części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Różnice A8 vs. S8

hudii1321
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 30 mar 2012, 15:03
Lokalizacja: Police/zach-pom

Post autor: hudii1321 » 30 mar 2012, 15:46

witam,ja również się zastanawiam nad jedną rzeczą mianowicie,czy to prawda że modele s8 posiadają 2 tłumiki końcowe? chodzi o to czy mają jeden po prawej a drugi po lewej ,a A8 tylko jeden fabrycznie oczywiście. pytam ponieważ ktoś mi tak mówił ,a sam szukam S8 D2 i nie chcę wtopić i kupić A8 przemodelowanej na S i zależy mi aby jak najwięcej dowiedzieć się o różnicach tych modeli.pozdrawiam.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 30 mar 2012, 16:01

Kolego czy esa czy zwykla a8 maja tylko jeden tlumik z 2oma koncowkami...esa ma troche inne...wszelkie duale to tylko wymysl wlasciciela auta,tego w serii nie bylo ;)

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 30 mar 2012, 21:05

hudii1321, chyba najrzadziej dokładanym do A8 eskowym gadżetem jest licznik. Jak nie ma szarych tarcz zegarów ze znaczkiem //S, to w 99% jest to zwykłe A8.
Oczywiście ktoś mógł sobie eskowy licznik włożyć do A8, jednak występuje to w duuuużo mniejszym stopniu niż recaro, czy chromowane lusterka.

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 30 mar 2012, 21:20

podsufitka i tylna półka w alkantarze występowały tylko w eSkach?

hudii1321
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 30 mar 2012, 15:03
Lokalizacja: Police/zach-pom

Post autor: hudii1321 » 31 mar 2012, 10:35

Aha dziękuję za odpowiedzi, jeszcze jedno czy po numerze VIN jakoś dowiem się czy to Ska czy A,jeśli tak to na co zwracać uwagę w tym numerze tzn,czy jakaś cyfra lub liczba oznacza któryś z tych modeli.pozdrawiam.

adrian949

Post autor: adrian949 » 31 mar 2012, 13:26

BiLu pisze:podsufitka i tylna półka w alkantarze występowały tylko w eSkach?
Kolego ja mam prelift i mam alcantarze na podsufitce i półce! Więc nie tylko S miała alkantare!

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 31 mar 2012, 13:31

hudii1321 pisze:czy po numerze VIN jakoś dowiem się czy to Ska czy A
raczej większość dekoderów powinna tobie pokazać po Vinie czy to "S" czy "A" A jak nie to bierz VIN i dzwoń do ASO , podając Vin dostaniesz taką informacje czy to jest na pewno S

Pan_Stefan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 29 wrz 2013, 09:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pan_Stefan » 07 lis 2013, 20:11

Witam nie mogę znaleźc odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie apropo: ile jest różnicy miedz zawieszeniem od SSS a zwykłym A8 (mm)?

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 lis 2013, 22:45

Najniższe Producenta to chyba 26 cm ( wysokość sprężyny sport ) , a 34cm ( komfort ) , ale mogę się mylić .

Pan_Stefan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 29 wrz 2013, 09:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pan_Stefan » 08 lis 2013, 17:38

8CM na sprężynie chyba nie przekłada się proporcjonalnie na prześwit auta? Trochę boli mnie w S to niskie zawieszenie zobaczymy co w zimie będzie się działo;)

Plewson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 25 lut 2015, 22:01
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Plewson » 25 lut 2015, 22:24

Witam, jestem świeży na forum i możecie od razu wręczyć złoty szpadel za odkop roku. A więc, planuję zakup S8. Szukam już od kilku miesięcy, wymagania to model poliftowy, rok 2000 w górę (ale jak się trafi zadbane 99 to też biorę pod uwagę), grzane siedzenia tył, NAVI, skrzynia z trybem S. Ogólnie to nie byłem jeszcze oglądać żadnego auta do potencjalnego kupna ponieważ na polskim rynku w tym momencie są ładne modele ale mają sporo sprzeczności, np. niektóre droższe sztuki są słabiej wyposażone niż tańsze lub odwrotnie co wprawia w dylemat czy to okazja czy może ma jakieś ukryte wady które wyjdą po kupnie i zrobią z mojej wymarzonej S8 wielką skarbonkę. Sensowne są również poszukiwania za granicą lecz tamte modele nie posiadają instalacji LPG którą preferuję do tego auta. Żeby nie owijać więcej w bawełnę i nie mieszać może po prostu zadam kilka pytać i ktoś znajdzie się aby pomóc:

1: Ile kosztuje założenie instalację LPG która obrobi 360KM lub więcej (planuje chip)
2: Czy w ogóle warto myśleć nad podnoszeniem mocy w tym modelu
3: Który model silnika jest lepszy (o ile jest więcej niż jeden i chodzi czy te 4.2 wyszły w kilku oznaczeniach)
4: Czy jest możliwe śr. spalanie gazu na trasie w granicach 15l?
5: Jakie są ceny głównych podzespołów z wyższej półki cenowej (nie biorąc pod uwagę wymian)
6: Ile może kosztować dołożenie Webasta
7: Czy ktoś z was posiada model 4.2 i mógłby się wypowiedzieć ile płaci za ubepieczenie? Czy można się zmieścić w 1000zł na rok?
8: Sportowy wydech. U mnie po mieście lata zwykłe 4.2 przed liiftem, a na necie widziałem kilka przeróbek. Co o tym sądzicie? Oczywiście chodzi o uzyskanie ładniejszego dźwięku z tego V8.
9. Czy znacie jakieś ciekawostki na temat tego modelu, jakieś dodatkowe wyposażenie, rodzaje przednich reflektorów itp.
10: Czy są modele z podgrzewaną przednią szybą?


Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 lut 2015, 21:09

hehe moze ta "szukajke" trzeba by powiekszyc dwu / trzykrotnie aby rzucalo sie w oczy :D
to nie jest zwykły napęd...to

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 04 mar 2015, 09:58

Plewson pisze:1: Ile kosztuje założenie instalację LPG która obrobi 360KM lub więcej (planuje chip)
?? ??

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 04 mar 2015, 10:07

uwazam,że najlepiej kupiś auto bez lpg i dopiero zamontować.kupić z gazem i może sie okazać że skarbonka,a tak wiesz co masz,nowe i na gwarancji.ja założyłem do siebie STAGA,śmigam już ponad rok i zero problemów,bardzo ładnie chodzi,spalanie na poziomie 21-23l miasto,15-17 trasa,koszt instalacji 4200pln.i nie tankuję na żadnych tanich stacyjkach,kiedyś zatankowałem na takowej i pozatykało mi filtry,tak że tylko bp albo orlen,zresztą przy obecnej cenie gazu nie warto szukać gdzie indziej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl