przecież też chiński produk. Zimą jeździ się wolniej, latem wysoka temperatura i autostrada to wolałbym coś markowego
3. Dębica- z tej trójki chyba najlepsza na lato, mam w 2 autach małych i jest ok, przynajmniej bardziej znana niż Nexen i w razie problemów masz krajowy produkt do reklamacji
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Różnicy w czym ? W geolokalizacji, czy jakości ogumienia ? Bo jeśli chodzi Ci np o porównanie Nexenów z chińskim badziewiem to daruj sobie.
Ale skoro napisałeś, że
..to wiele wyjaśnia
Ale skoro napisałeś, że
Kod: Zaznacz cały
na zimę jeżeli ktoś musi to ok, ale na lato miałbym obawy (...) Zimą jeździ się wolniej, latem wysoka temperatura i autostrada to wolałbym coś markowego
Black Cars Matters