Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 ALL ] Zaciski od S8 D3

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
ODPOWIEDZ
Gość

Post autor: Gość » 26 sty 2016, 21:02

No własnie wiem że sa tu posiadacze a nawet sprzedajacy w rozsadniejszych pieniądzach.

Do prosiakowego 6tłoka nie trzeba wcale tak dużej tarczy by hamowąło to jednakowo lub lepiej. Po prostu skuteczniejszy hebel-lepiej sciska.

Ta firma(gdzies mam ich namiar jeszcze) daje gware na to co oferuja więc cena jak za wypaśny gotowy do montażu komplecik wygladała wg mnie rozsądnie.

Jak kto woli ja bym za 1500 ich nie kupił-musiały by wygladac jak nówki :)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 26 sty 2016, 21:06

To są całkowicie 2 różne blaszki :P W zwykłych zaciskach i w12 jest miejsce na prostokątną blaszkę, więcej nie trzeba mówić. Aha ja mam z w12 i naklejka S8 a nie są przecie esowe :P

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 sty 2016, 21:08

aaa tammm... doprowadzenie do stanu wizualnego jak nówki to jedna wolna sobota... nie róbmy z siebie "Panów" matołów jeżdżących A8 co muszą zapłacić komuś 500 za oskrobanie i odmalowanie zacisku... Bez urazy oczywiście ale trochę chęci wystarczy :)

1500zł za takie zaciski to raczej nie majątek... Ten sam zacisk z blaszką Bentleya kosztuje 6000zł :D A odnoszę wrażenie, że jest 100% identyczny(poza blaszką) :)
krzychu22.p1i pisze:To są całkowicie 2 różne blaszki :P W zwykłych zaciskach i w12 jest miejsce na prostokątną blaszkę, więcej nie trzeba mówić. Aha ja mam z w12 i naklejka S8 a nie są przecie esowe :P
eSkowy też ma wycięcie prostokątne. Blaszka jest grubsza i wchodzi w ten prostokąt i jeszcze na zewnątrz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 26 sty 2016, 21:10

Qrde po co wam wypasione blaszki?? Se nakleicie jak Krzyś co zechcecie a pewnie na tej blaszce jakis grawerarz wam za stowke wyczaruje nawet tombakiem :D

Więc bez przesady by za blaszki warte 40zł płacic setki,tysiące

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 sty 2016, 21:11

Większy zacisk zawsze wygląda lepiej w kole :)

Czy niektórzy nie płacą 15000 za robienie lifta aby lepiej wyglądało auto? Czemu 1500 mają nie zapłacic za zaciski :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 26 sty 2016, 21:14

ok ok,to jaka jest dobra alternatywa w rozsądnych pieniądzach ?

Prosiak?
Brembo?


Miał ktoś styczność z testowaniem takich hamulców w D3?

Czy z Prosiaka będzie dużo lepiej hamować od S8 ?

Gość

Post autor: Gość » 26 sty 2016, 21:16

Wg mnie 6tłok bedzie lepiej hamować a juz na pewno tak duzy jak eskowe. Dla mnie hebelki 4-6tłoczkowe to bajka. Ale sam nie potrzebuje az tyle stad u mnie beda 360tki z D3 lecz całośc wyniesie mnie z 1400 bo adaptery trza było znabyć.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 sty 2016, 21:16

Jeździłem Panamerą sąsiada i hamuje nieporównywalnie lepiej. Sam zacisk jest na pewno o wiele lepszy ale wymaga adapterów do D3 a z nimi to już róznie bywa... ja osobiście boję się takich doróbek w miejscach istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa. (jak dowale koło śróbami to czasem pneumatem ciężko się odkręca) :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 sty 2016, 21:19

spytam się głupio jaka jest różnica miedzy zwykłymi a tymi dwu tłoczkowymi ?
w hamowaniu oprócz uprania kieszeni

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 sty 2016, 21:22

W sensie porównujesz 323 z 360? :D Generalnie jest duża różnica. Te pierwsze mają chyba jeden tłoczek co przekłada się na siłe docisku. 360 i 385 są prawie takie same, różnią się średnicą tarczy. W przypadku 385 na plus działa to, że przy tym samym klocku zwiększa się średnica po której idzie klocek i mniej się grzeje troszkę...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 sty 2016, 21:26

dodam, że zaciski z W12 są "chropowate"...taki "surowy" bez obrabiania odlew a od S8 są gładkie jakby polerowane malowane na czarno więc wizualnie to nie jest identyczne i różnica nie jest tylko w blaszce....taki szczegół ale jest ;)

argumenty za fabrycznymi zaciskami S8/W12 to tak jak wspomniał Michał
- p&p (nie ma kombinowana z adapterami, przewodami itp.)
- zacisk jest mniejszy i wchodzą bez problemu koła 19
- późniejszy serwis (klocki, tarcze do kupienia i zamontowania bez kombinacji)
- cena (2k zaciski od S8 .... od W12 mniej... do tego tarcze i klocki + kierownice powietrza z Phaetona W12 + przewody w oplocie robi dobry zestaw w fajnej kasie 4-5.5k...., za te zaciski od prosiaka + przerobienie + tarcza + klocek podcinany wyszło 7-8k przód więc różnica jest widoczna)

ja poszedłem w kierunku S8 i jestem zadowolony mimo, że planowałem wsadzić zestaw od firmy https://pl-pl.facebook.com/Hamulce
ale nie dostałem do dnia dzisiejszego oferty (komplet przód i tył) mimo, że się przypominałem kilka razy więc słabo to wyglądało niestety
Ostatnio zmieniony 26 sty 2016, 21:37 przez panton, łącznie zmieniany 1 raz.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 26 sty 2016, 21:30

panton pisze:dodam, że zaciski z W12 są "chropowate"...taki "surowy" bez obrabiania odlew a od S8 są gładkie jakby polerowane malowane na czarno więc wizualnie to nie jest identyczne i różnica nie jest tylko w blaszce....taki szczegół ale jest ;)

argumenty za fabrycznymi zaciskami S8/W12 to tak jak wspomniał Michał
- p&p (nie ma kombinowana z adapterami, przewodami itp.)
- zacisk jest mniejszy i wchodzą bez problemu koła 19
- późniejszy serwis (klocki, tarcze do kupienia i zamontowania bez kombinacji)
- cena (2k zaciski od S8 .... od W12 mniej... do tego tarcze i klocki + przewody w oplocie robi dobry zestaw w fajnej kasie 4-5k...., za te zaciski od prosiaka + przerobienie + tarcza + klocek podcinany wyszło 7-8k przód więc różnica jest widoczna)

ja poszedłem w kierunku S8 i jestem zadowolony mimo, że planowałem wsadzić zestaw od firmy https://pl-pl.facebook.com/Hamulce
ale nie dostałem do dnia dzisiejszego oferty (komplet przód i tył) mimo, że się przypominałem kilka razy więc słabo to wyglądało niestety
O takie info mi chodziło <okok>

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 sty 2016, 21:44

zaktualizowałem podsumowanie o kierownice powietrza z Phaetona W12 a przewody hamulcowe w oplocie (przód i tył) firmy Goodridge
http://www.rallyshop.pl/index.php?p1453 ... ge-audi-a8

dodam, że tarcza od S8/W12 nie tylko ma 385mm ale jest też grubsza od 360mm co wpływa na jej pojemność cieplną

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 26 sty 2016, 22:56

a jak wygląda Brembo 4- tłoczkowymi 360x34mm -ktoś ma na aucie?

Cenowo wychodzi 2700zł za komplet (przód)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 sty 2016, 23:51

pepi pisze:ale to zwykłe 2 tłoczkowe czym się podniecacie :]
farbą i naklejką <hihiwiesz>
Wielkością :)
I prostotą montażu bo większe niż fabryczne można sobie i inne zapodać, np. Prosiaka, ale nie założysz już tego tak po prostu p&p.
Apophis pisze:Ja nie moge tyle kabony...
Cóż, eSkowe zawsze po tyle chodziły... 1600-2000pln to niestety normalna rynkowa cena.
Ci co mają rzeczywiście eSkowe krzyczą sobie tyle bo tych zacisków po prostu jest mało.
Co jakiś czas wyskoczy jeden, dwa komplety i zaraz ktoś to kupi.

Ja przez jakiś czas, jak miałem zamówienie na 3 komplety, to czatowałem non-stop na to a i tak ze wszystkimi bujałem chyba z pół roku bo jak na złość nic po prostu się nie pojawiało oprócz "podrabianych" pod tarcze 360mm :/
drago_o pisze:Patrz na ten rant... W eSkowych jest cały od początku do końca zacisku (jak u Ciebie). W zwykłym ten rant przecina to trójkątne wcięcie.
Tak jak "drago_o" napisał - w eSkowych ten mały schodek ciągnie się przez cały czas a w zwykłych jest przeciętym tym "trójkątem"

Cholerka, mam jeszcze inne zdjęcia innych eSkowych co kupiłem ale na żadnym nie widać tego tak całkiem dobrze :/

W każdym razie potwierdzam - Łukasz, te co zdjęcia wrzuciłeś wyglądają na eSkowe :)
drago_o pisze:Bo klocek jest ten sam co pod tarcze 360 chyba nie?
No jak możesz pisać takie rzeczy?... oczywiście, że nie jest taki sam.
Inne zaciski i inne klocki :)
michalwruszak pisze:Zaciski S8 D3 pasują do felgi 19 cali , Zaciski Brembo dla tarczy 385mm juz potrzebuja kola 20 cali
Jest lepiej - na zaciski od S8D3 pod tarczę 385mm możesz założyć nawet 18" :)
krzychu22.p1i pisze:Sam mam z W12, jest to zwykły zacisk napompowany pod 385mm. Za kpl z tarczami oe igła i klockami 80% dałem 1550zł :D Nie zamierzałem płacić za znaczek S handlarzynom x2 a z tarczami x3 :P
Dokładnie tak jak piszesz - W12 w D3 ma identyczne zaciski co S8D3 i różnią się tylko i wyłącznie blaszką "S8"
Ja polowałem na S8 bo chciałem S8.
Inny kolega z D3 jak powiedziałem, że W12 ma to samo tylko blaszka inna to poszedł na skróty i kupił szybko te z W12.
Chciał potem kupić same blaszki ale okazało się, że w używce jako sama blaszka jest to kompletnie nie do znalezienia a nowe w ASO kosztują 270pln za sztukę...... noi pozostał na zaciskach W12 bez blaszek S8 <faktycznie>
drago_o pisze:no tak ale cały ambaras w tym, ze eSkową blaszkę da się i co chyba nikogo nie dziwi wkładają do zwykłych zacisków :)
Niestety sam takie widziałem na żywo i jeszcze handlarze na siłę mi próbowali udowodnić, że to są eSkowe.
Nawet jak na swoim samochodzie pokazałem im prawdziwe eSkowe to gadki nie zmienili.
Brak słów.
jordan233 pisze:ok ok,to jaka jest dobra alternatywa w rozsądnych pieniądzach ?

Prosiak?
Brembo?


Miał ktoś styczność z testowaniem takich hamulców w D3?

Czy z Prosiaka będzie dużo lepiej hamować od S8 ?
Pisi ma u siebie w D3 zaciski z Prosiaka, jego musisz pytać :)
drago_o pisze:Jeździłem Panamerą sąsiada i hamuje nieporównywalnie lepiej. Sam zacisk jest na pewno o wiele lepszy ale wymaga adapterów do D3 a z nimi to już róznie bywa...
No wymaga adapterów.
drago_o pisze: jak dowale koło śróbami to czasem pneumatem ciężko się odkręca) :D
Daj spokój, tego się nie robi nawet pneumatem - przykręcasz dynamometrycznym 120-130 niutków jest OK, na pewno nie odpadnie ani samo się nie odkręci :)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl