Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżenie zawieszenia

Awatar użytkownika
sokolasty
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 176
Rejestracja: 26 lut 2013, 17:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sokolasty » 05 mar 2013, 06:38

na taką odpowiedz czekałem, goscio mi mówił że sprowadził na tym sobie samochód i miał przód przerobiony na d3 i bardzo mały prześwit od zderzaka i dlatego sprzedaje bo jego takie rzeczy nie rajcuja a u niego w miescie ma problemy z jazda przez to, mówił tez ze amorki sa w bardzo dobrym stanie po pl drogach jezdzone okolo 3msc, no nic czekam na przesyłkę a na tył zamówię jamexy tylko nie wiem ale -25 będzie chyba ładnie wyglądało i mogę zostawić seryjne amorki

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 05 mar 2013, 13:38

sokolasty pisze:miał przód przerobiony na d3
Czyżby jakiś ulep? :D
sokolasty pisze:-25 będzie chyba ładnie wyglądało
Jeśli nie masz wyżej niż seria to nawet różnicy nie zobaczysz przy -25
sokolasty pisze:mogę zostawić seryjne amorki
Tak zazwyczaj producenci twierdzą że do -40 seryjny amortyzator wytrzymuje. Można dać amorki do tokarza żeby je dalej nagwintował i skrócić :) najtańszym kosztem.
sokolasty pisze:doświadczenie mam, przed a8 miałem zglebiona omegę
Więc -40 na przodzie nie sprawi ci różnicy :)

Awatar użytkownika
sokolasty
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 176
Rejestracja: 26 lut 2013, 17:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sokolasty » 05 mar 2013, 16:50

wydaje mi się ze sprawi mi różnice i to wielką, mi bardziej chodzi o sam wygląd, żeby koło było na równo z nadkolem.

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 05 mar 2013, 19:24

Tzn wizualną tak, ale mi chodziło że nie utrudni ci normalne przemieszczanie się z punktu A do B :) tym bardziej jak już posiadałeś obniżone auto.

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 22 mar 2013, 23:31

gonias pisze: Można dać amorki do tokarza żeby je dalej nagwintował i skrócić

Czy sprężyny wtedy nie będą twardsze :?: nie straci na komforcie :?: działam też z przodem bo wysoko stoi :roll:

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 25 mar 2013, 17:26

Koledzy podpowie ktoś coś czy zostanie mi wymiana sprężynek na przód od S8?

Awatar użytkownika
Detter
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 18 cze 2012, 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Detter » 25 mar 2013, 20:06

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat:
Ponieważ na dniach robię zawieszenie kompletne przód: ogólnie 3 wahacze są już kompletnie zużyte, natomiast reszta ma spore luzy.
Obecnie, autem miota na łukach i przy większych prędkościach niemiłosiernie... Ale zawiecha jest tak wypaczona, że nawet geometrii nie idzie zrobić...:/
Chciałbym auto usztywnić - aby lepiej trzymało się drogi - i tutaj mam pytanie: ponieważ
zdaję sobie sprawę, ze będzie dużo lepiej przy nowym zawiasie, ale nie wiem czy to będzie taki efekt jaki chcę uzyskać....
Dlatego zastanawiam się, czy przy okazji rozebrania zawiechy, nie władować sprężynek od s8....
Nie zależy mi jakoś specjalnie na zglebowaniu, chcę jedynie lepszego prowadzenia :)
Czy sprężynki od s8 podejdą na fabrycznych amorach do a8?
Czy różnica jest bardzo duża?
Dużo jest roboty przy wymianie sprężyn już ze zdjętymi wahaczami / a całkowicie od zera rozpoczynając pracę?
Nie chcę z auta zrobić kompletnej taczki, jednak trochę tego komfortu by się przydało, aczkolwiek, raczej podróżuję albo w trasie, albo dość wolno po mieście...
A swoją drogą - duża jest różnica wysokości auta ze sprężynami od a8 a s8?

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 25 mar 2013, 20:11

Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen:
Auto nie straciło za bardzo na komforcie, a zglebowany przód nareszcie pięknie wygląda :-P

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 25 mar 2013, 20:53

Czy sprężynki od s8 podejdą na fabrycznych amorach do a8?
Czy różnica jest bardzo duża?
Dzięki Detter mniej więcej o to samo mi chodziło może ktoś coś skrobnie więcej :?:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 mar 2013, 21:28

tak dość spora i podejdą pod zwykłe amory
jakieś 5cm minimum padnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 mar 2013, 21:41

sebos17 pisze:Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen:
Dawaj fotę.... jestem ciekaw jak to wygląda i jak jeździ na gwincie ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 25 mar 2013, 21:43

:shock: 5cm sporo.Będzie zrywać wieczka studzienki kanalizacyjnej :mrgreen:

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 25 mar 2013, 22:13

FOSS pisze:
sebos17 pisze:Tak sobie się pochwalę, :-P sprawiłem swoje esie gwint FK Silverline X :mrgreen:
Dawaj fotę.... jestem ciekaw jak to wygląda i jak jeździ na gwincie ;-)
Jak będzie trochę cieplej wypicuję autko i na sesję zdjęciową zabiorę ;-)
Zdjęcia będą oczywiście w odpowiednim dziale.

Dużo jeszcze km nie zrobiłem na tym gwincie, niedługo dłuższa trasa się zapowiada to więcej napiszę jak wrażenia. To co zauważyłem już teraz, że mniej pochyla się na szybszych łukach, tak więc jest sztywniej. Jeżdżąc tymi samymi drogami czuć że jest twardsze zawieszenie, jednak jest to mała różnica, co mnie cieszy.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 26 mar 2013, 09:42

Sebos17 nowe kupowałeś to zawieszenie, bo ja mam takie samo używane. Jeszcze leży na półce bo czekam aż się ociepli to letniaki 20' wsadze za jednym zamachem.

Co do wymiany sprężyn, to zabawy z tym jest troche jak się nie ma narzędzi odpowiednich czyli ściągaczy do sprężyn. Zabawy jest troche z ustawieniem górnego kielicha względem dolnego mocowania amora.Najlepiej na ściśniętej spręzynie montować całośc do auta i dopiero wtedy luzować ściągacze.

Co do sprężyn to pasują również od A6, Passata.

Awatar użytkownika
sokolasty
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 176
Rejestracja: 26 lut 2013, 17:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sokolasty » 26 mar 2013, 21:33

Panowie, po czym poznać że sprężyny są od eski a nie zwykłe, nie zakładając ich na auto?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl