części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Felgi RH 20" 10j ET60

E0_SMOK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 15 kwie 2014, 19:26
Lokalizacja: Łódź

[D2 ALL ] Felgi RH 20" 10j ET60

Post autor: E0_SMOK » 17 mar 2021, 19:17

Jak myślicie będzie to pasować? W sensie od razu szukać jakiegoś dystansu? Jutro ma mi gość wysłać więc wolę się upewnić. Zakładam ze otwór centrujący 71.4 nie jest problemem. Aha kapcie mam 265/35/20

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 mar 2021, 20:24

Obrazek

Jeśli o te chodzi dla mnie wzór brzydki (ale o gustach się nie dyskutuje), już parę D2 na nich widziałem.
ET spore nawet przy tej szerokości więc jak chcesz bardziej odsadzić to jasne, że dystans wskazany (inny na przód, inny na tył). Co do otworu centrującego - będzie potrzebny pierścień na 57,1
Black Cars Matters

E0_SMOK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 15 kwie 2014, 19:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: E0_SMOK » 17 mar 2021, 20:59

No tak, pierścień to juz znalazłem. A jaki ten dystans może być potrzebny? Tak żeby to było bezpieczne. A wzór inny.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 mar 2021, 21:36

A to już od Ciebie zależy ile chcesz odsunąć. Patrząc na szerokość gumy, naciąg będziesz miał delikatny.
Przed kupnem dystansów założyłbym setup i sam sobie pomierzył już na samochodzie.
Felgi jak rozumiem, już zamówione. Jak ktoś chce na dłużej lub pogonić na ten sam model w przyszłości, a producent klepie rożne ET ten sam model warto zaopatrzyć się w różne na tył i przód i wtedy nie ma konieczności stosowania dystansu (ale o tym mało kto myśli).
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5844
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 mar 2021, 12:59

dice111 pisze:Jak ktoś chce na dłużej lub pogonić na ten sam model w przyszłości, a producent klepie rożne ET ten sam model warto zaopatrzyć się w różne na tył i przód i wtedy nie ma konieczności stosowania dystansu (ale o tym mało kto myśli).
Moim zdaniem różne ET to słabe rozwiązanie.

Głównie dlatego, że przeszkadza to w stosowaniu zamiennie kół z przodu na tył i odwrotnie.
Tu patrzę oczywiście ze swojej perspektywy ale tak dla przykładu...
Łapiesz kapcia na przodzie. Chcesz założyć zapas a swoje koło oddać do wulkanizacji. Na zapasie masz koło tylko 18" ale masz podłubane hamulce i na twój zacisk 18" nie wejdzie. A kolega E0_SMOK z tego co na zdjęciu widać właśnie ma jakieś inne heble z przodu.
Noi może być klops.
Jak masz identyczne koła na przodzie i tyle to przekładasz z tyłu na przód, na tył dajesz zapas i dalej w drogę. Jak koła są inne to już robi się kłopot.
Ja akurat na pełnowymiarowym zapasie mam 20" Multispoke ale na pewno są tacy co na zapas trzymają inne, mniejsze koła ;)

Noi w ewentualnej dalszej odsprzedaży również może to być bardziej kłopotliwe bo jednak tych co szukają kół z różnym ET na osiach będzie jednak zdecydowanie mniej.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl