Witam wszystkich po długiej nie obecności. Co prawda nie jestem już użytkownikiem A8 i wiem że ten temat nie na tym forum ale prosiłbym o wyrozumiałość. Panowie/Panie obecnie posiadam Audi A6 C6 2.4 BDW +LPG Elpigazu + wtryskiwacze I-Plusy i mam taki problem że nie mogę ustawić gazu bo jak bym tego nie robił to w niskich partiach obrotów szarpie na LPG powyżej 2200obr idzie płynnie gładko. Proszę o jakieś rady co może być przyczyną i na co zwrócić uwagę przy ustawianiu dodam jeszcze ze mam program elpigaz n advanced i nie wiem czy ta instalacja pracuje na niskim ciśnieniu reduktora czy na wysokim obecnie jest ustawione 0,95 bar ciśnienie gazu 1,20/1,25 bar czułość ekstra wtrysków jest ustawione 1,2 ms a czas ich wykrycia w polu niżej 1,4ms a wzbogacenie ustawione maksymalnie na + i jak bym nie zmniejszył to wymiarowanie dysz wychodzi w polu na za duże. Proszę o pomoc i jeżeli ktoś posiada to może jaki lepszy nowszy program do lpg
[ Dodano: 2016-07-06, 17:03 ]
Ktoś coś pomoże ??
[inne] [A6 C6 2.4 Pb+LPG]Problem z LPG Elpigaz+I-Plusy
[inne] [A6 C6 2.4 Pb+LPG]Problem z LPG Elpigaz+I-Plusy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Łukasz10, łącznie zmieniany 2 razy.
Łukasz10
Masz vaga?, co pokazują sondy lambda jak auto szarpie?
Regulowałeś gaz mapą po obrotach? To jedyna metoda strojenia tej instalacji i od razu mowie ze bardzo skuteczna. Ta instalacja ma tylko autokalibracje i mape po obrotach, nie ma jak w stagu "zbierania mapy" itd. Ogarnięty czlowiek z vagiem w reku i sprawnymi sondami w aucie jest w stanie zestroic to w ciągu 20 minut bez najmniejszego problemu na tyle ze będzie to jezdzic bardzo dobrze.
Regulowałeś gaz mapą po obrotach? To jedyna metoda strojenia tej instalacji i od razu mowie ze bardzo skuteczna. Ta instalacja ma tylko autokalibracje i mape po obrotach, nie ma jak w stagu "zbierania mapy" itd. Ogarnięty czlowiek z vagiem w reku i sprawnymi sondami w aucie jest w stanie zestroic to w ciągu 20 minut bez najmniejszego problemu na tyle ze będzie to jezdzic bardzo dobrze.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Tak mam vaga sondy pokazują za małe wartości czyli za ubogą mieszankę w dolnym przedziale obrotów. kalibracje robiłem tak jak jest to zalecane. Chodzi o to ze auto mam w multitroniku i jak włoży duży bieg a obroty są w przedziale pomiędzy 1200-2000 to przy delikatnym przyśpieszaniu czas wtrysku na mapie wzrasta od ok. 14-18 ms to brakuje mu gazu i zaczyna szarpać. i nie wiem na ile mu w tych przedziałach gdzie zaczyna prychać zwiększyć dawki na mapie czy jest na to jakiś mnożnik??
Łukasz10
No przeciez masz mapę po obrotach. Zwiekszaj tam wspolczynniki gdzie Ci paliwa brakuje. Po autokalibacji wpisaly sie w mape jakies wartosci automatycznie i teraz trzeba je troche kopnac zeby sie sklad wlasnie w takich stanach zgadzal.
W komorkach od 1000 do 2000 i dla czasu wtrysku od 14 do 18 ms podciagnij liczby o 5 punktow, jak nie pomoze do podciagnij o 10 i potem zmniejszaj jesli sondy beda pokazywac za bogato.
W komorkach od 1000 do 2000 i dla czasu wtrysku od 14 do 18 ms podciagnij liczby o 5 punktow, jak nie pomoze do podciagnij o 10 i potem zmniejszaj jesli sondy beda pokazywac za bogato.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"