1. Ok.5k (BRC)Plewson pisze:1: Ile kosztuje założenie instalację LPG która obrobi 360KM lub więcej (planuje chip)
2: Czy w ogóle warto myśleć nad podnoszeniem mocy w tym modelu
3: Który model silnika jest lepszy (o ile jest więcej niż jeden i chodzi czy te 4.2 wyszły w kilku oznaczeniach)
4: Czy jest możliwe śr. spalanie gazu na trasie w granicach 15l?
5: Jakie są ceny głównych podzespołów z wyższej półki cenowej (nie biorąc pod uwagę wymian)
6: Ile może kosztować dołożenie Webasta
7: Czy ktoś z was posiada model 4.2 i mógłby się wypowiedzieć ile płaci za ubepieczenie? Czy można się zmieścić w 1000zł na rok?
8: Sportowy wydech. U mnie po mieście lata zwykłe 4.2 przed liiftem, a na necie widziałem kilka przeróbek. Co o tym sądzicie? Oczywiście chodzi o uzyskanie ładniejszego dźwięku z tego V8.
9. Czy znacie jakieś ciekawostki na temat tego modelu, jakieś dodatkowe wyposażenie, rodzaje przednich reflektorów itp.
10: Czy są modele z podgrzewaną przednią szybą?
2.Nie ma sensu. To limuzyna a nie jakies 1.9tdi. Odpycha się tak jak 4.2 powinno, a do ścigania są mniejsze zabawki.
3.Podobno ABZ (299km)
4. Jak najbardziej, do 100 km/h mi wychodzi 11. 120km/h 15l.
5.Wachacze ok.130 zł, klocki + tarcze ok.1200 zł, Olej 9l + filtr ok.250 zł, remont skrzyni 3-7k, amortyzatory przód 900zł (obydwa Sachs) tył 500 zł (też Sachs). Reszta jest też droga
6. Mam orgyginalnie wiec nie wiem
7. Na pełnych zniżkach 620zł rocznie.
8. Podobnie jak odpowiedź 2. 4.2 bez przeróbek brzmi pięknie i zwraca uwagę na siebie, zmienianie tłumika raczej zbędne.
9. Reflektory przed liftem wszystkie były takie same. Po lifcie pojawiły się 2 wersje, mi osobiście podoba się soczewka, ale każdy ma inny gust. Do dziś nie mam pojęcia jaka między nimi różnica.
10.Po lifcie raczej tak (ale nie dam sobie ręki uciąć).