Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

Jaki koszt geometri w ASO?

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Motostacja

Jaki koszt geometri w ASO?

Post autor: Motostacja » 06 paź 2016, 19:16

Witam

ile mniej wiecej kosztuje zbierznośc i geometria P+T w A8 D3 ?

gdzie robicie taki zabieg w swoich A8 D3?

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 06 paź 2016, 19:28

Nie łatwiej zadzwonić do ASO i zapytać o cenę ?? Wtedy dowiesz się dokładnie u samego źródła <okok>

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 06 paź 2016, 19:30

Zbieżność i Geometria 3D najlepiej na maszynie Hunter
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 06 paź 2016, 19:46

700-900zł

Motostacja

Post autor: Motostacja » 06 paź 2016, 21:29

Dzieki za info

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 08:14

lol zapłaciłem 200 na Hunter 3D ale poza ASO... (50zł od punktu regulacji)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 07 paź 2016, 08:43

Dlaczego to musi być ASO ? Nie wierzę, że w tak dużych miastach (tym bardziej stolicy) nieautoryzowany warsztat sobie nie poradzi.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 10:53

No właśnie... tematy naszych kochanych ASO są szeroko poruszane i chyba je dobrze znamy :) W Częstochowie z bardziej elektronicznymi modelami oraz wszystkimi nowymi nikt nie pokieruje Cię do ASO tylko do jednego konkretnego warsztatu :P

Regulacja geometrii nie jest jakimś kosmosem w tym aucie, dojście słabe i sporo kurwują(Mi facet powiedział, że zjebałem mu weekend jak w piątek o 15 przyjechałem) ale robi się to normalnie :) Ważne aby mieli sprzęt odpowiedni. Hunter 3D jest dość popularnym urządzeniem i jest dobry. No i cena podzielona przez 3 za to samo.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 07 paź 2016, 11:02

W ASO pełna geometria to również kalibracja radaru, który wg procedury powinno się ustawić wraz z geometrią kół. Kwestią dyskusyjną jest zasadność tego działania ale żaden warsztat poza ASO raczej nie będzie miał przystawki do Huntera do kalibracji radaru (koszty).

Co do cen to np w Pruszczu koszt geometrii na Hunterze to... 60 zł :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 11:06

A tego nie wiedziałem, że coś tam jest w cenie jeszcze. Ja mam obniżone i po robieniu geometrii nie robiłem radaru. Puki co nie zauważyłem żadnych problemów w jego działaniu. No ale jak ktoś go nie ma to już kwestia sporna czy się opłaca. A ciekawi mnie to, że niektórym chcą brać mega kasę za to a przy geometrii jakoś w cenie tanio to liczą.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 07 paź 2016, 11:16

Podczas konfigurowania Huntera przed geometrią fachura powinien zapytać Cię o detale takie jak typ zawieszenia, wersję nadwozia(krótka, długa) i własnie radar (było tam coś jeszcze ale nie pamiętam). Zaznacza się to w opcjach programu. Po geometrii kolejnym krokiem jest kalibracja radaru i w programie włącza się funkcja prowadzona tej procedury.

Teoretycznie, jeżeli mamy obniżone zawieszenie to obsługa powinna zmierzyć jeszcze odległości pomiędzy błotnikiem a osią koła i wprowadzić te dane do programu aby wyliczył odpowiednie poprawki.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2016, 11:18 przez VanDyke, łącznie zmieniany 1 raz.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 07 paź 2016, 11:16

http://marano.com.pl/john-bean-urzadzen ... -1088.html

co myślicie o tej maszynie koszt 150zł geometria

z tyłu reguluje sie geometrie 2 wahaczami tak? tym z tyłu od skrętu koła i z góry kąt padania koła do nawierzchni.

z przodu coś po za drążkiem kierowniczym jest do regulacji?

pytam bo wiem jak te paprochy robią swoją robote, a opony do D3 są bardzo drogie

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 07 paź 2016, 11:19

Będzie ok

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 11:20

Podczas konfigurowania Huntera przed geometrią fachura powinien zapytać Cię o detale takie jak typ zawieszenia, wersję nadwozia(krótka, długa) i własnie radar (było tam coś jeszcze ale nie pamiętam). Zaznacza się to w opcjach programu. Po geometrii kolejnym krokiem jest kalibracja radaru i w programie włącza się funkcja prowadzona tej procedury.

Teoretycznie, jeżeli mamy obniżone zawieszenie to obsługa powinna zmierzyć jeszcze odległości pomiędzy błotnikiem a osią koła i wprowadzić te dane do programu aby wyliczył odpowiednie poprawki.
Pytał i zaznaczał w programie, ale przy radarze na 100% nic nie kręcił i wydaje mi się, że nie mierzył. Bo rozumiem, że kalibracja odbywa się na jego śrubkach aby fizycznie go ustawić?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 07 paź 2016, 11:25

Tak ale musi i tak mieć do tego specjalne panele do kalibracji a to jest opcja dodatkowa do Huntera i raczej nikt tego nie kupuje do warsztatu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl