No i po cokrisker pisze:"Pękłem" szybę czołową
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Przeszukalem całą historię zamowien na Alle... i dopiero mi się przypomniało że zamawiałem z Chin (New Auto Car Smoke Fog Light Headlight Taillight Tint Vinyl Film Sheet Sticker.) http://www.wish.com/c/56463f81eef9385124f84fab
Brałem 2x60cm jak dla mnie to wyszło idealnie nie za ciemno i nie za jasno.
Brałem 2x60cm jak dla mnie to wyszło idealnie nie za ciemno i nie za jasno.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
W piątek wymieniłem koła na zimowe i dobrze zrobiłem bo dzisiaj spadł śnieg.
W sobotę wymieniłem przepływomierz powietrza, założyłem nowy oryginalny Bosch.
Dzisiaj chciałem wymienić głośnik od PDC z tyłu. Zdemontowałem kanapy i zobaczyłem że trzeba wyjąć też głośniki z tylnej półki i mi przeszło. Zmontowałem wszystko spowrotem. Wrócę do tego jak będzie cieplej.
W sobotę wymieniłem przepływomierz powietrza, założyłem nowy oryginalny Bosch.
Dzisiaj chciałem wymienić głośnik od PDC z tyłu. Zdemontowałem kanapy i zobaczyłem że trzeba wyjąć też głośniki z tylnej półki i mi przeszło. Zmontowałem wszystko spowrotem. Wrócę do tego jak będzie cieplej.
Nie kupowałem bo udało się znaleźć sanki w bardzo dobrym stanie i tuleje po ocenie mechanika są też ok więc jeszcze spokojnie można na nich jeździć. Z tego co wiem te tuleje to tylko oryginał, cena koło 300 zł/szt ale widzę, że mają tutaj https://poliuretany.olkusz.pl/pl/audi-a ... -1szt.html. Tylko zastanawia mnie jedno: jak patrzyłem po numerach części to tuleje na przód wózka mają numer 4D0505145J a na tył 4D0505145K więc chyba czymś się różnią (chociaż z rysunku to nie wynika) natomiast te z poliuretanu są 4 takie same...
Dzisiaj zrobione - nowa rama pomocnicza tył, łączniki stabilizatora tył, wahacze zbieżności, tuleje zwrotnic, komplet tulejek tylnych górnych wahaczy, nowe mocowania wydechu, filtr paliwa, praktycznie wszystkie nowe śruby, podkładki i nakrętki w tylnym zawieszeniu. Parę miesięcy temu wymienione zostały wszystkie inne tuleje tylnego zawieszenia (co opisywałem jakiś czas temu) więc tylne zawieszenie jest tip-top Jedyne stare tuleje zostały w ramie pomocniczej ale są w na tyle dobrym stanie, że spokojnie długo posłużą.
Dzisiaj zrobione - nowa rama pomocnicza tył, łączniki stabilizatora tył, wahacze zbieżności, tuleje zwrotnic, komplet tulejek tylnych górnych wahaczy, nowe mocowania wydechu, filtr paliwa, praktycznie wszystkie nowe śruby, podkładki i nakrętki w tylnym zawieszeniu. Parę miesięcy temu wymienione zostały wszystkie inne tuleje tylnego zawieszenia (co opisywałem jakiś czas temu) więc tylne zawieszenie jest tip-top Jedyne stare tuleje zostały w ramie pomocniczej ale są w na tyle dobrym stanie, że spokojnie długo posłużą.