![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Coś w rodzaju "korozji" na nadwoziu.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 lut 2015, 11:09
- Lokalizacja: Wrocław
[D2 ALL ] Coś w rodzaju "korozji" na nadwoziu.
Witam. Mam A8 z 96r. nie bite, oryginalny lakier na całej budzie. Co prawda samochód stary ale jednak aluminiowy więc nie spodziewałem się czegoś takiego. Otóż miejscami na lakierze powychodziły takie "purchle" jak na samochodzie z normalnej blachy, który bierze rdza... Planuję ją całą pomalować z zewnątrz ale moje pytanie, czego mogę się spodziewać pod tymi pęcherzykami? Ktoś się z tym wcześniej spotkał? Obawiam się czy po zeszlifowaniu lakieru nie wyjdą np. dziury/
-
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
- Lokalizacja: Gdańsk
Rdza to termin korozji dla stali .
Aluminium okresla sie terminem odpowiednim dla ,,rdzy,,----utlenianie.
Aluminium wystawione na czynniki atmosferyczne koroduje.
U ciebie pod tymi purchlami bedzie bialy proszek.
Musisz te wszystkie widoczne i ukrywajace sie miejsca odszlifowac i zastosowac farby i procesy przywidziane dla podloza aluminiowego.
Widzialem joz killka A8 z orginalnym lakierem a jednak korodowaly--wada fabryczna np zuzyty czynnik przy kapieli karoseri???? <niewiem>
Aluminium okresla sie terminem odpowiednim dla ,,rdzy,,----utlenianie.
Aluminium wystawione na czynniki atmosferyczne koroduje.
U ciebie pod tymi purchlami bedzie bialy proszek.
Musisz te wszystkie widoczne i ukrywajace sie miejsca odszlifowac i zastosowac farby i procesy przywidziane dla podloza aluminiowego.
Widzialem joz killka A8 z orginalnym lakierem a jednak korodowaly--wada fabryczna np zuzyty czynnik przy kapieli karoseri???? <niewiem>
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska