Śruba do odkręcenia.
Śruba do odkręcenia.
są dostępne nasadki tzw "7 kąt" ale z tych w normalnych cenach po za tym że 7 to nie wygląda aby pasowały....
jest cos takiego
https://www.tesam.pl/s0002295-specjalis ... 12779.html
ale moze ktos zna tańszą alternatywę?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
To może prościej zmienić na imbus (hex)maciu pisze:Myslalem o tym ale zamiast 6kąta zwykłego byłoby lepiej dac jakiś wielozęb
A swoją drogą - co za kombinacje z rozwiązaniami w nowych autach ...
Po tym jak zostałem zmuszony do kupna dodatkowego zestawu końcówek torx "z dziurką" w celu odkręcenia pokrywy tylnej reflektora do wymiany spalonej żarówki
(w garażu miałem, ale to było na wyjeździe) - po przyjeździe do domu zmieniłem wszystkie te "dziwne" śruby na takie, które można odkręcić wkrętakiem płaskim (który zawsze jest w bagażniku).
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynówmaciu pisze:ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada
W A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4machul333 pisze:W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.
Black Cars Matters
Na szczęście w C4 miałem żarówki halogenowedice111 pisze:Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynówmaciu pisze:ale torx security na dostep do lampy... to juz przesadaW A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4machul333 pisze:W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.
A przy okazji - kolega kiedyś poprosił mnie o pomoc w rozkręceniu elementu - łebki śrub były na torx 5-kantowy - całe szczęście miałem takie w garażu.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Stary palnik D1 był jako całość, z lutowaną wiązką etc (także w tamtych czasach niedostępne poza ASO, z resztą w czasach kanciaków, poldolotów itp ludzie myśleli pewnie, że ufo jedzie)
Już od dawna są przejściówki, opisane przeróbki pod D2S: https://www.motor-talk.de/blogs/austria ... 64006.html
Już od dawna są przejściówki, opisane przeróbki pod D2S: https://www.motor-talk.de/blogs/austria ... 64006.html
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
można ale tez można odkręcić całe jarzmo od zwrotnicy tam jest regularna nasadkaMarcin2013 pisze:A przy wymianie klocków chyba trzeba to ruszać ?maciu pisze:w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz
I w ogóle odkręciłeś ?
tych śrub nie ma rozpisanych w etce wiec dlatego sobie pomyslalem ze są nie do ruszania
kupiłem ten specjalny klucz i poszło bez problemu ręką - tam nawet kleju nie ma...
momentu bym powiedział coś w granicach 100-110
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
No ja muszę to odkręcić żeby podłożyć dystans między zacisk,a adapter, też muszę kupić ten z linku,tylko szkoda że nie będę miał na jutro bo wysyłka, raczej nie znajdę w okolicy
Odkręciłem tą śrubę zwyczajną nasadką 13mm 12kątną ,nasadkę nabiłem lekko na śrube i poszło , ale mam pytanie czy ktoś wie jaki klucz jest potrzebny w tym zacisku do tej śruby od spuszczania płynu na dole ? torx i spline nie pasuje
Odkręciłem tą śrubę zwyczajną nasadką 13mm 12kątną ,nasadkę nabiłem lekko na śrube i poszło , ale mam pytanie czy ktoś wie jaki klucz jest potrzebny w tym zacisku do tej śruby od spuszczania płynu na dole ? torx i spline nie pasuje