części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zdradziłem A8 - Phaeton 4,2 pb/lpg

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Zdradziłem A8 - Phaeton 4,2 pb/lpg

Post autor: Jakub » 04 wrz 2017, 10:14

Pany jakiś czas temu kupiłem Phaetona 4,2 z lpg prins.
Szukałem A8 D3 ale w tych pieniądzach jakimi dysponował niestety nic nie było normalnego.
Całkiem przypadkowo niedaleko mnie był do sprzedania wiec pojecałemu, zobaczyłem, przejechałem się i kupiłem.
Przyjemne auto, fajnie się jeździ i dobrze wyposażone.
m.in.
solar dach,
Webasto,
Klima cztery strefy
łopatki zmiany biegów
fotele przód oba z masazami wentylacją, grzane z pamięcią
tył masaże, wentylacją i grzanie
roleta tylnej szyby,
Keyless
decha i boczki obszyte skórą
biksenon
itd
kolor czarny, fotele szare, które obecnie wymieniam na czarny antracyt, nie podobało mi się to więc obecnie zmieniam na czarny antracyt


Fotek narazie nie będzie, bo od pół godziny nie umiem wstawic


Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Fotki z wnętrza.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2017, 06:27 przez Jakub, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1442
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 04 wrz 2017, 23:16

Gratuluję zakupu. Oby sprawował się dobrze i bezawaryjnie. I czekam na opinie "faktycznego użytkownika", bo w necie krąży wiele opinii obiegowych.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 05 wrz 2017, 00:13

też się ostatnio nad pytonem zastanawiałem....środek dla mnie to dzieło sztuki, coś pięknego, zewnątrz....no cóż....duży passat <cicho>

dawaj foty i chwal się nowym nabytkiem, w szczególności jak się ta jednostka sprawuje, ponieważ ja słyszałem, że najlepsze silniki w tych autach to V6 3.2L <bezradny>

Gratuluje zakupu
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 05 wrz 2017, 03:38

Pytong ciezka krowa, tam musi siedziec W12 by sie to fajnie odpychalo. Chwal sie chwal, samochod piekny po FL, w srodku jak i na zewnatrz. Audi chyba dopiero w D5 bedzie miec (ma?) bezprzeciagowa klime.
Black Cars Matters

ernesto

Post autor: ernesto » 05 wrz 2017, 06:35

Gratulacje zakupu ;)
Jakub pisze:Fotek narazie nie będzie, bo od pół godziny nie umiem wstawic
Podrzuć do mnie na maila to Ci wkleję ;)

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 05 wrz 2017, 11:25

Kolega ma Phaetona 5L diesel i ze startu zatrzymanego z moim 4.2 bendzin :] ida łeb w łeb az do radaru <chura>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1806
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 05 wrz 2017, 15:05

fanie zapodaj foty , sam sie napalalem na pytonga w zasadzie nawet chcialem tego z silnikiem v6 bo kolejne przygody z nastawnikami mnie odrzucaly , ostatecznie jako 3 maszynka wpadla s8 d2 bo z pytongow nic ciekawego nie bylo , ba nawet spotkalem sie z klubowiczami pytonow w poznaniu ale nie bylo tam ani jednego auta ktore zwrociloby moje zainteresowanie , przerazila mnie tez jakosc wnetrza ktore bardzo mi sie podoba , bynajmniej w egzemplarzach tam obecnych bylo widac spore zuzycie pomimo ze auta byly sporo mlodsze od mojej d2 , jakosc skory badz tego tworzywa skoropodobnego na schowkach tunelach podlokietnikach porownalbym do jakosci tej gumy w okolicach klamek z d2 ktora w poliftach poprostu schodzi

niemniej jednak czekam na foty twojej maszyny i licze na jakies male porownanie wzgledem poprzedniego auta pozdrawiam i zycze bezawaryjnosci
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 05 wrz 2017, 16:34

Pytong musi być w pełnym pakiecie skóry, wersje Individual i Exclusive mają piękne wnętrza, materiały wg mnie dotykowo lepsze niż w D3, nie złażą przyciski itp.. w VW się psują <boisie>
Zawsze bardzo podobało mi się rozwiązanie tej półdrewnianej kierownicy. W D4 chcieli zrobić podobnie i wyszło tak, że wygląda jak bazarowa nakładka z gumy.
https://allegro.pl/uzytkownik/10137495/oceny ściąga ładne samochody.
Samochody generalnie żyją własnym życiem jeszcze bardziej niż D3, ale podobno jak się zakochasz to każda wadę traktujesz jako zaletę (np. otwierające się samoczynnie okna podczas 200, czy 250 km/h można brać tak, że samochód se uzna, że czas się przewietrzyć :D )
Black Cars Matters

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 05 wrz 2017, 19:51

Wyślę foty do Ernesto, bo nie dam rady haha.
Powiem wam szczerze, że oglądałem różne D3, jeździłem też kilka razy, ale pyton bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, wnętrze jest jak dla mnie zajebiste, całkiem inny styl niż w A8, oglądając D3 tylko raz było takie głośne ŁAŁ kiedy oglądałem D3 angola z 2009 r z Janem wnętrzem, komfortami i fajnym wypasie inne były jakieś smutne wewnątrz, pyton od razu zrobił na mnie mega wrażenie, zaznaczę ze nigdy z tym autem nie miałem do czynienia.
Z zewnątrz wersja przed liftem tak mocno Passata nie przypomina, za to po lifcie to mylę się mijając na drodze.
Silnik 4,2 bardzo dobrze się odpycha, mimo wagi 2300 ( ile waży D3?)komfort jest zajebisty, a cisza w środku nieporównywalne do D2, D3 nie porównuje bo jeździłem kilka razy po parę minut.
Mój jest dość fajnie wypasiony, decha I boczki w skórze robią robotę haha.
Został mi do zmiany tylko fotel kierowcy wiec foty jakieś z wnętrza z juz wymienionym wyślę na dniach.
Silnik 3,2 za słaby wg mnie, choć na forum pytona gość wczoraj wystawił wydaje się mega perełke 3,2 z ciekłym gazem, wymienionym nawet rozrządem na łańcuchu i zajebisty wypasie, coś jak mój, wiec jak ktoś chętny, to rejestrować się i brać bo warto Auto jest wystawione za 25 tys, tylko na forum narazie, D3 za to się nie kupi haha.
Pytać jak coś jeszcze chcecie wiedzieć

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 05 wrz 2017, 20:11

Jakub pisze:Wyślę foty do Ernesto, bo nie dam rady haha.
Fotki możesz wrzucić na https://www.fotosik.pl/
Jakub pisze:Silnik 4,2 bardzo dobrze się odpycha, mimo wagi 2300 ( ile waży D3?)
W zależności od wyposażenia, ale krótka wersja D3 z 4.2 ma 1800 kg, więc alu robi dużą różnicę.
Jakub pisze:komfort jest zajebisty, a cisza w środku nieporównywalne do D2, D3 nie porównuje bo jeździłem kilka razy po parę minut.
Od D3 jest również lepiej wyciszony w środku, ale do Lexa i tak dużo brakuje.
Black Cars Matters

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 05 wrz 2017, 20:13

D2 o ile się nie mylę waży 1880 kg, D3 jest lżejsze?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 06 wrz 2017, 00:00

Wg danych producenta i wszelkiej masci katalogow.. tak. 1780 kg
Black Cars Matters

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1368
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 10 wrz 2017, 08:37

Moja D3 w dowodzie na wpisane 1870kg z ciekawości wjechałem kiedyś na wagę i wyszło 1890kg. Też myślałem nad zamianą D3 na Pytona,ale zniechęciło mnie to że ich jest dużo mniej niż D3 i z częściami używanymi trochę gorzej, natomiast jeśli chodzi o moc to w/g danych technicznych wygląda to tak:

- D3 4.2 1780kg. sprint do 100 6,3s.

- WW 4.2 2162kg. sprint do 100 6.9s. (wydaje się tylko 0,6s alt to ponad 10%)

- WW W12 2400kg. sprint do 100 6,1s. wrzucając nawet W12 masa robi swoje

- D3 W12 sprint do 100 5,1s. :]

Wiem że to nie auta wyścigowe ale jak bym wsiadł do Pytona 4.2to by troszkę brakowało.

Ciekawe jeszcze jak się sprawuje napęd 4matic w porównaniu do Quatro ?

P.S. "Jakub" chętnie bym się z tobą spotkał i na żywo ocenił jak to jest z tym komfortem i wyciszeniem :>

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 10 wrz 2017, 09:20

W Pytongu tez torsen siedzi, nazwa akurat inna. Z V8 plus taki, ze tam do konca ladowano MPI a nie FSI.
Choroby wieku dzieciecego te same co w D3.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne marki”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl