części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL 4.2 MPI ] Instalacja Prins vs. STAG

luka6
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 10 lut 2013, 11:42
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Post autor: luka6 » 30 kwie 2013, 21:32

mark83 pisze:Auto na benzynie pracowało bdb, to z gazem jest problem ze sypał całe auto i powinna to być chyba usługa reklamacyjna, jak wam się wydaje ?
Gaz jest bardziej wymagający i wszystkie mankamenty silnika wychodzą potrójnie,wysokie napięcie musi być w idealnym stanie(cewki,świece)

Gość

Post autor: Gość » 30 kwie 2013, 21:33

To rozumiem pepi, żeś mnie obsmarował na tamtym forum?? No jesli tak to ok twoja sprawa ale świadczy to o twojej małej wiedzy. Ja nie gazownik ani mechanik ale widziałem juz dośc by stwierdzić że mam ład i porządek choc wiem że są lepsze wykonania ale niewiele.
luka6, masz racje to auto do normalnej jazdy i przy takowej instalka póki co sie sprawuje doskonale.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 kwie 2013, 22:10

nie obsmarowałem :-D
jak na brc to masz bardzo schludnie :-D
Apophis pisze:No jesli tak to ok twoja sprawa ale świadczy to o twojej małej wiedzy.
- niech ci i tak będzie
ale ja sam zakładam lpg :-D
jakby co a nie daje partaczom :mrgreen:

Gość

Post autor: Gość » 30 kwie 2013, 22:15

pepi, Wiem że sie tym zajmujesz bo juz się chwalileś i dziwi mnie taki sarkazm bo że moło by byc lepiej to sam wiem ale że nie jest źle tez wiem. A z Twoich wypowiedzi mozna wnioskowac że jeżdzę padaczką :lol:
Juz mi na AKP martab nasmarowal że moje audi to kupa złomu... :lol: Ciekawe czemu jeszcze jeździ :shock:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 kwie 2013, 22:20

przepraszam ale ja z tego nie żyję
nie zakładam zawodowo
where you stand depends on where you sit :-D
to by było na tyle

luka6
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 10 lut 2013, 11:42
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Post autor: luka6 » 30 kwie 2013, 22:29

pepi pisze:przepraszam ale ja z tego nie żyję
nie zakładam zawodowo
No i temu wszystkich tak krytykujesz, jak każdy by miał tydzień na założenie instalki to pewnie było by dopracowane w najmniejszych szczegułach ale koszt musiał przekraczać 10tysi :-P

Gość

Post autor: Gość » 30 kwie 2013, 22:29

pepi pisze:where you stand depends on where you sit
chyba raczej
point of view depends on the point of sitting :-P

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 maja 2013, 12:49

ale ja jeszcze mam druta pod maską bo nie mam kiedy tego poprawić
a tak się napasłem tym wspaniałym LPG TECHEM
że aż mi się po nocach śnił :mrgreen:
Bo nie mogłem patrzeć się na brc pod maską bo miałem takiego druta że ręce opadały
i też jeden parownik był

Gość

Post autor: Gość » 01 maja 2013, 12:51

U ciebie jak dobrze pamiętam to chyba kucharz montował bo tak wygladało jak by kuchenna chochla wymieszał na końcu :D
Ale mimo to uw drut działa jak sam piszesz i to już czyni firme BRC znakomitą wg mnie :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 maja 2013, 13:33

Jak już tak zjechaliście na sposób montażu to u mnie BRC wygląda obecnie tak:

Obrazek

... do tego dwa filtry stanu ciekłego - dla każdego reduktora oddzielnie (na podszybiu po stronie kierowcy):

Obrazek

... oraz dwa reduktory BRC Genius MAX (na podszybiu po stronie pasażera):

Obrazek

Do filtrów stanu ciekłego idą przewody miedziane ø8 (zewnętrzna czyli wewnętrzna pewnie coś koło ø6)... do reduktorów dalej miedziane j.w. ø8... z reduktorów gumowe ø12 w trójnik i jeden filtr stanu lotnego... dalej gumowe ø12, następny trójnik i do listw wtryskowych gumowe ø12... i z każdego wtryskiwacza do kolektora dolotowego ø5.

Na pierwszy rzut oka mam podobnie jak Apophis ale jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach - jeżeli ktoś uważa, że jest źle, to cóż, ma do tego prawo... a jeżeli ktoś dokona konstruktywnej krytyki i wskaże co wg. niego jest źle i jak być powinno to chętnie wysłucham i pewnie szybko poprawię... no chyba, że nie za bardzo jest co poprawiać ;-)
Ostatnio zmieniony 01 maja 2013, 16:25 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 01 maja 2013, 15:06

Ano masz podobnie jak ja,moja pierwsza droższa koncepcja zakładała dokładnie identyczną instalację jak u ciebie FOSS ale że mam trochę kucy mniej to zrezygnowałem z dwóch reduktorów i słusznie bo nie są mi potrzebne. Ja nie bede nic poprawiał bo skoro wszystko hasa jak trzeba to po co.

luka6
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 10 lut 2013, 11:42
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Post autor: luka6 » 01 maja 2013, 16:54

FOSS pisze: jeżeli ktoś uważa, że jest źle, to cóż, ma do tego prawo... a jeżeli ktoś dokona konstruktywnej krytyki i wskaże co wg. niego jest źle i jak być powinno to chętnie wysłucham i pewnie szybko poprawię... no chyba, że nie za bardzo jest co poprawiać
Ja bym tylko te dwie listwy obrócił i węże połączył za osłoną i oczywiście przykręcił a nie na trytytkach,a tak pozatym to może być :-D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 maja 2013, 21:44

a parowniki nie za wysoko :-P
i zaworki w pion

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 maja 2013, 23:24

pepi pisze:a parowniki nie za wysoko :-P
i zaworki w pion
Nie wiem, w temacie LPG nie mam zbyt szerokiej wiedzy.
Jak napisałem powyżej: kto widzi jakieś błędy to proszę pisać co konkretnie i jak powinno być prawidłowo.


Generalnie z gazem nic szczególnego mi się nie dzieje - poprawiłem trochę umiejscowienie wtrysków (stąd te trytki bo nie miałem profi blaszek do mocowania) i wymieniłem dwa wtryskiwacze bo popuszczały gazu i to wszystko.
Instalację regularnie serwisuję, ostatni przegląd robiłem nie dalej jak miesiąc temu.


pepi, wiesz coś na ten temat to pisz: "Moim zdaniem ... jest nieprawidłowo. Powinno być... " - tak będzie prościej bo pytania podchwytliwe czy żartobliwe żadnej konkretnej informacji mi nie przekazują :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 maja 2013, 06:59

zasada jest taka aby reduktor nie był wyżej od lustra wody
czyli zbiorniczka wyrównawczego
bo wtedy mogą być ale nie muszą problemy z odpowietrzaniem układu
grzaniem auta
reduktory mogą być nie dogrzane
Jeśli można to tak się daje aby nie było problemów
filterek to chyba jasne że ma być cewką do góry
Jeszcze powinny być wtryski w pionie ale w przypadku brc jest to mało możliwe
i daje się tak jak się je daje
Dlatego ja wywaliłem brc bo nie twierdzę że to zła instalka tylko problematyczna do zamontowania bo fizycznie się nie da tego zamontować
a takie hanki na trójnikach miód i malina dla oka i są w pionie
to nie znaczy że hany są lepsze od wtrysków brc
Ja teraz mam podobnie jak tu
http://lpg-forum.pl/post300661.html?hilit=s8#p300661

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl