
W srode stałem się szczęśliwym (mam nadzieję

Objawia się to w sposób następujący: po odpaleniu i wrzuceniu D auto rusza tylko przy minimalnym dodaniu gazu, mocniejsze wciśniecie pedału podnosi jedynie obroty silnika, a samochód jedzie jak jechał (czyli w tempie ślimaka), po przytrzymaniu obrotów na poziomie 2000 po około 10 sekundach następuje szarpnięcie, na wyświetlaczu na zegarach zapalają się wszystkie ikony położenia lewarka (czyli jak wyczytałem bo to moje pierwsze Audi) przechodzi w tryb awaryjny. W tym momencie można jechać ale zbiera się tragicznie.
Dzisiaj po walce z zarejestrowaniem i ubezpieczeniem udało mi się dorwać kumpla z interfejsem i wyciągnęliśmy co następuje:
17981 Zawór magnetyczny zawieszenia silnika strona 2 - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17549 Obliczenie mocy - wartość nieprawdopodobna
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16534 Sonda lambda obwód (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17114 Nieprawidłowe przełożenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17116 Nieprawidłowe przełożenie bieg 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1300 Nawigacja - brak komunikacji
magistrala CAN brak sygnału
1304 Radio
magistrala CAN brak sygnału
854 Wyświetlacz radia na tablicy przyrządów
magistrala CAN brak sygnału
Podaje wszystkie błędy, bo nie wiem czy coś z tego nie będzie istotne.
Czy może mnie ktoś naprowadzić, zanim oddam furę w ręce "specjalistów" którym raczej nie ufam (doświadczenia z wczesniejszą Omegą 3.0 V6)
Z góry dzięki za każdą pomoc

Kolego BzQ. Przy zakładaniu nowego tematu należy używać TAGów. Masz ich całą rozwijana listę, a wystarczy tylko wybrać odpowiedni. Mam nadzieję, że kolejne będą nazywane już poprawnie.
Pozdrawiam
Simone331