Radoslav pisze:FOSS może zdradzisz kilka ciekawostek ze spotkania z Zacharem i jak powstawał sam film?
Jak już Zachar wspomniał do kontaktu doszło po pierwszym jego teście A8D3 w wersji S-line, z silnikiem 4.2V8 BFM który podobno po samym programie miał coś w okolicy 400KM, z fabrycznymi hamulcami których zaciski zostały polakierowane na czerwono i na przednich był ordynarny znaczek S8

Umawialiśmy się z rok czasu, będąc wciąż w kontakcie, ale jakoś nie mogliśmy dograć terminu.
Nagranie powstało w lutym dlatego sceneria jest taka jaka jest i dlatego auto stoi na zimówkach którym przydałaby się już renowacja.
Co więcej termin nagrania uzgodniliśmy dzień przed nagraniem więc nie było nawet szansy na przygotowanie auta. Szybkie odkurzanie + myjnia z rana przed spotkaniem i to wszystko.
dice111 pisze:Komentarze na YT jak zwykle na poziomie.
No panie, ile ja się jeszcze rzeczy o sobie dowiedziałem

Przy okazji paru klubowych kolegów pokazało swoje oblicze - pozdrawiam tutaj

I nawet sam Apopis zaszczycił mnie swoim komentarzem - krytycznym rzecz jasna bo on przecież wie najlepiej
Dżordż pisze:Ale do występu w TV mógłby się jednak ogolić
Ojtam....
Wystarczy mi, że w mundurówce ganiali wiecznie za zarost niezależnie od stażu a później jeszcze z 10 lat lat życia zawodowego łaziłem pod krawatem...
Teraz cieszę się chwilą kiedy nie mam tego przymusu
panton pisze:Pewnie to wynika z faktu, że auto nie jest w oryginale a jak to z modami jednym się podoba a innym nie.
Co śmieszniejsze informowałem Zachara, że to auto zdecydowanie odbiega od wersji fabrycznej opisując w skrócie większość modyfikacji żeby była jasność z czym trzeba się zmierzyć

Co więcej, gdyby to niezbyt pasowało, to proponowałem też wprost, że mogę załatwić auta zdecydowanie bardziej fabryczne... ba, proponowałem również jakieś ładne 6.0W12 w longu i w wersji zbliżonej do full.
Ale stwierdził że nie ma takiej potrzeby.
Jacek82 pisze:auto kwestia gustu niech sobie każdy robi z auta co tam chce
ale ten cały zachar lekko wkur...jący jest
i test łosia...on kiedyś serio przydupi w krawężnik jakiś
trzeba kiedyś jakąś ósemkę forumową dać Chrisowi Harrisowi na testy
Na szczęście w miejscu gdzie to robił jest mały ruch, brak krawężników, a utwardzone pobocze jest praktycznie na jednym poziomie z jezdnią
cl3hna pisze:Dla mnie bardzo słabe są komenatrze typu 'yyyy', 'bez yyyy byłoby ileś tam minut krócej', etc. Ci ludzie pewnie nigdy nie stali przed kamerą, nigdy niczego nie nagrywali i nie mają zupełnie pojęcia jak to wygląda w praktyce.
Dlaczego akurat o tym mówie? Sam próbowałem podobnych rzeczy i dopiero gdzieś za 5-tym razem uznałem, że można wysłać nagranie do znajomych, żeby spojrzeli i powiedzieli co jeszcze warto (trzeba!) poprawić.
Jak dla mnie Szacunek za wystąpienie wiedząc/spodziewając się wyświetleń na poziomie nie setek, nie tysięcy, nie dziesiątek tysięcy tylko jeszcze więcej
Tak jak piszesz Paweł, mądrzy zza klawiatury
Warto zauważyć, że całe nagranie zrobione jest na spontonie. Nie było żadnych szczególnych przygotowań, żadnego wspólnie ustalonego scenariusza z listą pytań i odpowiedzi, żadnego próbnego nagrania i właściwie żadnych powtórek.
Jak poszło tak poszło i obiecał to tylko dobrze zmontować.
Tyle, że ja widzę pewne niedociągnięcia w tym montażu

Zachar wyciął sporo swoich wypowiedzi, swoich pytań na które ja odpowiadałem, przez co wychodzi prawie monolog.
Szczególnie razi mnie fragment od 9:15 kiedy mówię o eSkowych zegarach gdzie nagle, jak Filip z konopii a jednak tak jakby w jednym ciągu, z zegarami ciągle w tle, nagle wyskakuje tekst o amortyzatorach
W rzeczywistości rozmowa przebiegała zupełnie inaczej a tekst o amortyzatorach pojawił się w zupełnie innej, późniejszej części spotkania, kiedy rozmawialiśmy już nt. ewentualnych usterek i kosztów ich naprawy. Ten akurat fragment zmontowany jest naprawdę słabo.
Przed publikacją miałem dostać najpierw surową wersję do ewentualnej autoryzacji ale niestety nie dostałem więc całokształt obejrzałem jak już wisiał na YT i dlatego są takie a nie inne niedoróbki
panton pisze:Hgo pisze:a Ty z czego rżysz tym razem ?
bo oczami wyobraźni widzę w kolejnym odcinku Ciebie z S8 D4 po tuningu
Jedni tuningują BMW E36, inni VW Golfa, a inni S8D4.
Idea jest taka sama tylko różnica w rachunkach kolosalna.
Akurat poznałem to S8D4 i cóż, ja chciałbym mieć tak zrobioną
