![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżenie zawieszenia
na taką odpowiedz czekałem, goscio mi mówił że sprowadził na tym sobie samochód i miał przód przerobiony na d3 i bardzo mały prześwit od zderzaka i dlatego sprzedaje bo jego takie rzeczy nie rajcuja a u niego w miescie ma problemy z jazda przez to, mówił tez ze amorki sa w bardzo dobrym stanie po pl drogach jezdzone okolo 3msc, no nic czekam na przesyłkę a na tył zamówię jamexy tylko nie wiem ale -25 będzie chyba ładnie wyglądało i mogę zostawić seryjne amorki
Czyżby jakiś ulep?sokolasty pisze:miał przód przerobiony na d3

Jeśli nie masz wyżej niż seria to nawet różnicy nie zobaczysz przy -25sokolasty pisze:-25 będzie chyba ładnie wyglądało
Tak zazwyczaj producenci twierdzą że do -40 seryjny amortyzator wytrzymuje. Można dać amorki do tokarza żeby je dalej nagwintował i skrócićsokolasty pisze:mogę zostawić seryjne amorki

Więc -40 na przodzie nie sprawi ci różnicysokolasty pisze:doświadczenie mam, przed a8 miałem zglebiona omegę

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat:
Ponieważ na dniach robię zawieszenie kompletne przód: ogólnie 3 wahacze są już kompletnie zużyte, natomiast reszta ma spore luzy.
Obecnie, autem miota na łukach i przy większych prędkościach niemiłosiernie... Ale zawiecha jest tak wypaczona, że nawet geometrii nie idzie zrobić...
Chciałbym auto usztywnić - aby lepiej trzymało się drogi - i tutaj mam pytanie: ponieważ
zdaję sobie sprawę, ze będzie dużo lepiej przy nowym zawiasie, ale nie wiem czy to będzie taki efekt jaki chcę uzyskać....
Dlatego zastanawiam się, czy przy okazji rozebrania zawiechy, nie władować sprężynek od s8....
Nie zależy mi jakoś specjalnie na zglebowaniu, chcę jedynie lepszego prowadzenia
Czy sprężynki od s8 podejdą na fabrycznych amorach do a8?
Czy różnica jest bardzo duża?
Dużo jest roboty przy wymianie sprężyn już ze zdjętymi wahaczami / a całkowicie od zera rozpoczynając pracę?
Nie chcę z auta zrobić kompletnej taczki, jednak trochę tego komfortu by się przydało, aczkolwiek, raczej podróżuję albo w trasie, albo dość wolno po mieście...
A swoją drogą - duża jest różnica wysokości auta ze sprężynami od a8 a s8?
Ponieważ na dniach robię zawieszenie kompletne przód: ogólnie 3 wahacze są już kompletnie zużyte, natomiast reszta ma spore luzy.
Obecnie, autem miota na łukach i przy większych prędkościach niemiłosiernie... Ale zawiecha jest tak wypaczona, że nawet geometrii nie idzie zrobić...

Chciałbym auto usztywnić - aby lepiej trzymało się drogi - i tutaj mam pytanie: ponieważ
zdaję sobie sprawę, ze będzie dużo lepiej przy nowym zawiasie, ale nie wiem czy to będzie taki efekt jaki chcę uzyskać....
Dlatego zastanawiam się, czy przy okazji rozebrania zawiechy, nie władować sprężynek od s8....
Nie zależy mi jakoś specjalnie na zglebowaniu, chcę jedynie lepszego prowadzenia

Czy sprężynki od s8 podejdą na fabrycznych amorach do a8?
Czy różnica jest bardzo duża?
Dużo jest roboty przy wymianie sprężyn już ze zdjętymi wahaczami / a całkowicie od zera rozpoczynając pracę?
Nie chcę z auta zrobić kompletnej taczki, jednak trochę tego komfortu by się przydało, aczkolwiek, raczej podróżuję albo w trasie, albo dość wolno po mieście...
A swoją drogą - duża jest różnica wysokości auta ze sprężynami od a8 a s8?
Dawaj fotę.... jestem ciekaw jak to wygląda i jak jeździ na gwincie ;-)sebos17 pisze:Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jak będzie trochę cieplej wypicuję autko i na sesję zdjęciową zabiorę ;-)FOSS pisze:Dawaj fotę.... jestem ciekaw jak to wygląda i jak jeździ na gwincie ;-)sebos17 pisze:Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen:
Zdjęcia będą oczywiście w odpowiednim dziale.
Dużo jeszcze km nie zrobiłem na tym gwincie, niedługo dłuższa trasa się zapowiada to więcej napiszę jak wrażenia. To co zauważyłem już teraz, że mniej pochyla się na szybszych łukach, tak więc jest sztywniej. Jeżdżąc tymi samymi drogami czuć że jest twardsze zawieszenie, jednak jest to mała różnica, co mnie cieszy.
Sebos17 nowe kupowałeś to zawieszenie, bo ja mam takie samo używane. Jeszcze leży na półce bo czekam aż się ociepli to letniaki 20' wsadze za jednym zamachem.
Co do wymiany sprężyn, to zabawy z tym jest troche jak się nie ma narzędzi odpowiednich czyli ściągaczy do sprężyn. Zabawy jest troche z ustawieniem górnego kielicha względem dolnego mocowania amora.Najlepiej na ściśniętej spręzynie montować całośc do auta i dopiero wtedy luzować ściągacze.
Co do sprężyn to pasują również od A6, Passata.
Co do wymiany sprężyn, to zabawy z tym jest troche jak się nie ma narzędzi odpowiednich czyli ściągaczy do sprężyn. Zabawy jest troche z ustawieniem górnego kielicha względem dolnego mocowania amora.Najlepiej na ściśniętej spręzynie montować całośc do auta i dopiero wtedy luzować ściągacze.
Co do sprężyn to pasują również od A6, Passata.