części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D5 ładne...nie ma co gadać

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 15 paź 2018, 09:12

dice111 pisze:Na V8 już w tym roku w ogóle bym nie liczył.
Do końca tego roku na pewno nie będzie V8 w ofercie... (sprawdzane u dobrze poinformowanego źródła).
CINEK pisze:Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3. ;)
Faktycznie Audi zatrzymało się na D3 szczególnie jak potrafili takie V10 5.2FSI wymienić cały silnik na gwarancji bo po awarii nie było czego ratować... i nie były to jednostkowe przypadki.
To samo tyczyło się 4.0TDI - w niejednym ogłoszeniu właściciel się chwalił "przy XXXX km silnik wymieniony na gwarancji".
A przedliftowa D3 ile razy miała zmieniany kod skrzyni? Tam nawet sterownik zarządzania energią był wadliwy i wszyscy właściciele wymieniali na ten poliftowy.
<okok>

greg26 pisze:
Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3. ;)
Nie zgodzę się z Tobą wcale.D4 bije na głowę D3 jakością wykończenia.
greg26 <okok>

wracając do D5 to auto jest bardzo skomplikowane a przez to będzie wadliwe (modele z pierwszych 2 lat produkcji) zanim te wszystkie systemy i bajery zostaną dopracowane... wyjdzie lift i powinno być OK .... i oczywiście silnik bo obecna oferta to jakieś nieporozumienie... ale w przyszłym roku ma się pojawić V8 i wtedy będzie <amasz>
<kocham>
ernesto pisze:No cuż..... D2 nie przeżyją i już
taka mała dygresja na koniec
wyszedł model D3 i te same komentarze leciały..... wyszedł model D4 identycznie...... pojawił się niedawno model D5 i beeee pod każdym względem
ceny D3 spadły do poziomu 30-40k i użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."

<kocham>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 paź 2018, 09:44

W kazdym modelu widać potanianie i postarzanie produktów/komponentów...w szczególnosci widoczne jest to w D5 i nie jest to tylko moja subiektywna opinia. <cicho>

Co do D4 to jak wspomniałem, tez nie jest to moja opinia co do jakosci wykończenia, lecz osob znajomych uzytkujacych to auto.

Ja jestem dopiero na etapie D2 --> D3 gdzie juz widac po latach roznice w wykonczeniu na spory minus <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 paź 2018, 09:46

panton pisze:użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."
No to ja chyba jestem wyjatkiem bo az tak nie zachwalam D3 <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 15 paź 2018, 10:09

CINEK pisze:
panton pisze:użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."
No to ja chyba jestem wyjatkiem bo az tak nie zachwalam D3 <faktycznie>
podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?

lub inaczej.... użytkując D3 wróciłbyś do D2? <hmm>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 paź 2018, 13:12

panton pisze:podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?
może tak...wizualnie i "na czasie" oczywiście czymś lepszym, w sumie to szkoda, że nie kupiłem D3 od razu. Ale na złe to nie wyszło ponieważ mam porównanie.

ale tu nie temat o tym...możemy kontynuować tutaj --- > https://www.a8team.pl/d2-d3-d4-d5-vt24479.htm

:)
to nie jest zwykły napęd...to

Unseen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 177
Rejestracja: 20 lip 2017, 12:47
Lokalizacja: UK

Post autor: Unseen » 16 paź 2018, 17:17

Ja przegladam ogloszenia D5 na biezaco, ale ciagle nie widze nic co by mnie zachecilo do przesiadki. Rozumiem teraz punkt widzenia osob, ktore maja/mialy D3 i mowily, ze D4 nie interesuje ich. Ja po prostu wpadlam w D4 troche losowo i akurat mi pasowalo w danym momencie. Gdyby nie ta promocja z 2015r, to nigdy bym nie jezdzila A8.

A w swojej okolicy, na obwodnicy Londynu, widzialam jedno D5 jak do tej pory.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 paź 2018, 19:54

panton pisze:podsumowując całość to przesiadka do D3 była czymś lepszym czy gorszym?

lub inaczej.... użytkując D3 wróciłbyś do D2?
zapytaj o to uzytkownika dice111
bądź sobą, wariatów też lubią

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 16 paź 2018, 21:07

ja bym nie wrócił ;)

kolekcjonersko to chętnie ale nie do D2... B4 coupe/cabrio owszem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 paź 2018, 22:53

maciu pisze:B4 coupe/cabrio owszem
<brawo> <okok> to jest to... piękne auto...kurła marzenie :D z tym V6 2.8 AAH <prosze>
Preston81 pisze:zapytaj o to uzytkownika dice111
jedna jaskółka wiosny nie czyni ;)

ale raczej nie...nie wróciłbym do D2... <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 17 paź 2018, 10:43

CINEK pisze:z tym V6 2.8 AAH
Eee tam, 2.2T ;)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 17 paź 2018, 11:18

Lechu pisze:
CINEK pisze:z tym V6 2.8 AAH
Eee tam, 2.2T ;)
no rzędowa piątka potrafi i pojechac i wku*** utrzymanie tego silnika
w porządnej sprawności to troche zabawy jest

ale daje nieporównanie więcej niż V6
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 paź 2018, 11:55

Lechu pisze:Eee tam, 2.2T
eee tam.. patrzę realnie...gdzie teraz dostaniesz w ogóle ten silnik <faktycznie>

OK. koniec "tematu nie na temat" <faktycznie>

Ogólnie to D5 może pomarzyć o tak wysokiej jakości komponentów, jakie były używane w latach 88' - 98' gdzie nie szczędzono pieniędzy a jakość była stawiana na 1szym miejscu ... później było tylko gorzej <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Unseen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 177
Rejestracja: 20 lip 2017, 12:47
Lokalizacja: UK

Post autor: Unseen » 14 wrz 2019, 11:26

V8 ciagle nie ma, a najtansze D5 zaczynaja juz dobijac do najwyzszych cen D4, tak przynajmniej jest na rynku UK. Ostatnio porejestrowali mnostwo aut przed 31 sierpnia, w zwiazku z WLTP. Przeceny rzedu 40% na swiezo zarejestrowane sztuki, ale na rynku sa dostepne ex-demo za jeszcze nizsze ceny. Znizki wyzsze niz na D4 w przeszlosci.

Ja jestem pewna, ze nie zmieniam na D5. Albo zatrzymam D4 po gwarancji, albo znajde zupelnie cos innego.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 wrz 2019, 13:50

Szybciej pewnie S8 D5 wyjdzie ;)
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 14 wrz 2019, 19:04

Niestety ale D5 To wtopa jak narazie auto się nie sprzedaje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl