Do końca tego roku na pewno nie będzie V8 w ofercie... (sprawdzane u dobrze poinformowanego źródła).dice111 pisze:Na V8 już w tym roku w ogóle bym nie liczył.
Faktycznie Audi zatrzymało się na D3 szczególnie jak potrafili takie V10 5.2FSI wymienić cały silnik na gwarancji bo po awarii nie było czego ratować... i nie były to jednostkowe przypadki.CINEK pisze:Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3.
To samo tyczyło się 4.0TDI - w niejednym ogłoszeniu właściciel się chwalił "przy XXXX km silnik wymieniony na gwarancji".
A przedliftowa D3 ile razy miała zmieniany kod skrzyni? Tam nawet sterownik zarządzania energią był wadliwy i wszyscy właściciele wymieniali na ten poliftowy.
greg26greg26 pisze:Nie zgodzę się z Tobą wcale.D4 bije na głowę D3 jakością wykończenia.Ale były oczywiście i dobre strony (w większości)... niemniej jednak utwierdziło mnie to w przekonaniu, że Audi z modelem A8 / S8 zatrzymało sie na .... D3.
wracając do D5 to auto jest bardzo skomplikowane a przez to będzie wadliwe (modele z pierwszych 2 lat produkcji) zanim te wszystkie systemy i bajery zostaną dopracowane... wyjdzie lift i powinno być OK .... i oczywiście silnik bo obecna oferta to jakieś nieporozumienie... ale w przyszłym roku ma się pojawić V8 i wtedy będzie
taka mała dygresja na koniecernesto pisze:No cuż..... D2 nie przeżyją i już
wyszedł model D3 i te same komentarze leciały..... wyszedł model D4 identycznie...... pojawił się niedawno model D5 i beeee pod każdym względem
ceny D3 spadły do poziomu 30-40k i użytkownicy przesiadają się z D2 do D3..... komentarze "wooow ale fajne,.... widać postęp... zawieszenie zaje***te... pneumatyka robi robotę.... lepiej wyciszone mimo że zwykłe pojedyncze szyby na pokładzie..."