części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D4 3.0PB] w A8 tylko jeden PB silnik

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Nowak_zg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 23 mar 2011, 17:27
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: Nowak_zg » 19 cze 2012, 20:48

Apophis pisze:
rafalr93 pisze:za prawie miliona to jest śmieszne dać za samochód ,lepiej rocznego maybacha kupić :D

Co do osiągów w USA audice są szybsze dlatego że ludzie ważą 2 tyle :lol:
Sprawdzałem w konfiguratorze i podstawowa wersja S8 ma juz dość wyposażenia by mnie zadowolic więc za 550tys mam piekna nowa Ske z wsciekłym V8 i dał bym tyle !
tak ale kupujac takie auto zawsze warto cos dokupic
typu ceramika
bang & olufsen
pakiet balao .. lub inny
wentylacje i masaz ... itd itd itd

ja doposazylem praktycznie do fulla i wyszlo 858 000zl

Awatar użytkownika
audik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 328
Rejestracja: 20 kwie 2010, 08:58
Lokalizacja: CRACOVIE

Post autor: audik » 24 cze 2012, 13:03

8 miesięcy temu boss kupił Q7 w PB i już wtedy w tym modelu nie było 4,2 ;-)
no i "ni mom" A8 :/

Gość

Post autor: Gość » 24 cze 2012, 13:18

Nowak_zg pisze:tak ale kupujac takie auto zawsze warto cos dokupic
typu ceramika
bang & olufsen
pakiet balao .. lub inny
wentylacje i masaz ... itd itd itd
Z tego wszystkiego do szcześcia by mi sie przydało jedynie bang & olufsen ;)
audik pisze:8 miesięcy temu boss kupił Q7 w PB i już wtedy w tym modelu nie było 4,2 ;-)
Możliwe że nasze 4,2 stają sie kultowym legendarnym silnikiem ;)

Awatar użytkownika
krzysiekg65
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 06 lip 2010, 17:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiekg65 » 24 cze 2012, 23:09

Co do pytania z początku tematu to 4.2 zniknęło bo zastąpiło je 4.0TFSI o mocy 420KM.
http://www.audiblogpl.com/2012/05/nowy- ... 0tfsi.html ;-)
KrzysieK, administrator www.AudiBlogPL.com :)

Kiedyś kupię sobie S8...

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 25 cze 2012, 10:24

krzysiekg65, Dzięki , a wiecie co jest dziwne ?? Dali 4.0 TFSI zamiast 4.2 FSI , ciekawe co wytwarza więcej zanieczyszczeń , skoro oni osłaniają się globalnym ociepleniem :mrgreen:

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 cze 2012, 11:10

mdamian pisze:krzysiekg65, Dzięki , a wiecie co jest dziwne ?? Dali 4.0 TFSI zamiast 4.2 FSI , ciekawe co wytwarza więcej zanieczyszczeń , skoro oni osłaniają się globalnym ociepleniem :mrgreen:
Teoretycznie 4.0TFSI powinien być oszczędniejszy... to silniki doładowany więc ma inną charakterstykę... więcej mocy i więcej niutonów dostępne przy niższych obrotach teoretycznie powinno się przełożyć na mniejsze używanie pedału gazu co oczywiście przekłada się wprost na mniejsze zużycie paliwa co w połączeniu z mniejszą pojemnością silnika powinno generować mniejsze zanieczyszczenie środowiska :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 25 cze 2012, 11:26

FOSS pisze:Teoretycznie
A wiemy jakich mamy maniaków , "Teoretycznie" nikt nie kupi takiego autka żeby zawsze grzecznie nim jeździć i choć czasem depnąć nim i wykorzystać chociaż 50% możliwości autka . A jak już depniemy to może i szybciej przyśpieszy , ale na pewno będzie potrzebował zbliżonej ilości paliwa , jak nie więcej niż 4.2 MPI , a ta sekunda różnicy w przyśpieszeniu , hmm , zostaje indywidualna kwestia tego , co prawda jestem za jednostkami wolno ssącymi , chociaż fajnie czasami posłuchać jak TURBO "świszczy" ;-)

Gość

Post autor: Gość » 25 cze 2012, 15:11

mdamian pisze:co prawda jestem za jednostkami wolno ssącymi ,
Zdecydowanie wolał bym wolnossącego potworka niz "male" turbo no ale trza brac to co jest ;)

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 28 cze 2012, 11:51

właśnie tu polityka/marketing audi wypina się na użytkowników czy fanów.
Pytanie jest , czy to całe nowe TFSI czy nawet FSI jest tak samo trwałe choć w podobie do 4.2 Monotronik? ??

Już w przypadku diesli dążenie koncernu "na kasę" absolutnie nie przekłada się na trwałość. W przypadku C5 2.5 TDI można by uznać za błąd konstrukcyjny, który poprawiono dopiero w 2003 roku, ale już w przypadku C6 jest absolutnym skokiem na kasę biednych użytkowników. Zauważcie, coraz to więcej elementów nawet zawieszenia jest nie wymienialnych. Trzeba kupić cały moduł, który kosztuje krocie.
Moim zdaniem legenda o trwałości audi zaczyna umierać, chociaż do awaryjności TATA jest im daleko :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl