u mnie zamiast katów rury średnica 60mm
jest donośniej, sporo donośniej... nie ma takiego basu na wolnych obrotach jak z katalizatorami, ale na wyższych obrotach jest ogień z du**
w kabinie również głośniej, więc nie wierzcie tym co piszą, że nie ma różnicy... ale tragedii też nie ma
Zamontowane sprężyny na tyle z regulacją wysokości, wymienione tulejki z tyłu na zwrotnicy. Dzięki forum nie wydałem na tulejki 100zł za sztukę tylko 80 zł za cztery sztuki.
I dziś wizyta w sserwis na dynamiczną zmianę oleju w skrzyni z czyszczeniem plus test glikolu, skrzynia ponoć wygląda bardzo dobrze tak że cieszy mnie to .....
A po polerce bedziesz cos modził typu lakierowanie czy nic? Ja mam jeszcze od Adriana gotowe lustereczka no i trza by im po serwisie wkońcu zrobić montaż...tyle że na zimę?
tak polerka + lakier będzie koles tez powiedzial ze podejmie sie polerki kazdego chromu na aucie jak by co
[ Dodano: 2014-09-12, 13:45 ]
Phatbox juz siedzi w aucie ucze sie teraz jak to obslugiwac troche przyznam to skomlikowali ale jestem zaskoczony bo w ASO to kosztowalo 4800 chyba pelen box osygnowany logiem vw audi wszystko pachnie nowoscia a nie dalem za to nawet 1/10 tej ceny
kurcze tak od niczego wywaliło mi błąd od poduchy
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
więc cza było się tym zająć ( tak jak etka podaje ;-) )
stacyjka załączona aku odpinamy (masę ) i KONTAKT IP 60 kosteczka pod fotelem out przemycie i z powrotem podpięcie
aku podpięcie kasowanie błędów do tego synchro czujnika położenia kierownicy ( to wywaliło tylko po odpięciu aku ), potem szyby góra dół bo nie chciały gadać z pilota na domykanie
i wso gotowe gra malina
P.S ciekawe ile za takie pierdy kasuje serwis <niewiem> ??