Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


A8 D5 ładne...nie ma co gadać

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 15 paź 2018, 09:12

dice111 pisze:Na V8 już w tym roku w ogóle bym nie liczył.
Do końca tego roku na pewno nie będzie V8 w ofercie... (sprawdzane u dobrze poinformowanego źródła).
CINEK pisze:Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3. ;)
Faktycznie Audi zatrzymało się na D3 szczególnie jak potrafili takie V10 5.2FSI wymienić cały silnik na gwarancji bo po awarii nie było czego ratować... i nie były to jednostkowe przypadki.
To samo tyczyło się 4.0TDI - w niejednym ogłoszeniu właściciel się chwalił "przy XXXX km silnik wymieniony na gwarancji".
A przedliftowa D3 ile razy miała zmieniany kod skrzyni? Tam nawet sterownik zarządzania energią był wadliwy i wszyscy właściciele wymieniali na ten poliftowy.
<okok>

greg26 pisze:
Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3. ;)
Nie zgodzę się z Tobą wcale.D4 bije na głowę D3 jakością wykończenia.
greg26 <okok>

wracając do D5 to auto jest bardzo skomplikowane a przez to będzie wadliwe (modele z pierwszych 2 lat produkcji) zanim te wszystkie systemy i bajery zostaną dopracowane... wyjdzie lift i powinno być OK .... i oczywiście silnik bo obecna oferta to jakieś nieporozumienie... ale w przyszłym roku ma się pojawić V8 i wtedy będzie <amasz>
<kocham>
ernesto pisze:No cuż..... D2 nie przeżyją i już
taka mała dygresja na koniec
wyszedł model D3 i te same komentarze leciały..... wyszedł model D4 identycznie...... pojawił się niedawno model D5 i beeee pod każdym względem
ceny D3 spadły do poziomu 30-40k i użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."

<kocham>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 paź 2018, 09:44

W kazdym modelu widać potanianie i postarzanie produktów/komponentów...w szczególnosci widoczne jest to w D5 i nie jest to tylko moja subiektywna opinia. <cicho>

Co do D4 to jak wspomniałem, tez nie jest to moja opinia co do jakosci wykończenia, lecz osob znajomych uzytkujacych to auto.

Ja jestem dopiero na etapie D2 --> D3 gdzie juz widac po latach roznice w wykonczeniu na spory minus <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 paź 2018, 09:46

panton pisze:użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."
No to ja chyba jestem wyjatkiem bo az tak nie zachwalam D3 <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 15 paź 2018, 10:09

CINEK pisze:
panton pisze:użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."
No to ja chyba jestem wyjatkiem bo az tak nie zachwalam D3 <faktycznie>
podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?

lub inaczej.... użytkując D3 wróciłbyś do D2? <hmm>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 paź 2018, 13:12

panton pisze:podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?
może tak...wizualnie i "na czasie" oczywiście czymś lepszym, w sumie to szkoda, że nie kupiłem D3 od razu. Ale na złe to nie wyszło ponieważ mam porównanie.

ale tu nie temat o tym...możemy kontynuować tutaj --- > https://www.a8team.pl/d2-d3-d4-d5-vt24479.htm

:)
to nie jest zwykły napęd...to

Unseen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 177
Rejestracja: 20 lip 2017, 12:47
Lokalizacja: UK

Post autor: Unseen » 16 paź 2018, 17:17

Ja przegladam ogloszenia D5 na biezaco, ale ciagle nie widze nic co by mnie zachecilo do przesiadki. Rozumiem teraz punkt widzenia osob, ktore maja/mialy D3 i mowily, ze D4 nie interesuje ich. Ja po prostu wpadlam w D4 troche losowo i akurat mi pasowalo w danym momencie. Gdyby nie ta promocja z 2015r, to nigdy bym nie jezdzila A8.

A w swojej okolicy, na obwodnicy Londynu, widzialam jedno D5 jak do tej pory.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 paź 2018, 19:54

panton pisze:podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?

lub inaczej.... użytkując D3 wróciłbyś do D2?
zapytaj o to uzytkownika dice111
bądź sobą, wariatów też lubią

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 16 paź 2018, 21:07

ja bym nie wrócił ;)

kolekcjonersko to chętnie ale nie do D2... B4 coupe/cabrio owszem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 paź 2018, 22:53

maciu pisze:B4 coupe/cabrio owszem
<brawo> <okok> to jest to... piękne auto...kurła marzenie :D z tym V6 2.8 AAH <prosze>
Preston81 pisze:zapytaj o to uzytkownika dice111
jedna jaskółka wiosny nie czyni ;)

ale raczej nie...nie wróciłbym do D2... <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 17 paź 2018, 10:43

CINEK pisze:z tym V6 2.8 AAH
Eee tam, 2.2T ;)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 17 paź 2018, 11:18

Lechu pisze:
CINEK pisze:z tym V6 2.8 AAH
Eee tam, 2.2T ;)
no rzędowa piątka potrafi i pojechac i wku*** utrzymanie tego silnika
w porządnej sprawności to troche zabawy jest

ale daje nieporównanie więcej niż V6
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 paź 2018, 11:55

Lechu pisze:Eee tam, 2.2T
eee tam.. patrzę realnie...gdzie teraz dostaniesz w ogóle ten silnik <faktycznie>

OK. koniec "tematu nie na temat" <faktycznie>

Ogólnie to D5 może pomarzyć o tak wysokiej jakości komponentów, jakie były używane w latach 88' - 98' gdzie nie szczędzono pieniędzy a jakość była stawiana na 1szym miejscu ... później było tylko gorzej <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Unseen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 177
Rejestracja: 20 lip 2017, 12:47
Lokalizacja: UK

Post autor: Unseen » 14 wrz 2019, 11:26

V8 ciagle nie ma, a najtansze D5 zaczynaja juz dobijac do najwyzszych cen D4, tak przynajmniej jest na rynku UK. Ostatnio porejestrowali mnostwo aut przed 31 sierpnia, w zwiazku z WLTP. Przeceny rzedu 40% na swiezo zarejestrowane sztuki, ale na rynku sa dostepne ex-demo za jeszcze nizsze ceny. Znizki wyzsze niz na D4 w przeszlosci.

Ja jestem pewna, ze nie zmieniam na D5. Albo zatrzymam D4 po gwarancji, albo znajde zupelnie cos innego.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6036
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 wrz 2019, 13:50

Szybciej pewnie S8 D5 wyjdzie ;)
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 14 wrz 2019, 19:04

Niestety ale D5 To wtopa jak narazie auto się nie sprzedaje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl