[D3 07 ] Zakup opon - dylemat
[D3 07 ] Zakup opon - dylemat
Koledzy nadchodzi czas zmiany kapci i waham się pomiędzy tymi dwoma modelami:
Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 255/40 R19 100 Y XL AO MFS
Dunlop SP QuattroMaxx 255/40 R19 100 Y XL, MFS
Cena jest ta sama (tzn. ja mam je w tej samej cenie) więc nie jest żadnym wyznacznikiem, proszę Was o poradę, może ktoś ma jakieś doświadczenia zna opinie?
Z góry dziękuję za sugestie
Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 255/40 R19 100 Y XL AO MFS
Dunlop SP QuattroMaxx 255/40 R19 100 Y XL, MFS
Cena jest ta sama (tzn. ja mam je w tej samej cenie) więc nie jest żadnym wyznacznikiem, proszę Was o poradę, może ktoś ma jakieś doświadczenia zna opinie?
Z góry dziękuję za sugestie
Ostatnio zmieniony 05 mar 2014, 02:10 przez Horszczar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Dunlop SP Sport ja użytkuję na swoim D3.
Kupiłem nówki rok temu, teraz leci drugi sezon i jak na razie jestem zadowolony.
Kiedyś jeździłem sporo na Goodyear Eagle F1 ale to były jeszcze 1-dynki i potem 2-ki z jodełkowym bieżnikiem - z tych byłem mega zadowolony, miałem ze 3 komplety i pewnie kupiłbym następne ale do A8 nie znalazłem w odpowiednim rozmiarze więc przesiadłem się na coś innego.
Kupiłem nówki rok temu, teraz leci drugi sezon i jak na razie jestem zadowolony.
Kiedyś jeździłem sporo na Goodyear Eagle F1 ale to były jeszcze 1-dynki i potem 2-ki z jodełkowym bieżnikiem - z tych byłem mega zadowolony, miałem ze 3 komplety i pewnie kupiłbym następne ale do A8 nie znalazłem w odpowiednim rozmiarze więc przesiadłem się na coś innego.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2014, 21:52 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja nie wiem czy to można tak zaszeregować..... tzn. po moich obecnych Dunlop'ach tego na razie nie widać i po jednym sezonie "mięsa" jest wciąż bardzo dużo.pebo pisze:Czy nie jest tak, że opony oznaczane jako "sport" są z bardziej miękkiej mieszanki i szybciej się ścierają? Zauważyliście coś takiego?
Goodyear Eagle F1 wspominam bardzo dobrze (ze 3 komplety miałem rok po roku) - nie ścierały się zbytnio i jak sprzedawałem po jednym sezonie to każdy komplet był w przyzwoitym stanie i za przyzwoite pieniądze jeszcze szły do ludzi....... tylko tam nie było w nazwie "Sport"
Toyo Proxes też miałem...... też byłem z nich zadowolony i nie ścierały się jakoś nadmiernie........ ale te też nie miały w nazwie "Sport"
Miałem natomiast kiedyś oponki Yokohama AVS Sport (takie z jodełkowym bieżnikiem) i tymi byłem załamany - wprawdzie jeździło się na nich super (na suchym i na mokrym przyczepność pierwsza klasa) i to do tego stopnia, że na drugi sezon sprawiłem sobie drugi komplet ale niestety ten pierwszy po jednym sezonie był już prawie martwy (bieżnika ciut ciut) więc sprzedałem byle szybciej i za marne grosze
Noi na A8 miałem również Yokohamę Advan Sport i nie wiem czemu ale te również wydawały mi się jakoś szybko ścieralne
Innych nie pamiętam
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Czyli podobnie jak np. sportowe tarcze i klocki hamulcowe - opona też musi być rozgrzana. A a cywilnych warunkach szału nie ma.dice111 pisze:Od opony zalezy. Przykladem Potenza, guma twarda, bardzo wolno sie zuzywala, gdzie doskonale trzymala po zagrzaniu, ale komfort w PL byl tragiczny. Opony poszly dalej do kogos z forum. Lepszej gumy do szybkiej jazdy po autobahnach i skach do tej pory nie mialem.
Bądź dobry jak chleb.
Trochę mnie nie było ale wybór padł na:
Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 255/40 R19 100 Y XL AO MFS
jak na razie jestem bardzo zadowolony,
Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 255/40 R19 100 Y XL AO MFS
jak na razie jestem bardzo zadowolony,
Występują stąd mój dylematMaciek_fr pisze:Czesc z tego co sie orientuje to z twojego rozmiaru quattromaxx nie wystepuje.
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Przerabialem Goodyear F1, Dunlop SP i Pirreli P Zero.
Z wszystkich bylem zadowolony.
Tym razem wybor padl na Vredestein Ultrac Vorti R.
W najablizszych tygodniach beda na moich felach, wiec
bede mogl sie wypowiedziec na ich temat.
Jak narazie maja BARDZO pozytywne opinie.
Wrecz stawiane sa ponad te 3 marki wymienione o gory.
Niby kleja sie gleby jak zwariowane. Nie wiem co ze scieralnoscia.
Zobaczymy........... Jestem bardzo ciekawy.
Z wszystkich bylem zadowolony.
Tym razem wybor padl na Vredestein Ultrac Vorti R.
W najablizszych tygodniach beda na moich felach, wiec
bede mogl sie wypowiedziec na ich temat.
Jak narazie maja BARDZO pozytywne opinie.
Wrecz stawiane sa ponad te 3 marki wymienione o gory.
Niby kleja sie gleby jak zwariowane. Nie wiem co ze scieralnoscia.
Zobaczymy........... Jestem bardzo ciekawy.
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk