części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Wysoka temperatura silnika do 110 st.

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

[D2 ALL ] Wysoka temperatura silnika do 110 st.

Post autor: Danio » 06 cze 2010, 22:12

Wiem ze to już było ale mój problem jest trochę inny niż opisane.
na trasie norma 90 st, w korku 110st a nawet raz 115, temp nie spada poniżej 90 więc to raczej nie termostat, wentylator się włącza przy ok 92st więc chyba ok ale dziwne jast to że jak osiągnie wysoką temperaturę i zgaszę silnik to wentylator też się wyłącza czyli na zgaszonym silniku nie schładza do 90 st, komputer wykrył błąd uszkodzenie magistrali CAN zwarcie do masy błąd sporadyczny
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 07:52 przez Danio, łącznie zmieniany 2 razy.
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 cze 2010, 00:05

Kolego a poziom płynu masz okej ????
Może masz też do wymiany olej ??
to też wpływa na temperature silnika nie tylko termostat i wentylator

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: Temp. silnika do 110 st.

Post autor: FOSS » 07 cze 2010, 00:55

Danio pisze:(...) ale dziwne jast to że jak osiągnie wysoką temperaturę i zgaszę silnik to wentylator też się wyłącza czyli na zgaszonym silniku nie schładza do 90 st...
To akurat wydaje się być normalne - w moich A8/S8 wentylator także pracuje tylko na włączonym zapłonie... jak zgasisz silnik ale włączysz potem spowrotem zapłon to wentylator powinien ponownie zacząć pracować.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 07 cze 2010, 17:05

mdamian pisze:Kolego a poziom płynu masz okej ????
Może masz też do wymiany olej ??
to też wpływa na temperature silnika nie tylko termostat i wentylator
Poziom płynu ok, na oleju przejechane 12000 km,
Ja podejrzewam wiskoze bo na rozgrzanym silniku 95st wiatrak na wiskozie daje się zatrzymac ręką na pracującym silniku, to chyba nie dobrze ?
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 07 cze 2010, 19:15

no nie dobrze. Zalezy tez jaki zakres pracy ma twoj termostat. Jak sie visco zalaczy to go nie zatrzymasz

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 cze 2010, 23:05

no raczej tak :D
Na stuwe :)
To samo miałem w poprzednim samochodzie opelku senatorze , też mi wisko padło :)
To pospawałem :)

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 08 cze 2010, 21:43

mdamian pisze:no raczej tak :D
Na stuwe :)
To samo miałem w poprzednim samochodzie opelku senatorze , też mi wisko padło :)
To pospawałem :)
To jak pospawałeś to temp. ci nie spadała poniżej 90st ?
Dzis pytałem u naprawiaczy chłodnic i nowe wisko kosztuje 400zł niemieckie, woec chyba nie warto kupowac używki,
A tak w ogóle to jak to się ściąga?, trzeba blokowac jakoś wałek na którym sie to trzyma? słyszałem że lewy gwint jest na śrubie, mocno trzeba zakręcac?
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 08 cze 2010, 23:18

Danio pisze:A tak w ogóle to jak to się ściąga?, trzeba blokowac jakoś wałek na którym sie to trzyma? słyszałem że lewy gwint jest na śrubie, mocno trzeba zakręcac?
http://www.a8team.pl/topics28/265.htm
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl