![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 2.8PB ] Problem z utrzymaniem temperatury na poziom
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Pstryknij fotkę jak masz zamontowany reduktor. Może miałeś jeden z węży zagięty i dopiero przy wyższych obrotach przepychało płyn chłodzący a chłopaki gaziaki to zobaczyły, wyprostowały i skasowały za czujnik
A wpływ tego czujnika na temperaturę jest taki jak tajfunów na rozwój kolarstwa w Chinach <jezyk>

A wpływ tego czujnika na temperaturę jest taki jak tajfunów na rozwój kolarstwa w Chinach <jezyk>
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
To odgrzeje kotleta. Wczoraj sam spanikowałem. Temperatura na zewnątrz sięgała 28-30* i po postoju w korku auto zagrzało mi się do blisko średnio 110*C. Ciężko było mi zbić temperature, wyskoczyłem na trase i zbijałem i zbijałem. Chwila na światłach i znów leci w góre jak szalona.
Termostat raczej ok bo węże "u góry" jak i "na dole" są gorące.
Zastanawiałbym się na wiskozą. To chyba nie było normalne że przy temperaturze 100* zatrzymałem ręką wisko i nawet mnie palce nie zabolały?
Wręcz zakręciłem nim "w drugą strone" i chwile się pokręcił zanim zaczął się obracać we właściwą strone...
Kiedy powinien się załączać wiatrak od klimy? Na pewno jest sprawny bo jak spinałem go na krótko to osiągał taką moc że bałbym się próbować go zatrzymać gołą ręką

Kiedy powinien on startować? Nie zwróciłem uwagi by kiedykolwiek on mi się załączał. A myślę że gdyby on wspomagał to silnik by się nie grzał w korkach bo naprawdę nieźle dmucha.
Termostat raczej ok bo węże "u góry" jak i "na dole" są gorące.
Zastanawiałbym się na wiskozą. To chyba nie było normalne że przy temperaturze 100* zatrzymałem ręką wisko i nawet mnie palce nie zabolały?

Kiedy powinien się załączać wiatrak od klimy? Na pewno jest sprawny bo jak spinałem go na krótko to osiągał taką moc że bałbym się próbować go zatrzymać gołą ręką



Kiedy powinien on startować? Nie zwróciłem uwagi by kiedykolwiek on mi się załączał. A myślę że gdyby on wspomagał to silnik by się nie grzał w korkach bo naprawdę nieźle dmucha.
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podrzucam wam filmik nagrany dziś. Temperatura na dworze wcale nie jakaś wielka bo ok 12-15*C. Auto stało z 3min na postoju i osiągnęło taką temperature. Zobaczcie na wisko, palce urywa normalnie.
Polacacie jakąś konkretną firme?
Co byście polecili?
Mam takie coś https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... c-d5a005tt - po rabacie u znajomego za 170zł.
Febi za 280zł
Oraz znalazłem takie coś: https://www.ucando.pl/produkt/sprzeglo_ ... 11D488-509
Myślicie że ten za THERMOTEC (fajnie bo mam duży upust) pośmiga z 2-3 lata chociaż?
Polacacie jakąś konkretną firme?
Co byście polecili?
Mam takie coś https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... c-d5a005tt - po rabacie u znajomego za 170zł.
Febi za 280zł
Oraz znalazłem takie coś: https://www.ucando.pl/produkt/sprzeglo_ ... 11D488-509
Myślicie że ten za THERMOTEC (fajnie bo mam duży upust) pośmiga z 2-3 lata chociaż?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Najlepsza opcją w tym przypadku jest BEHR
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Panowie, a da sie sprawdzic czy wiatrak zalacza 2 bieg bez zagrzania auta do 110*? jakis test VAGiem czy cos w tym stylu. dzis w korku przy 32*(wg zegarow) temperatura podskoczyla mi do 105* i zaczalem sie stresowac. plynu nie ubywa. jak wczesniej jezdzilem to 90* trzymalo rowno, w zimie to nawet nie drgnelo powyzej tych 90*. jeszcze wisko nie sprawdzalem, bo dopiero temat znalazlem. pewnie jutro zerkne, jesli nie bedzie lalo 

Panowie wymieńcie wisko. Jeżeli tego nie robiliście to na 99% będzie oryginał z fabryki. U mnie siedziało z 1997 roku. Po wymianie na Behr brak jakichkolwiek problemów z rosnącą temperaturą. Wcześniej wymieniłem termostat i pompę wody (przy okazji rozrządu) a temperatura wariowała.
Wiskoza "organoleptycznie" zachowywała się ok ale niestety nie działała jak należy.
Wiskoza "organoleptycznie" zachowywała się ok ale niestety nie działała jak należy.
Pozdrawiam Jaro
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jeśli na nagrzanym aucie możesz Visco zatrzymać ręką tzn ze kwalifikuje się do zmiany
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044