Wiem ze to już było ale mój problem jest trochę inny niż opisane.
na trasie norma 90 st, w korku 110st a nawet raz 115, temp nie spada poniżej 90 więc to raczej nie termostat, wentylator się włącza przy ok 92st więc chyba ok ale dziwne jast to że jak osiągnie wysoką temperaturę i zgaszę silnik to wentylator też się wyłącza czyli na zgaszonym silniku nie schładza do 90 st, komputer wykrył błąd uszkodzenie magistrali CAN zwarcie do masy błąd sporadyczny
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wysoka temperatura silnika do 110 st.
[D2 ALL ] Wysoka temperatura silnika do 110 st.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 07:52 przez Danio, łącznie zmieniany 2 razy.
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
Kolego a poziom płynu masz okej ????
Może masz też do wymiany olej ??
to też wpływa na temperature silnika nie tylko termostat i wentylator
Może masz też do wymiany olej ??
to też wpływa na temperature silnika nie tylko termostat i wentylator
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Re: Temp. silnika do 110 st.
To akurat wydaje się być normalne - w moich A8/S8 wentylator także pracuje tylko na włączonym zapłonie... jak zgasisz silnik ale włączysz potem spowrotem zapłon to wentylator powinien ponownie zacząć pracować.Danio pisze:(...) ale dziwne jast to że jak osiągnie wysoką temperaturę i zgaszę silnik to wentylator też się wyłącza czyli na zgaszonym silniku nie schładza do 90 st...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Poziom płynu ok, na oleju przejechane 12000 km,mdamian pisze:Kolego a poziom płynu masz okej ????
Może masz też do wymiany olej ??
to też wpływa na temperature silnika nie tylko termostat i wentylator
Ja podejrzewam wiskoze bo na rozgrzanym silniku 95st wiatrak na wiskozie daje się zatrzymac ręką na pracującym silniku, to chyba nie dobrze ?
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
no raczej tak 
Na stuwe
To samo miałem w poprzednim samochodzie opelku senatorze , też mi wisko padło
To pospawałem

Na stuwe

To samo miałem w poprzednim samochodzie opelku senatorze , też mi wisko padło

To pospawałem

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

To jak pospawałeś to temp. ci nie spadała poniżej 90st ?mdamian pisze:no raczej tak
Na stuwe
To samo miałem w poprzednim samochodzie opelku senatorze , też mi wisko padło
To pospawałem
Dzis pytałem u naprawiaczy chłodnic i nowe wisko kosztuje 400zł niemieckie, woec chyba nie warto kupowac używki,
A tak w ogóle to jak to się ściąga?, trzeba blokowac jakoś wałek na którym sie to trzyma? słyszałem że lewy gwint jest na śrubie, mocno trzeba zakręcac?
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
http://www.a8team.pl/topics28/265.htmDanio pisze:A tak w ogóle to jak to się ściąga?, trzeba blokowac jakoś wałek na którym sie to trzyma? słyszałem że lewy gwint jest na śrubie, mocno trzeba zakręcac?
Black Cars Matters