Panowie użytkownicy a8 d3 mam takie pytanie czy któryś z was bawił się może z podmianą opornicy rezystora z innego modelu np a6,a4 q5 z przerobieniem wtyczek i podłączeniem zasilania i sterowania tak żeby to wszystko hulało problem taki że mam do wymiany opornice a oryginał jest drogi a używka ciężko do dostania a innych modeli audi używki bardzo tanie co warto by było się pokusić na taką podmianę .
Proszę o podpowiedzi i ewentualne wskazówki jak by to ogarnąć .
[ Dodano: 2021-01-20, 13:59 ]
no i co nikt nie próbował takiej podmiany czy nie chcecie powiedzieć jak to zrobić myślałem o opornicy z modelu a6 c6 praktycznie climatronik to samo co a8 d3 klima dwie strefy bez solara ja się pokuszę z taką podmianą na wiosnę na razie zbieram informację szukam podłączenia schematu opornicy z a8 i a6 który przewód od czego jest w kostkach
[D3 02 3.7MPI/LPG ] uszkodzona opornica dmuchawy
Jeśli już to falownikmarekp750 pisze:Jest to zasilacz, który zasila V2 częstotliwościowo, czyli zmienia częstotliwość prądu.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No to nie jest to zmiana częstotliwości tylko wypełnienia. Wtedy to regulator PWM. Regulowanie długości sygnału w okresie.marekp750 pisze:Tak jak napisałem, układ ten podaje napięcie +12V z różnymi częstotliwościami (wypełnienie sygnału) przez co uzyskujemy efekt zmiany prędkości obrotowej dmuchawy V2.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nawiasem mówiąc ta opornica, falownik, zasilacz jak zwał tak zwał był powodem pożaru w mojej A8 D3. Na szczęście w porę zobaczyłem, że coś dymi mi się z pod maski z pod pokrywy filtra kabinowego i w porę udało się zareagować. Do dnia dzisiejszego nie wiem co było powodem "zapruszenia ognia". Finalnie cała naprawa wszystkiego wyniosła mnie 1700zł (w tym nowa oryginalna "opornica" 600zł...)
To miałeś dużo szczęścia.denveco pisze:Nawiasem mówiąc ta opornica, falownik, zasilacz jak zwał tak zwał był powodem pożaru w mojej A8 D3. Na szczęście w porę zobaczyłem, że coś dymi mi się z pod maski z pod pokrywy filtra kabinowego i w porę udało się zareagować.
Miałem takiego pacjenta z identyczną chyba jak u ciebie sytuacją.
Tutaj, szczęściem w nieszczęściu, straż pożarna stanęła na wysokości zadania, ale mogło spłonąć całe auto.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-