[D2 FL ALL ] Dziwne stukanie
[D2 FL ALL ] Dziwne stukanie
Witam.
Panowie nie mogę poradzić sobie z diagnozą :-/ Słychać pukanie przy ruszaniu kierownicą na boki na nieodpalonym silniku. Stuki dochodzą z okolicy amortyzatora. Wahacze, drążki, łączniki - wszystko nowe. Stuki dochodzą tylko od strony kierowcy. Będę wdzięczny za pomoc!
Panowie nie mogę poradzić sobie z diagnozą :-/ Słychać pukanie przy ruszaniu kierownicą na boki na nieodpalonym silniku. Stuki dochodzą z okolicy amortyzatora. Wahacze, drążki, łączniki - wszystko nowe. Stuki dochodzą tylko od strony kierowcy. Będę wdzięczny za pomoc!
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Więc duże prawdopodobieństwo, że to maglownica do wymiany/regeneracji. Sprawdź jeszcze przegub na drążku kierowniczym. Na wyjściu maglownicy jest wkręcany drążek z przegubem (on jest pod tą gumą osłonową) i dopiero w ten drążek wkręcana jest końcówka drążka. Jeśli tu nie ma luzów to przekładnia kierownicza już powoli kończy żywot. Możesz spróbować delikatnie dokręcić śrubą regulacyjną na maglu. Jeśli nie pomoże to regeneracja lub wymiana.
Drążki miałem wymienione całe więc luzu tu nie będzie. Gdyby była to maglownica to chyba czułbym luz na kierownicy podczas skręcania ?sylwekr pisze:Więc duże prawdopodobieństwo, że to maglownica do wymiany/regeneracji. Sprawdź jeszcze przegub na drążku kierowniczym. Na wyjściu maglownicy jest wkręcany drążek z przegubem (on jest pod tą gumą osłonową) i dopiero w ten drążek wkręcana jest końcówka drążka. Jeśli tu nie ma luzów to przekładnia kierownicza już powoli kończy żywot. Możesz spróbować delikatnie dokręcić śrubą regulacyjną na maglu. Jeśli nie pomoże to regeneracja lub wymiana.
Kolego Wariat, już raz Ci to pisałem.
Pisanie na forum należy rozpocząć od tego działu:
http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... 2,2340.htm
Pozdrawiam
Simone331
Pisanie na forum należy rozpocząć od tego działu:
http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... 2,2340.htm
Pozdrawiam
Simone331
W prawo, ale dokręcamy z wyczuciem, np 1/8 obrotu i sprawdzamy czy kierownica nadal lekko chodzi i po max skręcie bez problemu wraca. Zbyt mocne skręcenie może jeszcze gorzej popsuć przekładnię. Jeśli dokręcimy zbyt mocno można poluzować. Tą śrubą można skasować niewielki luz, jak już jest mocno wyrobiony magiel nie uratujemy go w ten sposób.pb41ns pisze:a tą śrube to dokręcić czy odkręcić trzeba, tj w prawo czy lewo kręcimy?
dokręciłem troche tą śróbke, i jest o niebo lepiej, auto jest bardziej czułe na ruchy kierą i prowadzi sie o wiele lepiejsylwekr pisze:W prawo, ale dokręcamy z wyczuciem, np 1/8 obrotu i sprawdzamy czy kierownica nadal lekko chodzi i po max skręcie bez problemu wraca. Zbyt mocne skręcenie może jeszcze gorzej popsuć przekładnię. Jeśli dokręcimy zbyt mocno można poluzować. Tą śrubą można skasować niewielki luz, jak już jest mocno wyrobiony magiel nie uratujemy go w ten sposób.pb41ns pisze:a tą śrube to dokręcić czy odkręcić trzeba, tj w prawo czy lewo kręcimy?