części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] Jakie ciśnienie w zimówkach 19"

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

[ - ] Jakie ciśnienie w zimówkach 19"

Post autor: dracus6662 » 22 gru 2014, 19:28

Panowie jakie prawidłowe ciśnienie dla D3 4.2mpi koła 19 255/40 zimówki <niewiem>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 gru 2014, 19:40

Silnik(i): 3.2 V6 FSI Quattro (188 kW) 05-, 3.2 FSI / Quattro (191 kW), 3.7 V8 Quattro (206 kW), 4.2 V8 Quattro (246 kW)

Rozmiar / Indeksy / Ciśnienie

235/55R17 / 99 Y / 2.3/2.1 - 2.7/2.9
235/50R18 / 101 Y / 2.3/2.1 - 2.7/2.9
255/45R18 / 99 Y / 2.3/2.1 - 2.7/2.9
255/40R19 / 100 Y / 2.4/2.2 - 2.8/3.0
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 gru 2014, 20:10

2,4/2.2 przy niezapakowanym aucie

a

2.8/30 przy zapakowanym

czy źle zrozumiałem <niewiem>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 gru 2014, 20:37

Dobrze....

zastanawia mnie tylko różnica ciśnienia między przodem a tyłem bo w D2 jest tu i tu równe... <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 gru 2014, 20:57

a to dla mnie tez takie zagatkowe kola jadą jutro do pl musze jeszcze tylko cisnienie wyrównac i jak przyjade to zakladam jeszcze przed wigilioa zdaze <amasz>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 gru 2014, 21:04

Ja muszę ze swoimi cos zrobić byo zaczęło telepać od 80km/h w górę. Najpierw na wyważenie a potem ciśnienie sprawdzić, bo chyba te 2,2 co mam to trochę za mało moim zdaniem <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

Motostacja

Post autor: Motostacja » 22 gru 2014, 23:11

ja laduje 2.5 zawsze nigdy mniej nigdy wiecej

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 gru 2014, 05:57

no u mnie Panowie w audi ale nie a8 tez trzesło ale okazało się że ktoś źle wyważył , a raz to było w 2 kołach za mało to auto chodziło po drodze jakby był wiatr sztormowy powyzej 80km chociaż względnie było 22 to dobiłem do 26 i było dobrze

więc myślę ze wezmę górną granice czyli 28/3.0 przed nami drogi z 1600km wole mieć dobre ciśnienie w oponech :D

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 6727
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 gru 2014, 06:04

Cisnienie ma być takie same we wszystkich kołach, tak mi się wydaje... Ja zrozumiałem to co napisane na wlewie jako przedział w jakim ma byc napompowane koło. Od 2.8 do 3.0. Moze moja interpretacja jest zła ;P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1802
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 gru 2014, 06:27

eee no to zweryfikujcie to panowie jezeli możecie :/

to jak to zinterpretować :

255/40R19 / 100 Y / 2.4/2.2 - 2.8/3.0??

przedział pomiędzy 2.4 a 2.2 na niezaładowanym

przedział 2.8/3.0 na załadowanym?

ja poszedłbym tropem na chłopski rozum :

na nie załadowanym aucie wiadomo przód będzie cięzszy a pysty bagaz to 2.4 na przedniej osi a 2.2 na tyle

i adekwatnie na obciązonym aucie

ale to ja bym tak to rozumiał powiedzcie jak to ma być właściewie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2014, 07:51

dracus6662 pisze:na nie załadowanym aucie wiadomo przód będzie cięzszy a pysty bagaz to 2.4 na przedniej osi a 2.2 na tyle
ja to dokładnie tak samo zinterpretowałem, nie mniej jednak też dał bym równe ciśnienie wszędzie. Jadąc w daleką trasę ładuję na zawszę na połowe, tzn. między autem pustym a dociążonym - czyli na 2,5, bo i tak ciśnienie w kołach wzrośnie ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 6727
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 gru 2014, 09:39

w różych silnikach może się to różnić?

Ja mam przy 255/40/R19 :
Przód:
-załadowany do 3 osób 2.7(39PSI)
-załadowany 4 i więcej 3.0(44PSI)
Tył:
-załadowany do 3 osób 2.5(36PSI)
-załadowany 4 i więcej 3.2(46PSI)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2014, 09:44

drago_o pisze:w różych silnikach może się to różnić?
... się różni ... :)


http://samochody.mojeauto.pl/audi/opony/audi_a8.html
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 6727
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 gru 2014, 09:57

mój: 255/40R19 100 Y 2.7/2.5 - 3.0/3.2
twój: 255/40R19 100 Y 2.4/2.2 - 2.8/3.0

Czyli tak rozumująć to na niezaładowanym powinieneś mieć:
przód 2.4, tył 2.2
załadowany:
przód 2.8, tył 3.0
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 gru 2014, 17:48

na moje powinno być tyle samo na wszystkich kołach przy q inne ciśnienie daje inna średnice koła

chyba ze rozkład mas jest dramatycznie różny , ale to mi sie wydaje ze przód jest bardziej dociążony przez silnik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl