A8 D5 ładne...nie ma co gadać
Ładowarki są pod każdym Auchan'em Tylko płatne Z tym węglem i czystością to różnie jest. U nas elektrownie technologicznie odstają więc elektryk wychodzi nieekologicznie ale w Niemczech statystycznie z 1 tony węgla jest więcej prądu i wychodzą ekologicznie w stosunku do tradycyjnych. Tylko, że jakkolwiek teraz nie będziemy dyskutować to jest to przyszłość i tendencje będą takie, że prąd będzie ekologiczny ze źródeł odnawialnych lub atomu
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Ja osobiście nie rozumiem tej nagonki na elektryki, oglądałem kiedyś program na Discovery i policzono że komunikacja miejska na całym świecie to zaledwie 2% zanieczyszczenia atmosfery, z drugiej strony zutylizować taką zużytą baterię to dopiero bomba ekologiczna, moim zdaniem te elektryki to tylko jakaś chora moda i prześciganie się producentów aut , dlaczego nikt nie mówi o samolotach które spalają w ciągu 1h ponad TONĘ paliwa i w ciągu doby lata ich setki jak nie tysiące ?? a może by tak zakazać wyścigów F1 jazda w około i kolejne tysiące litrów
Ekologia to HASLO do krojenia kasy z zwyklych ludzi...masz placic jak zachodnie korporacje nakazuja i bez dyskusji!!!co do ekologi w przyszlym roku mamy u nas w kraju cwiczenia wojskowe nato i taki czolg leopard w ciezkim terenie spala okolo 800litrow oleju napedowego na sto km,a samolot wojskowy zalodowany 120tonami ladunku pali srednio 350l na setke takze wiadomo co nad glowami jest rozpylane ekologia? ...nikt nie mowi ile energi wydzielaja fabryki przy produkcji owej broni i maszyn do wojennych dzialan... bo nie moga takie jest lobby globalistow... naukowcy milcza...a co z statkami ktore plywalaja na mazmucie i pala srednio dwa moze trzy tysiace litrow paliwa na godzine...takie auta osobowe to jest akurat pikus i maja glownie wplywac na psychike zwyklego konsumenta ktory ma sie czuc winny takiej sytuacji i placic za cos czego nie ma...Co do D5 Audi to mam nadzieje ze dzwiek silnika leci z glosnikow tak jak w S7 z nowym z plastikowymi tlumnikami,plastikowe auta dla plastikowych konsumentow... motoryzacja zakonczyla sie dawno temu ale to tylko moje zdanie...
Jaka tu ekologia, jak oni tego prądu potrzebują o wiele więcej, więc i tak w powietrze idzie tyle samo bądź więcej. Elektryk nie jest wcvale ekologiczny. Samo jego wyprodukowanie daje dyle zanieczyszczenia co parę starych diesli w centrum berlina w korku, a jeszcze żadnego kilometra nie zrobił. PO drugie nie wytrzyma 20 lat, trzeba kupić nowy bądź zmienić baterię, i znowu syf, plus utylizacja, która jest chyba mniejsza niż 50% takiego akumulatora. Jeszcze więcej gnoju śmieci będzie przez to . Pomyślcie, że każdy z nas ma elektryka i produkujemy te śmieci na taką skalę. A producenci każą i pod ekologią kryją się $ więc idzie to w świat. Zwróćmy uwagę, że jest nagonka na spalanie paliw kopalnianych, ale nikt kurwa nie bierze pod uwagę, lpg, które jest odpadem i na tą chwilę najczystszym paliwem i spełni normy EU, których jeszcze nie ma. Ogólnie to zaczyna być śmieszne jak ludzie są nabijani w butelkę, okazuje się że cała akcja downsizing-u nie jest eko, w co ludzie tak wierzą i to kupują, ale najgorsze jest to, że tym zakopano jeszcze bardziej w ziemie motoryzację.drago_o pisze: Niemczech statystycznie z 1 tony węgla jest więcej prądu i wychodzą ekologicznie w stosunku do tradycyjnych.
No właśnie nie zrozumiałeś tego co napisałem. Na zachodzie ten bilans wychodzi dodatnie bo z 1 tony wytwarzają więcej energii niż u nas. Co oznacza że ich produkcja energii wytwarza mniej zanieczyszczeń. Nie ma znaczenia czy potrzebują jej więcej czy nie. Przy każdym 1kW jest mniej zanieczyszczeń. U nas za sprawą starych technologii z 1 tony węgla jest na tyle mało energii, że jazda elektrykiem nie jest ekologiczna. U nich jest.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nikt nie bierze pod uwagę LPG bo ono nigdy nie będzie przyszłością, tak jak elektryk. Patrząc logicznie na sytuacje jedynym co na dzisiaj może przebić elektrykę to powietrze lub woda(chociaż i to jest dyskusyjne).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
To raczej ty nie rozumiesz o co chodzi. Chodzi o ilość zanieczyszczeń wpuszczanych do powietrza.
A z tą technologią bym nie przesadzał. Technologię elektrofiltrów za grube miliony i systemy odsiarczania spalin, też za grube miliony, oraz utylizacja pyłów, już dawno zawitały na elektrowniach. Kominy na wiochach więcej trują .
A z tą technologią bym nie przesadzał. Technologię elektrofiltrów za grube miliony i systemy odsiarczania spalin, też za grube miliony, oraz utylizacja pyłów, już dawno zawitały na elektrowniach. Kominy na wiochach więcej trują .
Przyszłością jest tylko i wyłącznie wodór . W gospodarstwach domowych to będzie jedyne źródło energii , ale niestety korporację paliwowe skutecznie to blokują . Samochody elektryczne to rozwiązanie tymczasowe . Pozdrawiamdrago_o pisze:Nikt nie bierze pod uwagę LPG bo ono nigdy nie będzie przyszłością, tak jak elektryk. Patrząc logicznie na sytuacje jedynym co na dzisiaj może przebić elektrykę to powietrze lub woda(chociaż i to jest dyskusyjne).
Bylam dzisiaj na stronie Audi UK skonfigurowac A8 S-Line, bo wygladalo na to, ze jest promocja leasingowa (ktora okazala sie bledem).
To co WLTP i Audi UK zrobilo ze specyfikacja A8, to wola o pomste do nieba. Lista opcja ogolona do minimum, nawet nie ma co dobrac do standardu, bo zwyczajnie jest niewiele opcji. W tej chwili Skoda Superb L&K ma lepsza standardowa specyfikacje niz A8. Jedyne, czego brakuje Superbowi, to skorzanej deski i air suspension. A cena Superba to prawie polowa A8.
Rozgladam sie za nastepca mojego A8, ale nie widze za bardzo pomyslu co innego moge wybrac.
To co WLTP i Audi UK zrobilo ze specyfikacja A8, to wola o pomste do nieba. Lista opcja ogolona do minimum, nawet nie ma co dobrac do standardu, bo zwyczajnie jest niewiele opcji. W tej chwili Skoda Superb L&K ma lepsza standardowa specyfikacje niz A8. Jedyne, czego brakuje Superbowi, to skorzanej deski i air suspension. A cena Superba to prawie polowa A8.
Rozgladam sie za nastepca mojego A8, ale nie widze za bardzo pomyslu co innego moge wybrac.
W UK taki istnieje, sa takie modele:
-golas czyli po prostu 50TDI albo 55 TFSI
-S-Line
-Black Edition
-Vorsprung
Ten ostatni kosztuje 30tys wiecje niz podstawa, moznaby kupic drugi samochod za to.
Znalazlam jak nabyc niektore opcje, ale trzeba wziac model Long, bo w nim sa ekstra pakiety z tymi opcjami. Problemem jest taki, ze moje A8 juz wystaje wszedzie gdzie parkuje i czasami mam problem, zeby zlamac sie. Wiec ekstra 16cm dlugosci nie pomoze mi w zyciu. W garazu tez bym musiala glebiej wjezdzac i calowac zderzakiem rower albo kosiarke.
-golas czyli po prostu 50TDI albo 55 TFSI
-S-Line
-Black Edition
-Vorsprung
Ten ostatni kosztuje 30tys wiecje niz podstawa, moznaby kupic drugi samochod za to.
Znalazlam jak nabyc niektore opcje, ale trzeba wziac model Long, bo w nim sa ekstra pakiety z tymi opcjami. Problemem jest taki, ze moje A8 juz wystaje wszedzie gdzie parkuje i czasami mam problem, zeby zlamac sie. Wiec ekstra 16cm dlugosci nie pomoze mi w zyciu. W garazu tez bym musiala glebiej wjezdzac i calowac zderzakiem rower albo kosiarke.