Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


[ - ] Jakie ciśnienie w zimówkach 19"

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

[ - ] Jakie ciśnienie w zimówkach 19"

Post autor: dracus6662 » 22 gru 2014, 19:28

Panowie jakie prawidłowe ciśnienie dla D3 4.2mpi koła 19 255/40 zimówki <niewiem>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 gru 2014, 19:40

Silnik(i): 3.2 V6 FSI Quattro (188 kW) 05-, 3.2 FSI / Quattro (191 kW), 3.7 V8 Quattro (206 kW), 4.2 V8 Quattro (246 kW)

Rozmiar / Indeksy / Ciśnienie

235/55R17 / 99 Y / 2.3/2.1 - 2.7/2.9
235/50R18 / 101 Y / 2.3/2.1 - 2.7/2.9
255/45R18 / 99 Y / 2.3/2.1 - 2.7/2.9
255/40R19 / 100 Y / 2.4/2.2 - 2.8/3.0
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 gru 2014, 20:10

2,4/2.2 przy niezapakowanym aucie

a

2.8/30 przy zapakowanym

czy źle zrozumiałem <niewiem>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 gru 2014, 20:37

Dobrze....

zastanawia mnie tylko różnica ciśnienia między przodem a tyłem bo w D2 jest tu i tu równe... <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 gru 2014, 20:57

a to dla mnie tez takie zagatkowe kola jadą jutro do pl musze jeszcze tylko cisnienie wyrównac i jak przyjade to zakladam jeszcze przed wigilioa zdaze <amasz>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 gru 2014, 21:04

Ja muszę ze swoimi cos zrobić byo zaczęło telepać od 80km/h w górę. Najpierw na wyważenie a potem ciśnienie sprawdzić, bo chyba te 2,2 co mam to trochę za mało moim zdaniem <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

Motostacja

Post autor: Motostacja » 22 gru 2014, 23:11

ja laduje 2.5 zawsze nigdy mniej nigdy wiecej

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 gru 2014, 05:57

no u mnie Panowie w audi ale nie a8 tez trzesło ale okazało się że ktoś źle wyważył , a raz to było w 2 kołach za mało to auto chodziło po drodze jakby był wiatr sztormowy powyzej 80km chociaż względnie było 22 to dobiłem do 26 i było dobrze

więc myślę ze wezmę górną granice czyli 28/3.0 przed nami drogi z 1600km wole mieć dobre ciśnienie w oponech :D

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 gru 2014, 06:04

Cisnienie ma być takie same we wszystkich kołach, tak mi się wydaje... Ja zrozumiałem to co napisane na wlewie jako przedział w jakim ma byc napompowane koło. Od 2.8 do 3.0. Moze moja interpretacja jest zła ;P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 gru 2014, 06:27

eee no to zweryfikujcie to panowie jezeli możecie :/

to jak to zinterpretować :

255/40R19 / 100 Y / 2.4/2.2 - 2.8/3.0??

przedział pomiędzy 2.4 a 2.2 na niezaładowanym

przedział 2.8/3.0 na załadowanym?

ja poszedłbym tropem na chłopski rozum :

na nie załadowanym aucie wiadomo przód będzie cięzszy a pysty bagaz to 2.4 na przedniej osi a 2.2 na tyle

i adekwatnie na obciązonym aucie

ale to ja bym tak to rozumiał powiedzcie jak to ma być właściewie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2014, 07:51

dracus6662 pisze:na nie załadowanym aucie wiadomo przód będzie cięzszy a pysty bagaz to 2.4 na przedniej osi a 2.2 na tyle
ja to dokładnie tak samo zinterpretowałem, nie mniej jednak też dał bym równe ciśnienie wszędzie. Jadąc w daleką trasę ładuję na zawszę na połowe, tzn. między autem pustym a dociążonym - czyli na 2,5, bo i tak ciśnienie w kołach wzrośnie ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 gru 2014, 09:39

w różych silnikach może się to różnić?

Ja mam przy 255/40/R19 :
Przód:
-załadowany do 3 osób 2.7(39PSI)
-załadowany 4 i więcej 3.0(44PSI)
Tył:
-załadowany do 3 osób 2.5(36PSI)
-załadowany 4 i więcej 3.2(46PSI)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2014, 09:44

drago_o pisze:w różych silnikach może się to różnić?
... się różni ... :)


http://samochody.mojeauto.pl/audi/opony/audi_a8.html
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 gru 2014, 09:57

mój: 255/40R19 100 Y 2.7/2.5 - 3.0/3.2
twój: 255/40R19 100 Y 2.4/2.2 - 2.8/3.0

Czyli tak rozumująć to na niezaładowanym powinieneś mieć:
przód 2.4, tył 2.2
załadowany:
przód 2.8, tył 3.0
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 gru 2014, 17:48

na moje powinno być tyle samo na wszystkich kołach przy q inne ciśnienie daje inna średnice koła

chyba ze rozkład mas jest dramatycznie różny , ale to mi sie wydaje ze przód jest bardziej dociążony przez silnik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl