Nasze motory w garażu obok A8
....................ja zrobiłem prawko na ..........motór............w tamtym roku a latam już 6-tym motorem :-P od 18 roku życia :lol:gierobiala pisze:Właśnie dzisiaj,przed godziną popełniłem to czego zarzekałem się dotychczas-moturrrrr ;-) Padło na Suzuki DL V-STROM 1000..Jeszcze tylko prawo jazdy i hajda ameryka..jutro wrzucę fotki ;-)
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Kurcze, jaki fajny temat :-D
Ja zaczynałem jak wiekszość od motorynki, potem Simson Enduro, następnie MZ 250. Dalej Aprilia Tuareg Rally 125 przerobiona na 160cm do której z czasem zrobiłem prawko A1. Ostatnia Yamaha WR 250, trochę "dłubnięta" do której z również z czasem zrobiłem kategorię A ;-) Niestety obecnie nie posiadam żadnego poniewieracza tyłka, ale to wszystko kwestia czasu :mrgreen:
A tu filmiki w praktyce :-D
Ja zaczynałem jak wiekszość od motorynki, potem Simson Enduro, następnie MZ 250. Dalej Aprilia Tuareg Rally 125 przerobiona na 160cm do której z czasem zrobiłem prawko A1. Ostatnia Yamaha WR 250, trochę "dłubnięta" do której z również z czasem zrobiłem kategorię A ;-) Niestety obecnie nie posiadam żadnego poniewieracza tyłka, ale to wszystko kwestia czasu :mrgreen:
A tu filmiki w praktyce :-D
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
MotoRider pisze:niezle dopierdalasz na tym :mrgreen:
Karol pisze:Kacper!
Respekt
Dzięki Panowie, ale na tym się łatwo jeździ. Lekkie, poręczne i wystarczająco mocne :mrgreen:zanjac pisze:Mucholejkolator napisał/a:
A tu filmiki w praktyce :-D
dajesz rade :shock: jestem pod wrażeniem :shock:
Polecam wszystkim, bo frajda jest naprawdę przednia i można bardzo skutecznie szlifować swoją technikę, która potem również przydaje się na asfalcie :-D
no cóż ,latam na moto od okolo 25 lat :-) ,zaczynałem od ogara 200 ,simson sr50 ,w wieku 16lat dostalem MZ Trophy 250 czulem sie na nim jak milicjant :lol: , po nim były juz tylko wieksze i mocniejsze ETZ251 ,Jawa TS350 ,no i pierwszy japoniec Suzuki GS500 ale nie ten co mozna znalezc obecnie tylko był to 4cylindrowy 500pojemnosc wyswietlacz biegów ,dwie tarcze z przodu , jak na tamte czasy super maszyna :mrgreen: , pozniej juz tylko od litra w gore zaczalem od CBR1000 Hurricane ,pozniej V2 czyli VTR1000 Firestorme ,potem trzy CBR1000 RR , Dual i kilka innych itd , dzis latam BMW K1200GT K44 model od dwóch lat i narazie nie zamierzam zmieniac na nic innego ,super sprzet ,160koni osiagi fajne no i wygodny jak A8 (no prawie hehehe), wyposazenie rowniez porównywalne do naszych Ósemek -regulowana kierownica, gps ,podgrzewane manetki ,grzane obydwa siedzenia ,fabryczny xenon, tempomat , el.reg. szyba ,komputer pokładowy ,czujniki cisnienia w oponach ,zawieszenie ESA z regulacją twardosci i trzema trybami normal comfort i sport ,moto do poszalenia jak i na dalekie trasy ,
moja niunia wygląda tak , a obok w ciekawym kolorze dla bundeswehry chyba heh :
http://www.motorradzubehoer-hornig.de/U ... newsid=117
moja niunia wygląda tak , a obok w ciekawym kolorze dla bundeswehry chyba heh :
http://www.motorradzubehoer-hornig.de/U ... newsid=117
Ostatnio zmieniony 12 lis 2012, 23:34 przez chrisvtr, łącznie zmieniany 5 razy.
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Panowie, tylko nie śmiejcie się, a jak ja mam 190 cm i 100 kg to też mogę tak poskakać? Zaznaczę, że jeszcze nigdy motoru sam nie prowadziłem. Miałem kupować quada ale wolę enduro. Muszę mieć odskocznię po pracy bo zwariuję.Mucholejkolator pisze:A tu filmiki w praktyce :-D
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related
8-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Ja nie tęsknię do motoru ale taki chętnie bym sobie sprawił :-o
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja ostatnio pożegnałem się ze swoim KTM-em Adventure i przesiadłem się na lżejsze i spokojniejsze enduro....yamaha XTR 660 :mrgreen: ...nadaje si na drogę i w teren ...ale jak to mówia jak coś jest do wszystkiego to jest do dupy...i coś w tym jest...nie narzekam ale chyba muszę dokupić jakąś WR-ke 250 w teren bo trochę tęsknię za bagnami,błotem i torem
Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 15:55 przez JIMM, łącznie zmieniany 1 raz.