bo oczami wyobraźni widzę w kolejnym odcinku Ciebie z S8 D4 po tuninguHgo pisze:a Ty z czego rżysz tym razem ?panton pisze:
Hahahhahaaa....
A8 u Zachara
Re: A8 u Zachara
Jak już Zachar wspomniał do kontaktu doszło po pierwszym jego teście A8D3 w wersji S-line, z silnikiem 4.2V8 BFM który podobno po samym programie miał coś w okolicy 400KM, z fabrycznymi hamulcami których zaciski zostały polakierowane na czerwono i na przednich był ordynarny znaczek S8Radoslav pisze:FOSS może zdradzisz kilka ciekawostek ze spotkania z Zacharem i jak powstawał sam film?
Umawialiśmy się z rok czasu, będąc wciąż w kontakcie, ale jakoś nie mogliśmy dograć terminu.
Nagranie powstało w lutym dlatego sceneria jest taka jaka jest i dlatego auto stoi na zimówkach którym przydałaby się już renowacja.
Co więcej termin nagrania uzgodniliśmy dzień przed nagraniem więc nie było nawet szansy na przygotowanie auta. Szybkie odkurzanie + myjnia z rana przed spotkaniem i to wszystko.
No panie, ile ja się jeszcze rzeczy o sobie dowiedziałemdice111 pisze:Komentarze na YT jak zwykle na poziomie.
Przy okazji paru klubowych kolegów pokazało swoje oblicze - pozdrawiam tutaj
I nawet sam Apopis zaszczycił mnie swoim komentarzem - krytycznym rzecz jasna bo on przecież wie najlepiej
Ojtam....Dżordż pisze:Ale do występu w TV mógłby się jednak ogolić
Wystarczy mi, że w mundurówce ganiali wiecznie za zarost niezależnie od stażu a później jeszcze z 10 lat lat życia zawodowego łaziłem pod krawatem...
Teraz cieszę się chwilą kiedy nie mam tego przymusu
Co śmieszniejsze informowałem Zachara, że to auto zdecydowanie odbiega od wersji fabrycznej opisując w skrócie większość modyfikacji żeby była jasność z czym trzeba się zmierzyćpanton pisze:Pewnie to wynika z faktu, że auto nie jest w oryginale a jak to z modami jednym się podoba a innym nie.
Co więcej, gdyby to niezbyt pasowało, to proponowałem też wprost, że mogę załatwić auta zdecydowanie bardziej fabryczne... ba, proponowałem również jakieś ładne 6.0W12 w longu i w wersji zbliżonej do full.
Ale stwierdził że nie ma takiej potrzeby.
Na szczęście w miejscu gdzie to robił jest mały ruch, brak krawężników, a utwardzone pobocze jest praktycznie na jednym poziomie z jezdniąJacek82 pisze:auto kwestia gustu niech sobie każdy robi z auta co tam chce
ale ten cały zachar lekko wkur...jący jest
i test łosia...on kiedyś serio przydupi w krawężnik jakiś
trzeba kiedyś jakąś ósemkę forumową dać Chrisowi Harrisowi na testy
Tak jak piszesz Paweł, mądrzy zza klawiaturycl3hna pisze:Dla mnie bardzo słabe są komenatrze typu 'yyyy', 'bez yyyy byłoby ileś tam minut krócej', etc. Ci ludzie pewnie nigdy nie stali przed kamerą, nigdy niczego nie nagrywali i nie mają zupełnie pojęcia jak to wygląda w praktyce.
Dlaczego akurat o tym mówie? Sam próbowałem podobnych rzeczy i dopiero gdzieś za 5-tym razem uznałem, że można wysłać nagranie do znajomych, żeby spojrzeli i powiedzieli co jeszcze warto (trzeba!) poprawić.
Jak dla mnie Szacunek za wystąpienie wiedząc/spodziewając się wyświetleń na poziomie nie setek, nie tysięcy, nie dziesiątek tysięcy tylko jeszcze więcej
Warto zauważyć, że całe nagranie zrobione jest na spontonie. Nie było żadnych szczególnych przygotowań, żadnego wspólnie ustalonego scenariusza z listą pytań i odpowiedzi, żadnego próbnego nagrania i właściwie żadnych powtórek.
Jak poszło tak poszło i obiecał to tylko dobrze zmontować.
Tyle, że ja widzę pewne niedociągnięcia w tym montażu
Zachar wyciął sporo swoich wypowiedzi, swoich pytań na które ja odpowiadałem, przez co wychodzi prawie monolog.
Szczególnie razi mnie fragment od 9:15 kiedy mówię o eSkowych zegarach gdzie nagle, jak Filip z konopii a jednak tak jakby w jednym ciągu, z zegarami ciągle w tle, nagle wyskakuje tekst o amortyzatorach
W rzeczywistości rozmowa przebiegała zupełnie inaczej a tekst o amortyzatorach pojawił się w zupełnie innej, późniejszej części spotkania, kiedy rozmawialiśmy już nt. ewentualnych usterek i kosztów ich naprawy. Ten akurat fragment zmontowany jest naprawdę słabo.
Przed publikacją miałem dostać najpierw surową wersję do ewentualnej autoryzacji ale niestety nie dostałem więc całokształt obejrzałem jak już wisiał na YT i dlatego są takie a nie inne niedoróbki
Jedni tuningują BMW E36, inni VW Golfa, a inni S8D4.panton pisze:bo oczami wyobraźni widzę w kolejnym odcinku Ciebie z S8 D4 po tuninguHgo pisze:a Ty z czego rżysz tym razem ?
Idea jest taka sama tylko różnica w rachunkach kolosalna.
Akurat poznałem to S8D4 i cóż, ja chciałbym mieć tak zrobioną
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Mieliśmy już D2.... D3 nawet dwa razy więc kolejnym następstwem powinna być jakaś ciekawa D4.FOSS pisze:Jedni tuningują BMW E36, inni VW Golfa, a inni S8D4.
Przyznam szczerze, że pierwsze serie były ciekawe... pod względem aut i ludzi a później to już się zrobiła jakaś reklama przed-sprzedażowa bo większość prezentowanych perełek, pełnoprawnych członków rodziny lądowała na ototmoto więc cała seria i koncepcja straciła sens.
Niestety merytorycznie testy Zachara są po prostu słabe i można to oglądać dla celów czysto rozrywkowych (testy aut nowych jak i seria z używanymi).
Damian piszesz o mankamentach w montażu i braku autoryzacji nagrania przed publikacją, w motorze (artykuł przywołany przez Ciebie na forum) za część merytoryczną byłeś odpowiedzialny jako ekspert - jak osoby wskazały błędy merytoryczne to okazało się, że nie jesteś redaktorem. Musisz zrozumieć, że jak idziesz w motoryzacyjny show-biznes i chcesz być celebrytą bo masz duże parcie na szkło to musisz się liczyć ze wszystkimi konsekwencjami takiej działalności.
Parcie na szkło? Show-biznes?panton pisze:Damian piszesz o mankamentach w montażu i braku autoryzacji nagrania przed publikacją, w motorze (artykuł przywołany przez Ciebie na forum) za część merytoryczną byłeś odpowiedzialny jako ekspert - jak osoby wskazały błędy merytoryczne to okazało się, że nie jesteś redaktorem. Musisz zrozumieć, że jak idziesz w motoryzacyjny show-biznes i chcesz być celebrytą bo masz duże parcie na szkło to musisz się liczyć ze wszystkimi konsekwencjami takiej działalności.
Oj Łukaszku, co też ty znowuż za bzdury wypisujesz
A ja przyznam się szczerze, że nawet nie wiem Ja po prostu tego nie oglądam Nie subskrybuję żadnego kanału na YT bo nie mam czasu na takie pierdołypanton pisze:Przyznam szczerze, że pierwsze serie były ciekawe... pod względem aut i ludzi a później to już się zrobiła jakaś reklama przed-sprzedażowa bo większość prezentowanych perełek, pełnoprawnych członków rodziny lądowała na ototmoto więc cała seria i koncepcja straciła sens.
Zwrócono się do mnie o takie nagranie i się zgodziłem, chociażby po to aby nie oglądać następnego filmu z jakąś A8 s-line
I nie, na razie wciąż nie planuję pozbywać się swojej D3 a film ten nie jest żadną reklamą przed-sprzedażową
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-