Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

jaki aparat fotograficzny wybrać

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz

jaki aparat fotograficzny wybrać

Post autor: Preston81 » 07 sty 2018, 22:13

jak w temacie , chciałbym kupic aparat gdyz moje kompaktowe aparaty sa lekko mówiąc średnie , w telefonie to wiadomo nie aparat , zarabiac na fotkach nie będę bo jestem pionkiem jak ostatnio słyszałem, ale chętnie utrwalił bym fajne chwile na w miare dobrym sprzęcie, cudów sie nie spodziewam ale w oko wpadł mi taki model

https://www.komputronik.pl/product/3925 ... zarny.html

oraz

https://www.komputronik.pl/product/2269 ... zarny.html

chodzi mi tez o zachowanie dobrego stosunku cena / jakość , nie znam się absolutnie na sprzecie fotograficznym, może wam powie coś więcej opis tego aparatu , wydać bym chciał max 1500 zł nie interesuje mnie lustrzanka nie lubie zabawy ustawieniami itd :)

dzięki za pomoc pozdrawiam
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
joy_pl
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: joy_pl » 14 sty 2018, 14:14

Hej
Tych konkretnych aparatów nie znam, ale Panasonic ma obiektywy leica a oni jeszcze przed wojna aparaty robili...
Sony z kolei ma dobre matryce, jednak tu mniejszą gęstość pikseli ma panasonic więc to on powinien mieć mniejsze szumy... z tych dwóch ja bym wybrał raczej DC-FZ82.

Ale

Ja bym radził jednak lustrzankę ;) obecnie funkcjonalnie i w obsłudze nie różnią się od kompaktów, mam na myśli te tańsze lustra. Za to żaden kompakt (w rozsądnej cenie) nie będzie miał większej matrycy niż nawet najtańsza lustrzanka. A jeśli zależy Ci na jakości to lustro będzie lepszym wyborem.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz

Post autor: Preston81 » 14 sty 2018, 15:11

a mozesz mi tu polecic jakis konkretny model ? w sumie skladnialem sie do panasonica zoom robi potworne wrazenie

Awatar użytkownika