Nono kolego, to mi podchodzi pod groźby karalne także... jeszcze jeden taki tekst i "zgłosi się do ciebie człowiek małpa z ochrony" :lol: :lol:Th0mekk pisze:Dobra Panowie, kupilem ten oto czujnik i jak to nie bedzie to, to ktos za to beknie![]()
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Zapłon ON, wiatrak od klimy pracuje
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ludzie z "ochrony" nie rozmawiaja z prokuraturaFOSS pisze:Nono kolego, to mi podchodzi pod groźby karalne także... jeszcze jeden taki tekst i "zgłosi się do ciebie człowiek małpa z ochrony" :lol: :lol:

Co do piwka to kolega mial dobry pomysl, tym bardziej, ze pogoda dopisuje!

Kolejna sprawa, przetrzepalem aluminium vcds'em i wyskoczyly takie bledy, kto sie zna niech cos pomoze

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Component: 3,7L V8/4V MOTR AT D01
5 Faults Found
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 35-00 - Signal too High
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1
P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
17605 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1
P1197 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1138 - 35-00 - System too Lean
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 35-00 - System too Lean
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
1 Fault Found
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4D0-959-655-AI7.lbl
2 Faults Found
01215 - Seat Occupant Sensor; Driver Side Rear (G177)
32-00 - Resistance Too High
00656 - Seat Occupied Sensor; Passenger Side (G128)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl
3 Faults Found
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
1 Fault Found
01381 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor; Rear Right
35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8D0-035-1xx-56.lbl
1 Fault Found
00854 - Radio Display Output in dash Panel insert
49-10 - No Communications - Intermittent
Panowie piwo to wypije tylko JA bo to nie jest zaden czujnik, tylko kabel lub styki od kostki, ktorej zdjecie zamiescilem w poprzednich postach 
Dzisiaj pojechalem do mechanika w celu wymiany tego czujnika (cisnienie klimatyzacji), nie mial czasu wiec pojechalem na kanal sam to zrobic... poruszalem ta kostka i doszedlem do tego, ze jak poruszam brazowym kabelkiem (jeden czarny to chyba masa i brazowy dluzszy) to wiatrak sie wylacza i zalacza kiedy powinien
Narazie jest ok ale wiadomo, ze w czasie jazdy, wyboje, dziury na ulicach auto skacze wiec znowu beda jaja z wiatrakiem dlatego w weekend pojade do elektryka w celu sprawdzenia tego kabla bo juz mi to dziala na nerwy

Dzisiaj pojechalem do mechanika w celu wymiany tego czujnika (cisnienie klimatyzacji), nie mial czasu wiec pojechalem na kanal sam to zrobic... poruszalem ta kostka i doszedlem do tego, ze jak poruszam brazowym kabelkiem (jeden czarny to chyba masa i brazowy dluzszy) to wiatrak sie wylacza i zalacza kiedy powinien

Narazie jest ok ale wiadomo, ze w czasie jazdy, wyboje, dziury na ulicach auto skacze wiec znowu beda jaja z wiatrakiem dlatego w weekend pojade do elektryka w celu sprawdzenia tego kabla bo juz mi to dziala na nerwy

- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
po odłączeniu czujnika od klimy wiatrak staje , styki czyste ale nadal chodzi , popukałem przestał nagle ale po czasie znowu zaczyna załączać wiatraktutenhamon pisze:He he ...Stawiam na całkiem inny czujnik .Jest to czujnik wysokiego ciśnienia klimy .Znajduje się z prawej strony jak zdejmiesz małą kratkę w zderzaku .Wyczyść i osusz styki ,ale to nie wszystko ;nie raz trzeba go potraktować ''młotkiem''żart wystarczy jakimś śrubokrętem go popukać i powinien rozłączyć wentylator . A tak na marginesie dobij sobie klimę .2 minuty roboty ....i stawiasz Bosmana ;-)
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno