części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Zapłon ON, wiatrak od klimy pracuje

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 lip 2013, 09:40

Th0mekk pisze:Dobra Panowie, kupilem ten oto czujnik i jak to nie bedzie to, to ktos za to beknie :D
Nono kolego, to mi podchodzi pod groźby karalne także... jeszcze jeden taki tekst i "zgłosi się do ciebie człowiek małpa z ochrony" :lol: :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 18 lip 2013, 12:53

FOSS, Napisał wyraźnie że "beknie" czyli wypije dobre piwko ktore się takim beknięciem każdemu po wypiciu dobrze przyjmuje :D

Awatar użytkownika
Th0mekk
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 01 lip 2013, 22:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Th0mekk » 18 lip 2013, 13:23

FOSS pisze:Nono kolego, to mi podchodzi pod groźby karalne także... jeszcze jeden taki tekst i "zgłosi się do ciebie człowiek małpa z ochrony" :lol: :lol:
Ludzie z "ochrony" nie rozmawiaja z prokuratura ;)
Co do piwka to kolega mial dobry pomysl, tym bardziej, ze pogoda dopisuje! :D


Kolejna sprawa, przetrzepalem aluminium vcds'em i wyskoczyly takie bledy, kto sie zna niech cos pomoze :)



Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Component: 3,7L V8/4V MOTR AT D01


5 Faults Found
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 35-00 - Signal too High
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1
P0150 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
17605 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1
P1197 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1138 - 35-00 - System too Lean
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 35-00 - System too Lean
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------


Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!

1 Fault Found
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4D0-959-655-AI7.lbl


2 Faults Found
01215 - Seat Occupant Sensor; Driver Side Rear (G177)
32-00 - Resistance Too High
00656 - Seat Occupied Sensor; Passenger Side (G128)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl

3 Faults Found
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl

1 Fault Found
01381 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor; Rear Right
35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 8D0-035-1xx-56.lbl


1 Fault Found
00854 - Radio Display Output in dash Panel insert
49-10 - No Communications - Intermittent

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 18 lip 2013, 18:58

szkoda ze wczesniej nie przeczytalem
mam taki bys podjechL I dostal do lapki

Awatar użytkownika
Th0mekk
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 01 lip 2013, 22:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Th0mekk » 19 lip 2013, 15:02

Panowie piwo to wypije tylko JA bo to nie jest zaden czujnik, tylko kabel lub styki od kostki, ktorej zdjecie zamiescilem w poprzednich postach :)
Dzisiaj pojechalem do mechanika w celu wymiany tego czujnika (cisnienie klimatyzacji), nie mial czasu wiec pojechalem na kanal sam to zrobic... poruszalem ta kostka i doszedlem do tego, ze jak poruszam brazowym kabelkiem (jeden czarny to chyba masa i brazowy dluzszy) to wiatrak sie wylacza i zalacza kiedy powinien :)

Narazie jest ok ale wiadomo, ze w czasie jazdy, wyboje, dziury na ulicach auto skacze wiec znowu beda jaja z wiatrakiem dlatego w weekend pojade do elektryka w celu sprawdzenia tego kabla bo juz mi to dziala na nerwy ;)

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2013, 17:26

Th0mekk, Taką błahostka to juz powinieneś sam wybadać zanim poleciałeś kupować czujniki :mrgreen:

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 19 lip 2013, 22:51

No nie wiem czy sam , a kto polecił ci przeczyścić styki Ratzinger ? :mrgreen: . Czytaj ze zrozumieniem a szybciej będziesz rozwiązywał problemy z autem i nie będziesz ponosił kosztów za nie potrzebnie zakupione części .A browarka i tak możemy kiedyś wypić ;-)

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2013, 22:54

tutenhamon pisze:A browarka i tak możemy kiedyś wypić ;-)
Dokladnie tak :mrgreen:

Awatar użytkownika
Th0mekk
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 01 lip 2013, 22:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Th0mekk » 20 lip 2013, 01:55

Z czesciami to nie problem bo zawsze moge je oddac, do samodzielnego grzebania przy aucie nie mam za bardzo mozliwosci, bo z kanalem ciezko, a wiele rzeczy trzeba sprawdzac od dolu ;)
Ale przynajmniej czegos sie naucze jak bede probowal wszystko wymieniac :D

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 sie 2013, 09:12

tutenhamon pisze:He he ...Stawiam na całkiem inny czujnik .Jest to czujnik wysokiego ciśnienia klimy .Znajduje się z prawej strony jak zdejmiesz małą kratkę w zderzaku .Wyczyść i osusz styki ,ale to nie wszystko ;nie raz trzeba go potraktować ''młotkiem''żart wystarczy jakimś śrubokrętem go popukać i powinien rozłączyć wentylator . A tak na marginesie dobij sobie klimę .2 minuty roboty ....i stawiasz Bosmana ;-)
po odłączeniu czujnika od klimy wiatrak staje , styki czyste ale nadal chodzi , popukałem przestał nagle ale po czasie znowu zaczyna załączać wiatrak

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 01 wrz 2013, 17:16

No widzisz od razu wiedziałem że to ten czujnik . Ja swojego nie wymieniałem po kilku puknięciach i paru dniach nerwa zaczął działać prawidłowo .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl