pepi pisze:ale to zwykłe 2 tłoczkowe czym się podniecacie
farbą i naklejką

Wielkością

I prostotą montażu bo większe niż fabryczne można sobie i inne zapodać, np. Prosiaka, ale nie założysz już tego tak po prostu p&p.
Apophis pisze:Ja nie moge tyle kabony...
Cóż, eSkowe zawsze po tyle chodziły... 1600-2000pln to niestety normalna rynkowa cena.
Ci co mają rzeczywiście eSkowe krzyczą sobie tyle bo tych zacisków po prostu jest mało.
Co jakiś czas wyskoczy jeden, dwa komplety i zaraz ktoś to kupi.
Ja przez jakiś czas, jak miałem zamówienie na 3 komplety, to czatowałem non-stop na to a i tak ze wszystkimi bujałem chyba z pół roku bo jak na złość nic po prostu się nie pojawiało oprócz "podrabianych" pod tarcze 360mm
drago_o pisze:Patrz na ten rant... W eSkowych jest cały od początku do końca zacisku (jak u Ciebie). W zwykłym ten rant przecina to trójkątne wcięcie.
Tak jak "drago_o" napisał - w eSkowych ten mały schodek ciągnie się przez cały czas a w zwykłych jest przeciętym tym "trójkątem"
Cholerka, mam jeszcze inne zdjęcia innych eSkowych co kupiłem ale na żadnym nie widać tego tak całkiem dobrze
W każdym razie potwierdzam - Łukasz, te co zdjęcia wrzuciłeś wyglądają na eSkowe
drago_o pisze:Bo klocek jest ten sam co pod tarcze 360 chyba nie?
No jak możesz pisać takie rzeczy?... oczywiście, że nie jest taki sam.
Inne zaciski i inne klocki
michalwruszak pisze:Zaciski S8 D3 pasują do felgi 19 cali , Zaciski Brembo dla tarczy 385mm juz potrzebuja kola 20 cali
Jest lepiej - na zaciski od S8D3 pod tarczę 385mm możesz założyć nawet 18"
krzychu22.p1i pisze:Sam mam z W12, jest to zwykły zacisk napompowany pod 385mm. Za kpl z tarczami oe igła i klockami 80% dałem 1550zł

Nie zamierzałem płacić za znaczek S handlarzynom x2 a z tarczami x3
Dokładnie tak jak piszesz - W12 w D3 ma identyczne zaciski co S8D3 i różnią się tylko i wyłącznie blaszką "S8"
Ja polowałem na S8 bo chciałem S8.
Inny kolega z D3 jak powiedziałem, że W12 ma to samo tylko blaszka inna to poszedł na skróty i kupił szybko te z W12.
Chciał potem kupić same blaszki ale okazało się, że w używce jako sama blaszka jest to kompletnie nie do znalezienia a nowe w ASO kosztują 270pln za sztukę...... noi pozostał na zaciskach W12 bez blaszek S8
drago_o pisze:no tak ale cały ambaras w tym, ze eSkową blaszkę da się i co chyba nikogo nie dziwi wkładają do zwykłych zacisków
Niestety sam takie widziałem na żywo i jeszcze handlarze na siłę mi próbowali udowodnić, że to są eSkowe.
Nawet jak na swoim samochodzie pokazałem im prawdziwe eSkowe to gadki nie zmienili.
Brak słów.
jordan233 pisze:ok ok,to jaka jest dobra alternatywa w rozsądnych pieniądzach ?
Prosiak?
Brembo?
Miał ktoś styczność z testowaniem takich hamulców w D3?
Czy z Prosiaka będzie dużo lepiej hamować od S8 ?
Pisi ma u siebie w D3 zaciski z Prosiaka, jego musisz pytać
drago_o pisze:Jeździłem Panamerą sąsiada i hamuje nieporównywalnie lepiej. Sam zacisk jest na pewno o wiele lepszy ale wymaga adapterów do D3 a z nimi to już róznie bywa...
No wymaga adapterów.
drago_o pisze: jak dowale koło śróbami to czasem pneumatem ciężko się odkręca)
Daj spokój, tego się nie robi nawet pneumatem - przykręcasz dynamometrycznym 120-130 niutków jest OK, na pewno nie odpadnie ani samo się nie odkręci
