![]() |
![]() |
Jaki koszt geometri w ASO?
Jaki koszt geometri w ASO?
Witam
ile mniej wiecej kosztuje zbierznośc i geometria P+T w A8 D3 ?
gdzie robicie taki zabieg w swoich A8 D3?
ile mniej wiecej kosztuje zbierznośc i geometria P+T w A8 D3 ?
gdzie robicie taki zabieg w swoich A8 D3?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Zbieżność i Geometria 3D najlepiej na maszynie Hunter
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
lol zapłaciłem 200 na Hunter 3D ale poza ASO... (50zł od punktu regulacji)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No właśnie... tematy naszych kochanych ASO są szeroko poruszane i chyba je dobrze znamy
W Częstochowie z bardziej elektronicznymi modelami oraz wszystkimi nowymi nikt nie pokieruje Cię do ASO tylko do jednego konkretnego warsztatu 
Regulacja geometrii nie jest jakimś kosmosem w tym aucie, dojście słabe i sporo kurwują(Mi facet powiedział, że zjebałem mu weekend jak w piątek o 15 przyjechałem) ale robi się to normalnie
Ważne aby mieli sprzęt odpowiedni. Hunter 3D jest dość popularnym urządzeniem i jest dobry. No i cena podzielona przez 3 za to samo.


Regulacja geometrii nie jest jakimś kosmosem w tym aucie, dojście słabe i sporo kurwują(Mi facet powiedział, że zjebałem mu weekend jak w piątek o 15 przyjechałem) ale robi się to normalnie

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
W ASO pełna geometria to również kalibracja radaru, który wg procedury powinno się ustawić wraz z geometrią kół. Kwestią dyskusyjną jest zasadność tego działania ale żaden warsztat poza ASO raczej nie będzie miał przystawki do Huntera do kalibracji radaru (koszty).
Co do cen to np w Pruszczu koszt geometrii na Hunterze to... 60 zł
Co do cen to np w Pruszczu koszt geometrii na Hunterze to... 60 zł

A tego nie wiedziałem, że coś tam jest w cenie jeszcze. Ja mam obniżone i po robieniu geometrii nie robiłem radaru. Puki co nie zauważyłem żadnych problemów w jego działaniu. No ale jak ktoś go nie ma to już kwestia sporna czy się opłaca. A ciekawi mnie to, że niektórym chcą brać mega kasę za to a przy geometrii jakoś w cenie tanio to liczą.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Podczas konfigurowania Huntera przed geometrią fachura powinien zapytać Cię o detale takie jak typ zawieszenia, wersję nadwozia(krótka, długa) i własnie radar (było tam coś jeszcze ale nie pamiętam). Zaznacza się to w opcjach programu. Po geometrii kolejnym krokiem jest kalibracja radaru i w programie włącza się funkcja prowadzona tej procedury.
Teoretycznie, jeżeli mamy obniżone zawieszenie to obsługa powinna zmierzyć jeszcze odległości pomiędzy błotnikiem a osią koła i wprowadzić te dane do programu aby wyliczył odpowiednie poprawki.
Teoretycznie, jeżeli mamy obniżone zawieszenie to obsługa powinna zmierzyć jeszcze odległości pomiędzy błotnikiem a osią koła i wprowadzić te dane do programu aby wyliczył odpowiednie poprawki.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2016, 11:18 przez VanDyke, łącznie zmieniany 1 raz.
http://marano.com.pl/john-bean-urzadzen ... -1088.html
co myślicie o tej maszynie koszt 150zł geometria
z tyłu reguluje sie geometrie 2 wahaczami tak? tym z tyłu od skrętu koła i z góry kąt padania koła do nawierzchni.
z przodu coś po za drążkiem kierowniczym jest do regulacji?
pytam bo wiem jak te paprochy robią swoją robote, a opony do D3 są bardzo drogie
co myślicie o tej maszynie koszt 150zł geometria
z tyłu reguluje sie geometrie 2 wahaczami tak? tym z tyłu od skrętu koła i z góry kąt padania koła do nawierzchni.
z przodu coś po za drążkiem kierowniczym jest do regulacji?
pytam bo wiem jak te paprochy robią swoją robote, a opony do D3 są bardzo drogie
Pytał i zaznaczał w programie, ale przy radarze na 100% nic nie kręcił i wydaje mi się, że nie mierzył. Bo rozumiem, że kalibracja odbywa się na jego śrubkach aby fizycznie go ustawić?Podczas konfigurowania Huntera przed geometrią fachura powinien zapytać Cię o detale takie jak typ zawieszenia, wersję nadwozia(krótka, długa) i własnie radar (było tam coś jeszcze ale nie pamiętam). Zaznacza się to w opcjach programu. Po geometrii kolejnym krokiem jest kalibracja radaru i w programie włącza się funkcja prowadzona tej procedury.
Teoretycznie, jeżeli mamy obniżone zawieszenie to obsługa powinna zmierzyć jeszcze odległości pomiędzy błotnikiem a osią koła i wprowadzić te dane do programu aby wyliczył odpowiednie poprawki.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG