[ALL] Ceramizer
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
jak dla mnie reklama piękna, kusi oko i ludzie kupują i ktoś robi na tym dobre pieniądze.
Ja również nie wlałbym tego do swojego samochodu, pomóc pomoże ale na ile, do pierwszej wymiany oleju po której czeka nas remont. Rozmawiałem na ten temat z doktorem tribologi spojrzał się na mnie spod byka i powiedział że dotarł kiedyś do badań tych środków i troszke odbiegały od tego co jest na ulotkach ;-)
Ja również nie wlałbym tego do swojego samochodu, pomóc pomoże ale na ile, do pierwszej wymiany oleju po której czeka nas remont. Rozmawiałem na ten temat z doktorem tribologi spojrzał się na mnie spod byka i powiedział że dotarł kiedyś do badań tych środków i troszke odbiegały od tego co jest na ulotkach ;-)
no to mam pytanie skoro te srodki sa takie genialne to dlaczego producenci aut ich nie stosuja i zalecaja?????stan pisze:Takie osoby zawsze mają najwięcej "konkretów" w dyskusji (bo słyszał, bo ktoś mu powiedział, bo ktoś zastosował). Ja stosuję już w 4 samochodzie do wszystkiego co możliwe (tylko innej firmy) i będę zawsze stosował.colln pisze:Odp 2.
Nie sprzedaję tego ani nie kupuje.
audiclubislands.org
Odpowiedź jest banalna, z tego samego powodu dla którego w twoim samochodzie nie zalecają wymiany oleju w tipie. Na czym więcej zarobią na wymianie oleju czy na naprawie lub nawet wymianie całej skrzyni. Dlaczego teraz nie ma takich samochodów jak mb 123 lub 124, dlaczego nie ma takich silników jak r5 tdi w audi. Konstrukcja tychże sięga pewnie lat 70-tych. Czy obecnie w dobie tak zaawansowanych technologii i niewątpliwie nowszych, twardszych materiałów nie można wyprodukować silnika, który służyłby bezawaryjnie dłużej niż okres gwarancji. Dlaczego weszła moda na serwisowanie LL (miało to obniżyć koszty serwisu - przecież producenci to zalecali, a co wyszło?).tomek_m pisze:to dlaczego producenci aut ich nie stosuja i zalecaja?????
Rozumiem, że filmy reklamowe źle się kojarzą. Wszelkie testy itp. zawsze okupione są kasą, a ich wyniki zależą w głównej mierze od tego kto da więcej :evil: więc nikt nie daje im wiary.
Tu natomiast można obejrzeć film amatorski pokazujący efekty działania tego preparatu:
http://www.youtube.com/watch?v=3NX5C_J74PU
Tu natomiast można obejrzeć film amatorski pokazujący efekty działania tego preparatu:
http://www.youtube.com/watch?v=3NX5C_J74PU
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
bo taki specyfik zalane do nowego auta nie ma najmniejszego sensu. Przeznaczony jest do aut lekko wyeksploatowanych, z naciskiem na lekko.tomek_m pisze:no to mam pytanie skoro te srodki sa takie genialne to dlaczego producenci aut ich nie stosuja i zalecaja?????stan pisze:Takie osoby zawsze mają najwięcej "konkretów" w dyskusji (bo słyszał, bo ktoś mu powiedział, bo ktoś zastosował). Ja stosuję już w 4 samochodzie do wszystkiego co możliwe (tylko innej firmy) i będę zawsze stosował.colln pisze:Odp 2.
Nie sprzedaję tego ani nie kupuje.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
w tipie nie wymienia się oleju z tego względu że konstruktor/ producent obliczył/ złożył że skrzynia ma zrobić 300tyś. km a następnie ma być wymieniona tak jak klocki lub inna eksploatacyjna część. Zużywa się wszystko więc nie warto naprawiać takie są założenia eksploatacji. Maszyna stara powinna zostać zutylizowana ponieważ nie opłacalne jest naprawianie które z biegiem czasu/ przebiegu wymaga większości elementów pojazdu. Dlatego 3-5 lat (teraz) i trzeba zmieniać samochód.Odpowiedź jest banalna, z tego samego powodu dla którego w twoim samochodzie nie zalecają wymiany oleju w tipie.
Jest tylko jeden problem Polaków na to jeszcze nie stać :-(
zarąbiście to uargumentowałeś i konkretne przykłady nawet podałeś typu: jest super bo ja to stosuję... ;-)stan pisze:Takie osoby zawsze mają najwięcej "konkretów" w dyskusji (bo słyszał, bo ktoś mu powiedział, bo ktoś zastosował). Ja stosuję już w 4 samochodzie do wszystkiego co możliwe (tylko innej firmy) i będę zawsze stosował.colln pisze:Odp 2.
Nie sprzedaję tego ani nie kupuje.
bzdura... wydłużone serwisy są marchewką na klientów tylko i wyłącznie bo ludziska robią coraz wiecej kilometrów i taki Niemiec który autobanem lata dziennie do pracy po 50-150 kilometrów w jedną stronę to on musi co miesiąc jechać na serwis! i jak jakaś firma mu sprzedała auto i powiedziała słuchaj Helmut tym autem będziesz mógł przyjeżdżać na serwis nie co 10 czy 15 ale co 30 tys kilometrów... To on go kupuje bo wyliczył że zaoszczędzi 2 dni kwartalnie. Na coś takiego nie mogły pozostać w tyle inne marki i też musiały wprowadzić taki serwis choć wiele aut nie było na to gotowych.stan pisze:Dlaczego weszła moda na serwisowanie LL (miało to obniżyć koszty serwisu - przecież producenci to zalecali, a co wyszło?).
Pamiętacie pierwszy telefon domowy? Był jak Merc 123 prosty i służył wiele lat, dzisiaj każdy ma w kieszeni cud kosmicznej technologi który kosztował wielu 1 zł i posłuży mu do (średnio biorąc) do końca gwarancji :mrgreen:
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
i co na ile pomogło na tydzień?
nie lepiej było wymienić olej na nowy 35zł oryginał kosztuje albo nówkę oryginał pompę wspomagania fabrycznie nowa raptem niewiele ponad 200zł ... i starczy na kolejnych 10 lat :-D :-D
nie lepiej było wymienić olej na nowy 35zł oryginał kosztuje albo nówkę oryginał pompę wspomagania fabrycznie nowa raptem niewiele ponad 200zł ... i starczy na kolejnych 10 lat :-D :-D
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Ja choć nie byłem przekonany testuję w silniku w mojej cytrynie 2.5 TD. Czy pomogło dam znać za jakiś czas jak według producenta specyfiku przejadę około 2000 km. Po prostu po remoncie silnika przestał palić, a że nie chciałem rozbierać go od nowa to spróbowałem. Dodam tylko, że przed remontem palił nawet przy - 20 paru stopniach. Remont wymusiła na mnie pęknięta głowica.
Dążenie do doskonałości.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
jak dla mnie jest to owijanie bandażem złamanej ręki. Jeżeli coś jest nie tak to należy to naprawić/ wymienić zgodnie ze sztuką. Używanie półśrodków jest kuszące bo cena, szybko i jakiś czas jeszcze pojeździ tylko czy nie wpłynie to negatywnie na inne elementy?? (np. jeżeli "kończyła" się pompa wspomagania, puszczała opiłki i "wyła" dolało się ceramizera i efekt ustąpił, ale co z tymi opiłkami co są w układzie? jak wpływają na kolumnę kierowniczą itp. i co stanie się gdy przyjdzie czas na wymianę oleju? ;-) .
Mnie zawsze też to kusiło ale myśląc dalej w przyszłość nie chciałem podejmować ryzyka.
Mnie zawsze też to kusiło ale myśląc dalej w przyszłość nie chciałem podejmować ryzyka.
I ty popieram przemoR888 , co z tego że za pół środek zapłacimy o połowę mniej i zaoszczędzimy na czasie , skoro później koszta wzrosną ponieważ będzie więcej elementów do wymiany i jeszcze więcej czasu stracimy w warsztacie lub w garażu .co z tymi opiłkami
A jeszcze więcej osób przyzna mi racje , "SKORO COŚ JEST DO WSZYSTKIEGO , TO JEST DO NICZEGO !!!
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.