części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] [A6 C6 2.4 Pb+LPG]Problem z LPG Elpigaz+I-Plusy

Łukasz10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2014, 20:17
Lokalizacja: Biała Podlaska

[inne] [A6 C6 2.4 Pb+LPG]Problem z LPG Elpigaz+I-Plusy

Post autor: Łukasz10 » 06 lip 2016, 17:03

Witam wszystkich po długiej nie obecności. Co prawda nie jestem już użytkownikiem A8 i wiem że ten temat nie na tym forum ale prosiłbym o wyrozumiałość. Panowie/Panie obecnie posiadam Audi A6 C6 2.4 BDW +LPG Elpigazu + wtryskiwacze I-Plusy i mam taki problem że nie mogę ustawić gazu bo jak bym tego nie robił to w niskich partiach obrotów szarpie na LPG powyżej 2200obr idzie płynnie gładko. Proszę o jakieś rady co może być przyczyną i na co zwrócić uwagę przy ustawianiu dodam jeszcze ze mam program elpigaz n advanced i nie wiem czy ta instalacja pracuje na niskim ciśnieniu reduktora czy na wysokim obecnie jest ustawione 0,95 bar ciśnienie gazu 1,20/1,25 bar czułość ekstra wtrysków jest ustawione 1,2 ms a czas ich wykrycia w polu niżej 1,4ms a wzbogacenie ustawione maksymalnie na + i jak bym nie zmniejszył to wymiarowanie dysz wychodzi w polu na za duże. Proszę o pomoc i jeżeli ktoś posiada to może jaki lepszy nowszy program do lpg

[ Dodano: 2016-07-06, 17:03 ]
Ktoś coś pomoże ??
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Łukasz10, łącznie zmieniany 2 razy.
Łukasz10

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 06 lip 2016, 17:04

Polecam lpg forum. Tam napewno Ci pomoga bądź wskażą porządny serwis od lpg <okok>
xyz

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 07 lip 2016, 16:30

Masz vaga?, co pokazują sondy lambda jak auto szarpie?

Regulowałeś gaz mapą po obrotach? To jedyna metoda strojenia tej instalacji i od razu mowie ze bardzo skuteczna. Ta instalacja ma tylko autokalibracje i mape po obrotach, nie ma jak w stagu "zbierania mapy" itd. Ogarnięty czlowiek z vagiem w reku i sprawnymi sondami w aucie jest w stanie zestroic to w ciągu 20 minut bez najmniejszego problemu na tyle ze będzie to jezdzic bardzo dobrze.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Łukasz10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2014, 20:17
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 » 08 lip 2016, 00:44

Tak mam vaga sondy pokazują za małe wartości czyli za ubogą mieszankę w dolnym przedziale obrotów. kalibracje robiłem tak jak jest to zalecane. Chodzi o to ze auto mam w multitroniku i jak włoży duży bieg a obroty są w przedziale pomiędzy 1200-2000 to przy delikatnym przyśpieszaniu czas wtrysku na mapie wzrasta od ok. 14-18 ms to brakuje mu gazu i zaczyna szarpać. i nie wiem na ile mu w tych przedziałach gdzie zaczyna prychać zwiększyć dawki na mapie czy jest na to jakiś mnożnik??
Łukasz10

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 lip 2016, 21:46

No przeciez masz mapę po obrotach. Zwiekszaj tam wspolczynniki gdzie Ci paliwa brakuje. Po autokalibacji wpisaly sie w mape jakies wartosci automatycznie i teraz trzeba je troche kopnac zeby sie sklad wlasnie w takich stanach zgadzal.

W komorkach od 1000 do 2000 i dla czasu wtrysku od 14 do 18 ms podciagnij liczby o 5 punktow, jak nie pomoze do podciagnij o 10 i potem zmniejszaj jesli sondy beda pokazywac za bogato.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl