Zdradziłem A8 - Phaeton 4,2 pb/lpg
Zdradziłem A8 - Phaeton 4,2 pb/lpg
Pany jakiś czas temu kupiłem Phaetona 4,2 z lpg prins.
Szukałem A8 D3 ale w tych pieniądzach jakimi dysponował niestety nic nie było normalnego.
Całkiem przypadkowo niedaleko mnie był do sprzedania wiec pojecałemu, zobaczyłem, przejechałem się i kupiłem.
Przyjemne auto, fajnie się jeździ i dobrze wyposażone.
m.in.
solar dach,
Webasto,
Klima cztery strefy
łopatki zmiany biegów
fotele przód oba z masazami wentylacją, grzane z pamięcią
tył masaże, wentylacją i grzanie
roleta tylnej szyby,
Keyless
decha i boczki obszyte skórą
biksenon
itd
kolor czarny, fotele szare, które obecnie wymieniam na czarny antracyt, nie podobało mi się to więc obecnie zmieniam na czarny antracyt
Fotek narazie nie będzie, bo od pół godziny nie umiem wstawic
Fotki z wnętrza.
Szukałem A8 D3 ale w tych pieniądzach jakimi dysponował niestety nic nie było normalnego.
Całkiem przypadkowo niedaleko mnie był do sprzedania wiec pojecałemu, zobaczyłem, przejechałem się i kupiłem.
Przyjemne auto, fajnie się jeździ i dobrze wyposażone.
m.in.
solar dach,
Webasto,
Klima cztery strefy
łopatki zmiany biegów
fotele przód oba z masazami wentylacją, grzane z pamięcią
tył masaże, wentylacją i grzanie
roleta tylnej szyby,
Keyless
decha i boczki obszyte skórą
biksenon
itd
kolor czarny, fotele szare, które obecnie wymieniam na czarny antracyt, nie podobało mi się to więc obecnie zmieniam na czarny antracyt
Fotek narazie nie będzie, bo od pół godziny nie umiem wstawic
Fotki z wnętrza.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2017, 06:27 przez Jakub, łącznie zmieniany 3 razy.
też się ostatnio nad pytonem zastanawiałem....środek dla mnie to dzieło sztuki, coś pięknego, zewnątrz....no cóż....duży passat
dawaj foty i chwal się nowym nabytkiem, w szczególności jak się ta jednostka sprawuje, ponieważ ja słyszałem, że najlepsze silniki w tych autach to V6 3.2L
Gratuluje zakupu
dawaj foty i chwal się nowym nabytkiem, w szczególności jak się ta jednostka sprawuje, ponieważ ja słyszałem, że najlepsze silniki w tych autach to V6 3.2L
Gratuluje zakupu
to nie jest zwykły napęd...to
fanie zapodaj foty , sam sie napalalem na pytonga w zasadzie nawet chcialem tego z silnikiem v6 bo kolejne przygody z nastawnikami mnie odrzucaly , ostatecznie jako 3 maszynka wpadla s8 d2 bo z pytongow nic ciekawego nie bylo , ba nawet spotkalem sie z klubowiczami pytonow w poznaniu ale nie bylo tam ani jednego auta ktore zwrociloby moje zainteresowanie , przerazila mnie tez jakosc wnetrza ktore bardzo mi sie podoba , bynajmniej w egzemplarzach tam obecnych bylo widac spore zuzycie pomimo ze auta byly sporo mlodsze od mojej d2 , jakosc skory badz tego tworzywa skoropodobnego na schowkach tunelach podlokietnikach porownalbym do jakosci tej gumy w okolicach klamek z d2 ktora w poliftach poprostu schodzi
niemniej jednak czekam na foty twojej maszyny i licze na jakies male porownanie wzgledem poprzedniego auta pozdrawiam i zycze bezawaryjnosci
niemniej jednak czekam na foty twojej maszyny i licze na jakies male porownanie wzgledem poprzedniego auta pozdrawiam i zycze bezawaryjnosci
bądź sobą, wariatów też lubią
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Pytong musi być w pełnym pakiecie skóry, wersje Individual i Exclusive mają piękne wnętrza, materiały wg mnie dotykowo lepsze niż w D3, nie złażą przyciski itp.. w VW się psują
Zawsze bardzo podobało mi się rozwiązanie tej półdrewnianej kierownicy. W D4 chcieli zrobić podobnie i wyszło tak, że wygląda jak bazarowa nakładka z gumy.
https://allegro.pl/uzytkownik/10137495/oceny ściąga ładne samochody.
Samochody generalnie żyją własnym życiem jeszcze bardziej niż D3, ale podobno jak się zakochasz to każda wadę traktujesz jako zaletę (np. otwierające się samoczynnie okna podczas 200, czy 250 km/h można brać tak, że samochód se uzna, że czas się przewietrzyć )
Zawsze bardzo podobało mi się rozwiązanie tej półdrewnianej kierownicy. W D4 chcieli zrobić podobnie i wyszło tak, że wygląda jak bazarowa nakładka z gumy.
https://allegro.pl/uzytkownik/10137495/oceny ściąga ładne samochody.
Samochody generalnie żyją własnym życiem jeszcze bardziej niż D3, ale podobno jak się zakochasz to każda wadę traktujesz jako zaletę (np. otwierające się samoczynnie okna podczas 200, czy 250 km/h można brać tak, że samochód se uzna, że czas się przewietrzyć )
Black Cars Matters
Wyślę foty do Ernesto, bo nie dam rady haha.
Powiem wam szczerze, że oglądałem różne D3, jeździłem też kilka razy, ale pyton bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, wnętrze jest jak dla mnie zajebiste, całkiem inny styl niż w A8, oglądając D3 tylko raz było takie głośne ŁAŁ kiedy oglądałem D3 angola z 2009 r z Janem wnętrzem, komfortami i fajnym wypasie inne były jakieś smutne wewnątrz, pyton od razu zrobił na mnie mega wrażenie, zaznaczę ze nigdy z tym autem nie miałem do czynienia.
Z zewnątrz wersja przed liftem tak mocno Passata nie przypomina, za to po lifcie to mylę się mijając na drodze.
Silnik 4,2 bardzo dobrze się odpycha, mimo wagi 2300 ( ile waży D3?)komfort jest zajebisty, a cisza w środku nieporównywalne do D2, D3 nie porównuje bo jeździłem kilka razy po parę minut.
Mój jest dość fajnie wypasiony, decha I boczki w skórze robią robotę haha.
Został mi do zmiany tylko fotel kierowcy wiec foty jakieś z wnętrza z juz wymienionym wyślę na dniach.
Silnik 3,2 za słaby wg mnie, choć na forum pytona gość wczoraj wystawił wydaje się mega perełke 3,2 z ciekłym gazem, wymienionym nawet rozrządem na łańcuchu i zajebisty wypasie, coś jak mój, wiec jak ktoś chętny, to rejestrować się i brać bo warto Auto jest wystawione za 25 tys, tylko na forum narazie, D3 za to się nie kupi haha.
Pytać jak coś jeszcze chcecie wiedzieć
Powiem wam szczerze, że oglądałem różne D3, jeździłem też kilka razy, ale pyton bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, wnętrze jest jak dla mnie zajebiste, całkiem inny styl niż w A8, oglądając D3 tylko raz było takie głośne ŁAŁ kiedy oglądałem D3 angola z 2009 r z Janem wnętrzem, komfortami i fajnym wypasie inne były jakieś smutne wewnątrz, pyton od razu zrobił na mnie mega wrażenie, zaznaczę ze nigdy z tym autem nie miałem do czynienia.
Z zewnątrz wersja przed liftem tak mocno Passata nie przypomina, za to po lifcie to mylę się mijając na drodze.
Silnik 4,2 bardzo dobrze się odpycha, mimo wagi 2300 ( ile waży D3?)komfort jest zajebisty, a cisza w środku nieporównywalne do D2, D3 nie porównuje bo jeździłem kilka razy po parę minut.
Mój jest dość fajnie wypasiony, decha I boczki w skórze robią robotę haha.
Został mi do zmiany tylko fotel kierowcy wiec foty jakieś z wnętrza z juz wymienionym wyślę na dniach.
Silnik 3,2 za słaby wg mnie, choć na forum pytona gość wczoraj wystawił wydaje się mega perełke 3,2 z ciekłym gazem, wymienionym nawet rozrządem na łańcuchu i zajebisty wypasie, coś jak mój, wiec jak ktoś chętny, to rejestrować się i brać bo warto Auto jest wystawione za 25 tys, tylko na forum narazie, D3 za to się nie kupi haha.
Pytać jak coś jeszcze chcecie wiedzieć
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Fotki możesz wrzucić na https://www.fotosik.pl/Jakub pisze:Wyślę foty do Ernesto, bo nie dam rady haha.
W zależności od wyposażenia, ale krótka wersja D3 z 4.2 ma 1800 kg, więc alu robi dużą różnicę.Jakub pisze:Silnik 4,2 bardzo dobrze się odpycha, mimo wagi 2300 ( ile waży D3?)
Od D3 jest również lepiej wyciszony w środku, ale do Lexa i tak dużo brakuje.Jakub pisze:komfort jest zajebisty, a cisza w środku nieporównywalne do D2, D3 nie porównuje bo jeździłem kilka razy po parę minut.
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Moja D3 w dowodzie na wpisane 1870kg z ciekawości wjechałem kiedyś na wagę i wyszło 1890kg. Też myślałem nad zamianą D3 na Pytona,ale zniechęciło mnie to że ich jest dużo mniej niż D3 i z częściami używanymi trochę gorzej, natomiast jeśli chodzi o moc to w/g danych technicznych wygląda to tak:
- D3 4.2 1780kg. sprint do 100 6,3s.
- WW 4.2 2162kg. sprint do 100 6.9s. (wydaje się tylko 0,6s alt to ponad 10%)
- WW W12 2400kg. sprint do 100 6,1s. wrzucając nawet W12 masa robi swoje
- D3 W12 sprint do 100 5,1s.
Wiem że to nie auta wyścigowe ale jak bym wsiadł do Pytona 4.2to by troszkę brakowało.
Ciekawe jeszcze jak się sprawuje napęd 4matic w porównaniu do Quatro ?
P.S. "Jakub" chętnie bym się z tobą spotkał i na żywo ocenił jak to jest z tym komfortem i wyciszeniem
- D3 4.2 1780kg. sprint do 100 6,3s.
- WW 4.2 2162kg. sprint do 100 6.9s. (wydaje się tylko 0,6s alt to ponad 10%)
- WW W12 2400kg. sprint do 100 6,1s. wrzucając nawet W12 masa robi swoje
- D3 W12 sprint do 100 5,1s.
Wiem że to nie auta wyścigowe ale jak bym wsiadł do Pytona 4.2to by troszkę brakowało.
Ciekawe jeszcze jak się sprawuje napęd 4matic w porównaniu do Quatro ?
P.S. "Jakub" chętnie bym się z tobą spotkał i na żywo ocenił jak to jest z tym komfortem i wyciszeniem