części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Coś w rodzaju "korozji" na nadwoziu.

gibgibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2015, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

[D2 ALL ] Coś w rodzaju "korozji" na nadwoziu.

Post autor: gibgibon » 13 lut 2015, 09:27

Witam. Mam A8 z 96r. nie bite, oryginalny lakier na całej budzie. Co prawda samochód stary ale jednak aluminiowy więc nie spodziewałem się czegoś takiego. Otóż miejscami na lakierze powychodziły takie "purchle" jak na samochodzie z normalnej blachy, który bierze rdza... Planuję ją całą pomalować z zewnątrz ale moje pytanie, czego mogę się spodziewać pod tymi pęcherzykami? Ktoś się z tym wcześniej spotkał? Obawiam się czy po zeszlifowaniu lakieru nie wyjdą np. dziury/

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 13 lut 2015, 09:39

Rdza to termin korozji dla stali .
Aluminium okresla sie terminem odpowiednim dla ,,rdzy,,----utlenianie.
Aluminium wystawione na czynniki atmosferyczne koroduje.
U ciebie pod tymi purchlami bedzie bialy proszek.
Musisz te wszystkie widoczne i ukrywajace sie miejsca odszlifowac i zastosowac farby i procesy przywidziane dla podloza aluminiowego.

Widzialem joz killka A8 z orginalnym lakierem a jednak korodowaly--wada fabryczna np zuzyty czynnik przy kapieli karoseri???? <niewiem>

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 lut 2015, 10:26

Często purchle pojawiają się przy antenie szyberdachu, czy rantach drzwi
U mnie sam szyber miał purchle i delikatnie przy antenie w błotniku.
Zeskrobałem purchle i zamalowałem lakierem zaprawkowym.

gibgibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2015, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gibgibon » 13 lut 2015, 11:29

No to trochę mnie panowie uspokoiliście bo już dwóch lakierników mnie straszyło, że pod tymi pęcherzami na bank będą dziury i trzeba będzie spawać..

Gość

Post autor: Gość » 13 lut 2015, 12:27

Tyłki niech se zaspawają. Korozja,utlenianie sie aluminium jest procesem o wiele wolniejszym niż rdzewienie żelaza. Popatrz sobie na Sklass czy 7er z tego samego rocznika i nie naprawiane a jednocześnie w ciągłym uzytku-dzis juz złomy.

gibgibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2015, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gibgibon » 13 lut 2015, 23:36

To dobrze, w takim razie na wiosnę można malować. Dzięki za odpowiedzi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl