Gaz jest bardziej wymagający i wszystkie mankamenty silnika wychodzą potrójnie,wysokie napięcie musi być w idealnym stanie(cewki,świece)mark83 pisze:Auto na benzynie pracowało bdb, to z gazem jest problem ze sypał całe auto i powinna to być chyba usługa reklamacyjna, jak wam się wydaje ?
[D3 ALL 4.2 MPI ] Instalacja Prins vs. STAG
To rozumiem pepi, żeś mnie obsmarował na tamtym forum?? No jesli tak to ok twoja sprawa ale świadczy to o twojej małej wiedzy. Ja nie gazownik ani mechanik ale widziałem juz dośc by stwierdzić że mam ład i porządek choc wiem że są lepsze wykonania ale niewiele.
luka6, masz racje to auto do normalnej jazdy i przy takowej instalka póki co sie sprawuje doskonale.
luka6, masz racje to auto do normalnej jazdy i przy takowej instalka póki co sie sprawuje doskonale.
pepi, Wiem że sie tym zajmujesz bo juz się chwalileś i dziwi mnie taki sarkazm bo że moło by byc lepiej to sam wiem ale że nie jest źle tez wiem. A z Twoich wypowiedzi mozna wnioskowac że jeżdzę padaczką :lol:
Juz mi na AKP martab nasmarowal że moje audi to kupa złomu... :lol: Ciekawe czemu jeszcze jeździ :shock:
Juz mi na AKP martab nasmarowal że moje audi to kupa złomu... :lol: Ciekawe czemu jeszcze jeździ :shock:
Jak już tak zjechaliście na sposób montażu to u mnie BRC wygląda obecnie tak:
... do tego dwa filtry stanu ciekłego - dla każdego reduktora oddzielnie (na podszybiu po stronie kierowcy):
... oraz dwa reduktory BRC Genius MAX (na podszybiu po stronie pasażera):
Do filtrów stanu ciekłego idą przewody miedziane ø8 (zewnętrzna czyli wewnętrzna pewnie coś koło ø6)... do reduktorów dalej miedziane j.w. ø8... z reduktorów gumowe ø12 w trójnik i jeden filtr stanu lotnego... dalej gumowe ø12, następny trójnik i do listw wtryskowych gumowe ø12... i z każdego wtryskiwacza do kolektora dolotowego ø5.
Na pierwszy rzut oka mam podobnie jak Apophis ale jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach - jeżeli ktoś uważa, że jest źle, to cóż, ma do tego prawo... a jeżeli ktoś dokona konstruktywnej krytyki i wskaże co wg. niego jest źle i jak być powinno to chętnie wysłucham i pewnie szybko poprawię... no chyba, że nie za bardzo jest co poprawiać ;-)
... do tego dwa filtry stanu ciekłego - dla każdego reduktora oddzielnie (na podszybiu po stronie kierowcy):
... oraz dwa reduktory BRC Genius MAX (na podszybiu po stronie pasażera):
Do filtrów stanu ciekłego idą przewody miedziane ø8 (zewnętrzna czyli wewnętrzna pewnie coś koło ø6)... do reduktorów dalej miedziane j.w. ø8... z reduktorów gumowe ø12 w trójnik i jeden filtr stanu lotnego... dalej gumowe ø12, następny trójnik i do listw wtryskowych gumowe ø12... i z każdego wtryskiwacza do kolektora dolotowego ø5.
Na pierwszy rzut oka mam podobnie jak Apophis ale jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach - jeżeli ktoś uważa, że jest źle, to cóż, ma do tego prawo... a jeżeli ktoś dokona konstruktywnej krytyki i wskaże co wg. niego jest źle i jak być powinno to chętnie wysłucham i pewnie szybko poprawię... no chyba, że nie za bardzo jest co poprawiać ;-)
Ostatnio zmieniony 01 maja 2013, 16:25 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja bym tylko te dwie listwy obrócił i węże połączył za osłoną i oczywiście przykręcił a nie na trytytkach,a tak pozatym to może być :-DFOSS pisze: jeżeli ktoś uważa, że jest źle, to cóż, ma do tego prawo... a jeżeli ktoś dokona konstruktywnej krytyki i wskaże co wg. niego jest źle i jak być powinno to chętnie wysłucham i pewnie szybko poprawię... no chyba, że nie za bardzo jest co poprawiać
Nie wiem, w temacie LPG nie mam zbyt szerokiej wiedzy.pepi pisze:a parowniki nie za wysoko :-P
i zaworki w pion
Jak napisałem powyżej: kto widzi jakieś błędy to proszę pisać co konkretnie i jak powinno być prawidłowo.
Generalnie z gazem nic szczególnego mi się nie dzieje - poprawiłem trochę umiejscowienie wtrysków (stąd te trytki bo nie miałem profi blaszek do mocowania) i wymieniłem dwa wtryskiwacze bo popuszczały gazu i to wszystko.
Instalację regularnie serwisuję, ostatni przegląd robiłem nie dalej jak miesiąc temu.
pepi, wiesz coś na ten temat to pisz: "Moim zdaniem ... jest nieprawidłowo. Powinno być... " - tak będzie prościej bo pytania podchwytliwe czy żartobliwe żadnej konkretnej informacji mi nie przekazują :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
zasada jest taka aby reduktor nie był wyżej od lustra wody
czyli zbiorniczka wyrównawczego
bo wtedy mogą być ale nie muszą problemy z odpowietrzaniem układu
grzaniem auta
reduktory mogą być nie dogrzane
Jeśli można to tak się daje aby nie było problemów
filterek to chyba jasne że ma być cewką do góry
Jeszcze powinny być wtryski w pionie ale w przypadku brc jest to mało możliwe
i daje się tak jak się je daje
Dlatego ja wywaliłem brc bo nie twierdzę że to zła instalka tylko problematyczna do zamontowania bo fizycznie się nie da tego zamontować
a takie hanki na trójnikach miód i malina dla oka i są w pionie
to nie znaczy że hany są lepsze od wtrysków brc
Ja teraz mam podobnie jak tu
http://lpg-forum.pl/post300661.html?hilit=s8#p300661
czyli zbiorniczka wyrównawczego
bo wtedy mogą być ale nie muszą problemy z odpowietrzaniem układu
grzaniem auta
reduktory mogą być nie dogrzane
Jeśli można to tak się daje aby nie było problemów
filterek to chyba jasne że ma być cewką do góry
Jeszcze powinny być wtryski w pionie ale w przypadku brc jest to mało możliwe
i daje się tak jak się je daje
Dlatego ja wywaliłem brc bo nie twierdzę że to zła instalka tylko problematyczna do zamontowania bo fizycznie się nie da tego zamontować
a takie hanki na trójnikach miód i malina dla oka i są w pionie
to nie znaczy że hany są lepsze od wtrysków brc
Ja teraz mam podobnie jak tu
http://lpg-forum.pl/post300661.html?hilit=s8#p300661