
|  |  |  | 
[ALL] Ceramizer
- 
				
				Gość
- CINEK
- Super Klubowicz 
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
jeśli chodzi Ci o to : 
"UWAGI:
1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się."
to u mnie nie ma żadnych dodaktów olejowych. Olej mam niedawno zmieniany, świeży, nie przepalony i nawet setki nie ubyło 
  
  
 
nic innego w instrukcji na temat wymiany oleju nie stoi 
  
 
wiadomo że świeży to świerzy ale tu nie ma takiej konieczności...
będziem patrzeć co to da
			
			
									
									"UWAGI:
1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się."
to u mnie nie ma żadnych dodaktów olejowych. Olej mam niedawno zmieniany, świeży, nie przepalony i nawet setki nie ubyło
 
  
  
 nic innego w instrukcji na temat wymiany oleju nie stoi
 
  wiadomo że świeży to świerzy ale tu nie ma takiej konieczności...
będziem patrzeć co to da

to nie jest zwykły napęd...to
						- 
				
				Gość
Dobra czepiasz się ja nie jeden raz czytałem o tym że najlepiej po wymianie by było to maxymalnie długo w obiegu. Ale 5k to tez dośc by sie rozprowadził jak trza i szczeolnie że ty juz masz zaplanowane kolejne dawki 
Po prostu producent zaleca,mechanicy co to testowali doprecyzowali to i owo. Np pierwsze 200km można podzielic na etapy ale jak walniesz od razu to bedzie najlepiej
			
			
									
									
						
Po prostu producent zaleca,mechanicy co to testowali doprecyzowali to i owo. Np pierwsze 200km można podzielic na etapy ale jak walniesz od razu to bedzie najlepiej

- 
				
				Jarek1988
- Super Klubowicz 
- Posty: 426
- Rejestracja: 08 gru 2013, 17:06
- Lokalizacja: LUB
- 
				
				Jarek1988
- Super Klubowicz 
- Posty: 426
- Rejestracja: 08 gru 2013, 17:06
- Lokalizacja: LUB
Na stronie Ceramizera jest napisane, że olej musi być rozgrzany, przejechać jednorazowo odcinek przynajmniej 10 km z prędkością do 90 km/h i na wstecznym 100-300 m więc te wytyczne chyba mają jakieś znaczenie do późniejszego tworzenia warstwy ceramicznej. Dziwne, że Liqui Moly nie pisze nic na ten temat.
			
			
									
									
						- 
				
				Gość
- bazzzyl
- Super Klubowicz 
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
Ceramizer zalany wczoraj i zrobione 200 km w emeryckim tempie (trasa Świdnik-Warszawa).
Teraz kolejny etap, czyli "budowane powłoki" przez następne 1300 km (zgodnie z info producenta).
Zakupiłem jeszcze ceramizer do wspomagania i do paliwa. Jak przyjdzie kurierem, to zalewam
*Update* Uszlachetniacz do paliwa nalany i dolane 30 litrów PB. Teraz niech sobie wypije to paliwko i przepłuka układ.
			
			
									
									
						Teraz kolejny etap, czyli "budowane powłoki" przez następne 1300 km (zgodnie z info producenta).
Zakupiłem jeszcze ceramizer do wspomagania i do paliwa. Jak przyjdzie kurierem, to zalewam

*Update* Uszlachetniacz do paliwa nalany i dolane 30 litrów PB. Teraz niech sobie wypije to paliwko i przepłuka układ.
 
							






 
 
