są dostępne nasadki tzw "7 kąt" ale z tych w normalnych cenach po za tym że 7 to nie wygląda aby pasowały....
jest cos takiego
https://www.tesam.pl/s0002295-specjalis ... 12779.html
ale moze ktos zna tańszą alternatywę?
![]() |
![]() |
![]() |
To może prościej zmienić na imbus (hex)maciu pisze:Myslalem o tym ale zamiast 6kąta zwykłego byłoby lepiej dac jakiś wielozęb
Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynówmaciu pisze:ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada
W A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4machul333 pisze:W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.
Na szczęście w C4 miałem żarówki halogenowedice111 pisze:Dla mnie to coś analogicznego do kapoty od A2, gdzie użyszkodniczka mogła se co najwyżej odchylić przedni grill w celu uzupełnienia płynówmaciu pisze:ale torx security na dostep do lampy... to juz przesada
W A8 i tak dobrze, że był D2S, a nie ten powalony wymysł zintegrowany jak w C4machul333 pisze:W tamtych czasach to była nowość mieć xenon , specjalnie taką dali żeby ktoś tam łap nie pchał pewnie.
można ale tez można odkręcić całe jarzmo od zwrotnicy tam jest regularna nasadkaMarcin2013 pisze:A przy wymianie klocków chyba trzeba to ruszać ?maciu pisze:w sumie planuję to odkręcić/przykręcić tylko raz
I w ogóle odkręciłeś ?