[D3 ALL ] Klimatyzacja wariuje, błędne temp w trybie Auto
Nie ma co dywagować - trzeba to rozebrać i tyle.
Demontujesz dotąd aż będziesz miał możliwość zrobić to co chcesz zrobić - proste i skuteczne.
Demontujesz dotąd aż będziesz miał możliwość zrobić to co chcesz zrobić - proste i skuteczne.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Kurcze wszystko fajnie, tylko problem jest z tym że za bardzo nie wiem jak rozebrać, pod klapami widzę że są jeszcze jakieś śruby ale nie mam do nich dostępu a silniczek dziś zerknąłem nie trzyma się na dwóch a na 3 albo 4 śrubach i myślałem że może jest jeszcze jakiś inny sposób na demontaż bo ja za zbytnio pomysłu nie mam niestety... Troszkę później stryknę zdjęciem z czym się borykam, może ktoś będzie miał pomysł
Zrób to zgodnie z istrukcją. Podszybie, wycieraczki, zbiorniczek i rozpórka do zdjęcia. Wtedy zdejmujesz silniczek otwierasz klapy i je odkręcisz
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jakby wszystko było tak bajecznie proste to warsztaty nie miałyby co robić. Pokrywa trzyma się na 2 srubach. 2 nie odkrecasz musisz odgac plastik tak żeby nie polamac i odkrecic 2 śrubki od silniczka. Oczywiście trzeba mieć trylion różnych kluczy przedłużek itp. Gotowego lekarstwa nie ma. Taka właśnie jest mechanika trzeba dużo komponować i próbować.
Sprawa jest dużo prostsza niż myślałem a pewnie i ty także, odkręcenie samego silniczka jest praktycznie nie możliwe. U mnie problemem była śruba od strony kierowcy pod czujnikiem który wkładamy w plastikowe oczko( swoją drogą co to za czujnik, wygląda jak czujnik temperatury) to ona trzymała a śruby pod klapami są 3 wystarczy lekko odgiąć klapę i dopasować cienki płaski śrubokręt aby wszedł w gwint aby odkręcić te 3 śruby i po temacie.... Silniczek podłączony na krótko pod aku ładnie pracował ale na aucie za cholerę.... Za każdym razem po podłączeniu kostki minimalnie się ruszał i to wszystko.... ale gdy w ruch poszedł penetrator a potem biały smar silniczek zaczął pracować jak należy... Ogólnie temat ogarnięty. Muszę przyznać że trochę mi wstyd za siebie, bo jak już raz rozebrałem to złożenie trwało moment...aro51 pisze:Jakby wszystko było tak bajecznie proste to warsztaty nie miałyby co robić. Pokrywa trzyma się na 2 srubach. 2 nie odkrecasz musisz odgac plastik tak żeby nie polamac i odkrecic 2 śrubki od silniczka. Oczywiście trzeba mieć trylion różnych kluczy przedłużek itp. Gotowego lekarstwa nie ma. Taka właśnie jest mechanika trzeba dużo komponować i próbować.
Problem z klimatroniciem któy pozostał a który okropnie mnie denerwuje to fakt że z bocznych nawiewów ciągle idzie maxymalnie gorące powietrze,czasami tylko jak zostawię za dłuższą chwilę na LO a potem dam 16 stopni i delikatnie podkręcam to temperatura rośnie idealnie ale jak już podkręce na HI to mogę sobie zjeżdżać na 25 czy 20 a temperatura non stop aż pali w rękę.
Powiedziałem o tym dziś koledze mechanikowi i zasugerował mi że ostatnio rozbierał w touranie boczne kratki i zauważył że są w nich czujniki temp. i że może to one są uszkodzone i przekazują złą temperaturę . Czy faktycznie warto się na tym skupić?
Powiedziałem o tym dziś koledze mechanikowi i zasugerował mi że ostatnio rozbierał w touranie boczne kratki i zauważył że są w nich czujniki temp. i że może to one są uszkodzone i przekazują złą temperaturę . Czy faktycznie warto się na tym skupić?
Odgrzanie kotleta - będę grzebać z klima bo błędów dużo i na pewno nie leci na nogi z lewej.
Pytanie czy można kupić nowe moduły sterowania? (Silnik potencjometr ślizg obudowa)
Jeśli tak to czy jest to jakiś straszny koszt? Targac deskę mogę bez problemu, ale po co jak nie będę miał części lub wiedzy co dokładnie zrobić.
Dzięki za odpowiedź
Pytanie czy można kupić nowe moduły sterowania? (Silnik potencjometr ślizg obudowa)
Jeśli tak to czy jest to jakiś straszny koszt? Targac deskę mogę bez problemu, ale po co jak nie będę miał części lub wiedzy co dokładnie zrobić.
Dzięki za odpowiedź