części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB/LPG ] Uszelniacze zaworów

Awatar użytkownika
XxMATEOxX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 04 lut 2012, 11:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: XxMATEOxX » 16 kwie 2013, 20:18

To ja już nic z tego nie rozumiem większość na forum pisze że nie ma się co martwić zużyciem 0,5l oleju na 1000km bo to jest V8 i ono musi tyle połknąć oleju a ty znowu mówisz że przy takim zużyciu remont silnika robiłeś. Mnie taka ilość nie przestraszyła tylko martwi mnie to dymienie na niebiesko.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 16 kwie 2013, 20:22

XxMATEOxX pisze:To ja już nic z tego nie rozumiem większość na forum pisze że nie ma się co martwić zużyciem 0,5l oleju na 1000km bo to jest V8 i ono musi tyle połknąć oleju a ty znowu mówisz że przy takim zużyciu remont silnika robiłeś. Mnie taka ilość nie przestraszyła tylko martwi mnie to dymienie na niebiesko.
Ja nie robilem remontu dlatego ze mialem takie zuzycie0.3 l na 1000 km, wlasnie mialem tak jak TY troche kopcil rano i sobie troche wzial przy ostrej jezdzie. No to idac tym tropem i niskim kosztem naprawy zmieniłem same uszczelniacze zaworowe, co okazalo sie strzałem w kolano. Góra sie uszczelnila i zaczeło porzadnie ciagnac dołem olej, wtedy juz nie było zmiłuj i trzeba było robic doł, niestety, dlatego remont zrobiłem.
Od tamtej pory mam spokoj z braniem oleju

Dlatego musiałem robic remont bo chciałem sobie polepszyć.....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 kwie 2013, 20:30

bez urazy le głupoty piszesz :-D
albo coś było spartolone na górze i bez niego olej brał
bo same uszczelniacze ci nie uszczelnią prowadnic :-P
a z góry to to pada zazwyczaj z przegrzania robią się plastikowe

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 16 kwie 2013, 20:33

pepi pisze:bez urazy le głupoty piszesz :-D
albo coś było spartolone na górze i bez niego olej brał
bo same uszczelniacze ci nie uszczelnią prowadnic :-P
a z góry to to pada zazwyczaj z przegrzania robią się plastikowe
No gora drugi raz nie była robiona.

Awatar użytkownika
XxMATEOxX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 04 lut 2012, 11:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: XxMATEOxX » 16 kwie 2013, 20:34

Czyli do samej wymiany uszczelniaczy nawet nie podchodzić bo mi to prawdopodobnie w niczym nie pomoże w zużyciu oleju?

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 16 kwie 2013, 20:36

XxMATEOxX pisze:Czyli do samej wymiany uszczelniaczy nawet nie podchodzić bo mi to prawdopodobnie w niczym nie pomoże w zużyciu oleju?
U mnie tak było....wrecz wymiana pogorszyła znacznie sprawe

Najlepsze jest to ze sprezanie bylo kolo 11-12 barów.... przed remontem i nic na pierscienie nie wskazywalo

Awatar użytkownika
XxMATEOxX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 04 lut 2012, 11:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: XxMATEOxX » 16 kwie 2013, 20:40

W jakich granicach powinno być prawidłowe sprężanie?

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 16 kwie 2013, 20:42

XxMATEOxX pisze:W jakich granicach powinno być prawidłowe sprężanie?
z tego co pamietam od 10-13

Awatar użytkownika
XxMATEOxX
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 04 lut 2012, 11:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: XxMATEOxX » 16 kwie 2013, 20:45

Dobra zacznę od sprawdzenia sprężania.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 16 kwie 2013, 21:28

XxMATEOxX pisze:Czyli do samej wymiany uszczelniaczy nawet nie podchodzić bo mi to prawdopodobnie w niczym nie pomoże w zużyciu oleju?
...zależy. U mnie w jednym aucie (nie audi) parę lat temu były wymieniane same uszczelniacze. Według opinii mechanika jeden był uszkodzony. Wymiana uszczelniaczy zmniejszyła zużycie oleju o ok 80%.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 kwie 2013, 07:29

ja mogę się wypowiedzieć że swojego doświadczenia
tak jak pisałem jak się rozbiera głowice to zazwyczaj te uszczelniacze albo są skostniałe
popękane ,lub spadły
Tylko one uszczelniają trzonek zaworu tylko jak jest nadmierny luz to może mało dać :-P
jeszcze się nie spotkałem z tym aby po wymianie ich auto pobierało bardziej olej
i aby to jakiś miało wpływ na tłok
moim zdaniem nie ma i tyle
tylko jak macie uszczelniacze zwalone
to auto przydymia po zgaszeniu nawet na ciepłym bez chwilę
a jak tłok ma zapieczone pierścienie to można wlać nafty po 50 na tłok na noc
może pomoże tylko po tym zabiegu pasowało by olej zmienić

helena

Post autor: helena » 17 kwie 2013, 23:37

uszek pisze:
XxMATEOxX pisze:Czyli do samej wymiany uszczelniaczy nawet nie podchodzić bo mi to prawdopodobnie w niczym nie pomoże w zużyciu oleju?
U mnie tak było....wrecz wymiana pogorszyła znacznie sprawe

Najlepsze jest to ze sprezanie bylo kolo 11-12 barów.... przed remontem i nic na pierscienie nie wskazywalo
W czterosuwowym silniku spalinowym są pierścienie uszczelniające (te górne) i ich zużycie
ma wpływ na sprężanie, oraz pierścienie zgarniające (ten dolny) którego zużycie lub zapieczenie powoduje zwiększony apetyt na olej.Czyli że przy prawidłowym ciśnieniu sprężania silnik mimo tego może "brać" olej gdy padły pierścienie zgarniające :-P

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 17 kwie 2013, 23:41

helena pisze:
uszek pisze:
XxMATEOxX pisze:Czyli do samej wymiany uszczelniaczy nawet nie podchodzić bo mi to prawdopodobnie w niczym nie pomoże w zużyciu oleju?
U mnie tak było....wrecz wymiana pogorszyła znacznie sprawe

Najlepsze jest to ze sprezanie bylo kolo 11-12 barów.... przed remontem i nic na pierscienie nie wskazywalo
W czterosuwowym silniku spalinowym są pierścienie uszczelniające (te górne) i ich zużycie
ma wpływ na sprężanie, oraz pierścienie zgarniające (ten dolny) którego zużycie lub zapieczenie powoduje zwiększony apetyt na olej.Czyli że przy prawidłowym ciśnieniu sprężania silnik mimo tego może "brać" olej gdy padły pierścienie zgarniające :-P
tak wiem srodkowy pierscien jest zgarniajaco uszczelniajacy,

helena

Post autor: helena » 17 kwie 2013, 23:52

Nie wiem jak jest konkretnie w tym silniku bo nigdy go nie rozbierałem, przedstawiłem tylko ogólną zasadę że dobre sprężanie nie ma wpływu na zużycie oleju :idea:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 kwie 2013, 06:53

lub są tylko zapieczone :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl