części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Klimatyzacja wariuje, błędne temp w trybie Auto

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 mar 2016, 07:48

Nie ma co dywagować - trzeba to rozebrać i tyle.
Demontujesz dotąd aż będziesz miał możliwość zrobić to co chcesz zrobić - proste i skuteczne.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 02 mar 2016, 16:06

Kurcze wszystko fajnie, tylko problem jest z tym że za bardzo nie wiem jak rozebrać, pod klapami widzę że są jeszcze jakieś śruby ale nie mam do nich dostępu a silniczek dziś zerknąłem nie trzyma się na dwóch a na 3 albo 4 śrubach i myślałem że może jest jeszcze jakiś inny sposób na demontaż bo ja za zbytnio pomysłu nie mam niestety... Troszkę później stryknę zdjęciem z czym się borykam, może ktoś będzie miał pomysł :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 mar 2016, 16:50

Zrób to zgodnie z istrukcją. Podszybie, wycieraczki, zbiorniczek i rozpórka do zdjęcia. Wtedy zdejmujesz silniczek otwierasz klapy i je odkręcisz
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 02 mar 2016, 17:21

Jakby wszystko było tak bajecznie proste to warsztaty nie miałyby co robić. Pokrywa trzyma się na 2 srubach. 2 nie odkrecasz musisz odgac plastik tak żeby nie polamac i odkrecic 2 śrubki od silniczka. Oczywiście trzeba mieć trylion różnych kluczy przedłużek itp. Gotowego lekarstwa nie ma. Taka właśnie jest mechanika trzeba dużo komponować i próbować.

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 02 mar 2016, 21:35

aro51 pisze:Jakby wszystko było tak bajecznie proste to warsztaty nie miałyby co robić. Pokrywa trzyma się na 2 srubach. 2 nie odkrecasz musisz odgac plastik tak żeby nie polamac i odkrecic 2 śrubki od silniczka. Oczywiście trzeba mieć trylion różnych kluczy przedłużek itp. Gotowego lekarstwa nie ma. Taka właśnie jest mechanika trzeba dużo komponować i próbować.
Sprawa jest dużo prostsza niż myślałem a pewnie i ty także, odkręcenie samego silniczka jest praktycznie nie możliwe. U mnie problemem była śruba od strony kierowcy pod czujnikiem który wkładamy w plastikowe oczko( swoją drogą co to za czujnik, wygląda jak czujnik temperatury) to ona trzymała <onie> a śruby pod klapami są 3 wystarczy lekko odgiąć klapę i dopasować cienki płaski śrubokręt aby wszedł w gwint aby odkręcić te 3 śruby i po temacie.... Silniczek podłączony na krótko pod aku ładnie pracował ale na aucie za cholerę.... Za każdym razem po podłączeniu kostki minimalnie się ruszał i to wszystko.... ale gdy w ruch poszedł penetrator a potem biały smar silniczek zaczął pracować jak należy... Ogólnie temat ogarnięty. Muszę przyznać że trochę mi wstyd za siebie, bo jak już raz rozebrałem to złożenie trwało moment... <chura>

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 02 mar 2016, 21:38

Problem z klimatroniciem któy pozostał a który okropnie mnie denerwuje to fakt że z bocznych nawiewów ciągle idzie maxymalnie gorące powietrze,czasami tylko jak zostawię za dłuższą chwilę na LO a potem dam 16 stopni i delikatnie podkręcam to temperatura rośnie idealnie ale jak już podkręce na HI to mogę sobie zjeżdżać na 25 czy 20 a temperatura non stop aż pali w rękę.

Powiedziałem o tym dziś koledze mechanikowi i zasugerował mi że ostatnio rozbierał w touranie boczne kratki i zauważył że są w nich czujniki temp. i że może to one są uszkodzone i przekazują złą temperaturę . Czy faktycznie warto się na tym skupić?

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 06 mar 2017, 10:56

witam mam pytanko mógłby ktoś powiedzieć gdzie dokładnie jest silniczek v68 bo robiłem test klap i na tym silniczku nie słyszałem reakcji na kierowanie powietrzem tzn silniczek chodzi ale nie kieruje ... ?

paweldzwo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 20 kwie 2015, 23:20
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweldzwo » 06 mar 2017, 11:19

Obrazek

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 06 mar 2017, 12:02

a jest jakies dojscie do niego ?

Marcos
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 17 gru 2016, 20:44
Lokalizacja: Małopolska/Irlandia

Post autor: Marcos » 26 wrz 2017, 10:35

Odgrzanie kotleta - będę grzebać z klima bo błędów dużo i na pewno nie leci na nogi z lewej.

Pytanie czy można kupić nowe moduły sterowania? (Silnik potencjometr ślizg obudowa)
Jeśli tak to czy jest to jakiś straszny koszt? Targac deskę mogę bez problemu, ale po co jak nie będę miał części lub wiedzy co dokładnie zrobić.

Dzięki za odpowiedź ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl