No więc zrobiłem tak jak napisałeś, o ile z lampką K72 i żarówką wszystko się udało (za co bardzo dzięki), to z przepływomierzem już nie bardzo.szeryfisch pisze:Bedzie. Na razie nie szukaj miodu w dupie tylko podlacz prawidlowo przeplywke.
dla ulatwienia
nr pinu przeplywki idzie do
nr 1 kolor brazowy idzie do masy
nr 2 kolor brązowo/szary idzie do sterownika silnika wtyczka B nr 18
nr 3 kolor czarno/czerwony idzie do przekaznika pompy paliwa - jednoczesnie z zalaczeniem pompy, drugi styk przekaznika podaje +12V wlasnie na przeplywke.
nr 4 kolor żółto/brązowy idzie do sterownika silnika wtyczka B nr 19
i jeszcze
lampka K72
sterownik silnika wtyczka C nr 9 kolor niebiesko/zolty idzie do zarowki a z niej do +12V
Podłączyłem wg powyższego "wzoru" i ta sama klapa, nic się nie zmieniło, a podłączyłem na "oddzielnej instalacji" żeby nie było że kabel złamany czy coś, nie zgadzała mi się tylko kostka, bo u mnie kable o podanych kolorach i nr są na kostce środkowej, (mam 5 kostek)
Czy możliwe że komp jest padnięty po zdjęciu imo?