części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] Audi 80 po swapie na ABZ

witek88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: witek88 » 27 paź 2012, 20:19

szeryfisch pisze:Bedzie. Na razie nie szukaj miodu w dupie tylko podlacz prawidlowo przeplywke.

dla ulatwienia
nr pinu przeplywki idzie do

nr 1 kolor brazowy idzie do masy
nr 2 kolor brązowo/szary idzie do sterownika silnika wtyczka B nr 18
nr 3 kolor czarno/czerwony idzie do przekaznika pompy paliwa - jednoczesnie z zalaczeniem pompy, drugi styk przekaznika podaje +12V wlasnie na przeplywke.
nr 4 kolor żółto/brązowy idzie do sterownika silnika wtyczka B nr 19

i jeszcze
lampka K72
sterownik silnika wtyczka C nr 9 kolor niebiesko/zolty idzie do zarowki a z niej do +12V
No więc zrobiłem tak jak napisałeś, o ile z lampką K72 i żarówką wszystko się udało (za co bardzo dzięki), to z przepływomierzem już nie bardzo.

Podłączyłem wg powyższego "wzoru" i ta sama klapa, nic się nie zmieniło, a podłączyłem na "oddzielnej instalacji" żeby nie było że kabel złamany czy coś, nie zgadzała mi się tylko kostka, bo u mnie kable o podanych kolorach i nr są na kostce środkowej, (mam 5 kostek)
Czy możliwe że komp jest padnięty po zdjęciu imo?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 27 paź 2012, 22:02

co to jest kostka? bo tego nie kumam?
Wtyczka ma 5 pinow, one sa ponumerowane, poszukaj cyferek..
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

witek88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: witek88 » 27 paź 2012, 22:30

Po prostu kable które podałeś są na innej kostce, mniemam że kostka B to 2, ja mam te kable na kostce C (3) niezależnie z której strony liczyć, bo do kompa wchodzi 5 kostek, a numery kabli i kolory się zgadzają więc problem nie leży w podłączeniu ale gdzieś głębiej, no i pytanie brzmi gdzie.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 28 paź 2012, 17:27

ten silnik ABZ z ktorego roku jest?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

witek88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: witek88 » 28 paź 2012, 19:41

silnik i cała reszta do swapu jest z 95r, tak samo jak moje B4

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 28 paź 2012, 23:09

podawalem Ci dla roku 97 ale w 95 bylo tak samo.
Wtyczki sa rozmieszczone jak na rysunku:
Czyli wtyczka B jest na srodku...

Obrazek
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

witek88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: witek88 » 28 paź 2012, 23:17

No to wszystko się zgadza, tyle że to nadal nie działa :mrgreen:
Mimo tego imponuje mi Twoja wiedza w tym temacie ;-)

A wiesz może jak rozwiązać problemy z błędami

545 Połącz.elektryczne Silnik/skrzynia bieg.
brak sygnału
16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 29 paź 2012, 21:45

Generalnie z wykodowaniem skrzyni moze byc problem, a to dlatego ze ten sterownik byl zestawiany tylko z automatem.
Mam nadzieje ze producent zostawil furtke i mimo to mozna go wykodowac. W adaptacjach musisz zmienic czwartą cyfre, powinienes miec tam 6 dla automata, sprobuj podmienic na 0 albo 1. Jak sterownik łyknie to te dwa bledy powinno wykasowac.

??xxx: Land/Abgas

02 = Nichtmitgliedsländer der Europäischen Union (MVEG I)
04 = Mitgliedsländer der Europäischen Union (MVEG II)
08 = China und Gemeinschaft unabhängiger Staaten (GUS)
25 = Japan

xx?xx: Antrieb/Zusatzfunktionen

2 = Allradantrieb ohne Antriebs-Schlupf-Regelung

xxx?x: Getriebe

6 = Automatikgetriebe

xxxx?: Fahrzeugtyp

3 = A8
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

witek88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: witek88 » 29 paź 2012, 22:22

Poradzę sobie z tym polskim vagiem??

A co myślisz o tej przepływce? może być padnięty sterownik, wypatrzyłem już na alledrogo inny i zastanawiam się nad kupnem.

Jak się spotkamy to masz u mnie porządną flachę :mrgreen:

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 29 paź 2012, 22:39

Powinien dac rade.
Co do przeplywki to moze podmien na inny egzemplarz.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

witek88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: witek88 » 27 lis 2012, 21:37

szeryfisch pisze:Powinien dac rade.
Co do przeplywki to moze podmien na inny egzemplarz.
No cóż, sprawa przepływomierza została prawie rozwiązana, mam już trzy sztuki :mrgreen: okazało się że wszystkie kupione używki na allegro są do bani, wszystkie uszkodzone :-/
Dorwałem osobę która ma A8 z ABZ`em, podmieniłem i zaczęło wszystko działać.
Postanowiłem kupić nowy ale cena 1200zł trochę mnie rozwaliła :shock:
Znalazłem na allegro przepływkę od nowszego A8, z silnikiem 5v, wiem że ma inną kostkę, to dało by się przerobić, a co z parametrami? dało by to radę podłączyć bez zbędnego cudowania?
Bo używki mnie już trochę przerażają...

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 27 lis 2012, 21:45

Prezpływka preFl ma 4piny a Fl 5 pinów na kostce więc jakaś różnica chyba jest. Może jakiś podgrzewacz dodatkowo albo coś. Jak chcesz przepływkę od Fl to taką posiadam. Kostka też się gdzieś znajdzie. :)

witek88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: witek88 » 28 lis 2012, 13:15

Udało mi się blisko dorwać przepływkę, temat niej jest załatwiony.
Ale szarpanie nie ustało, podpiąłem kompa i przejechałem się kilka km, no i na Pb jest wszystko ok, a na gazie cały czas jest brak zapłonu na cylindrach 1,2,3 i 4, na pozostałych tego nie ma.
Nowe są świece(NGK), moduły, sondy.

Tak myślę że może komp padł przy zdejmowaniu imo, ale dla czego tylko na gazie wariuje, podmieniałem listy wtryskowe i jest to samo.

A może po prostu sypnął się komp LPG i nie daje prądu na wtryskiwacze gazu? Tam dochodzi jakieś duże napięcie? da się to sprawdzić miernikiem?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lis 2012, 17:09

jakie listwy masz i komp sterujący ?

witek88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 paź 2012, 19:49
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: witek88 » 28 lis 2012, 17:27

Listwy wtryskowe to REG OMVL XXI, z tego co wiem, a mają przejechane jakieś 15tyś
Komp dokładnie nie wiem, ale wydaje mi się że Bigas, jak podepnę czujniej to jakie powinno być napięcie do otwarcia wtrysku?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl