Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 00 ] Skrzynia w trybie awaryjnym

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 30 kwie 2013, 00:18

Pisząc droga jaki rząd wielkosci masz na myśli?

Tak czy inaczej trzeba ogarnąć całość zeby to mialo ręce i nogi :)

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 01 maja 2013, 11:19

naprawa skrzyni w okolicy 4000-5000zl + montaz/demontaz.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 maja 2013, 11:45

BzQ pisze:Pisząc droga jaki rząd wielkosci masz na myśli?

Tak czy inaczej trzeba ogarnąć całość zeby to mialo ręce i nogi :)
Koszt tak jak kolega napisał.

Szukaj warsztatu z renomą - moim zdaniem, aby remont skrzyni był jednorazową wizytą w warsztacie, trzeba to zlecić znawcom tematu a nie komukolwiek kto się ogłasza że robi.
Jakbyś nie znalazł w swoich okolicach to w Wa-wie mamy kogoś kogo mogę z czystym sumieniem polecić - jakbyś potrzebował to szczegóły na PW ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 01 maja 2013, 11:58

Ok, jeszcze zobacze bo wczoraj ogarnalem motor (oprocz tego syku, nagralem filmidlo, moze ktos bedzie w stanie zidentyfikowac bo ja poleglem, napewno syczy w okolicach serwa ale blizej srodka auta, ), syk nie jest jednostajny i przerywa przy dodawaniu gazu, pojawia się póxniej znowu gdy obroty wyrównają.

A na razie jade jeszcze do jednego fachmana bo wczoraj wyszlo ze najprawdopodobniej komp skrzyni nie jest zakodowany.

Gość

Post autor: Gość » 01 maja 2013, 12:14

W razie jak by nie warszawa to mogę polecić tez fachowcow z okolic wrocka-niejeden klubowicz już korzystał i zadowoleni :)

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 01 maja 2013, 12:21

bo przeczytaniu postów stwierdzam iż
na 95% remont skrzyni miałem taki sam objaw przed remontem więc dobrze jak zmiescisz się w 5tyś potem jeszcze wymiana oleju po ok 1-2tys/km

a te syki może to być klima wyłącz klime i zobacz czy masz dalej syki jak ustępuje to jest ok

Moje zdanie "Kupując A8 D2 auto jest po remoncie skrzyni lub przed''

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 01 maja 2013, 12:50

Syki jak nagrywałem były przy wyłączonej klimie i nawiewie.

EDIT: Auto przetrzepane VCDSem, zostały błędy od radia (nie komunikuje się z zegarami) i skrzynia (no i ten syk nieszczęsny). Pytanie: lepiej zrobić tą skrzynię czy szukać sprawnej używki?

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 01 maja 2013, 22:57

remont bo wiesz czym jeździsz a używka różnie trafisz.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

MARCINSOBI
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 142
Rejestracja: 24 sty 2012, 08:12
Lokalizacja: Police

Post autor: MARCINSOBI » 02 maja 2013, 09:42

odnosnie tego syczenia sprawdz moze uszczelke przepustnicy (nr 4 na zdjeciu)
u mnie byla peknieta i wywalalo bledy i tez syczalo
Marcin

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 02 maja 2013, 19:54

a u mnie syczenie było spowodowane pękniętym węzykiem od serwa
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 02 maja 2013, 21:22

pb41ns pisze:a u mnie syczenie było spowodowane pękniętym węzykiem od serwa
Tym sztywnym co idzie od serwa do grodzi? Jego macałem i nic, na ucho to bardziej na lewo do serwa (patrząc od przodu), tam widzę jakieś grubsze węże ale nie wiem od czego a łapa mi tam nie wchodzi żeby zobaczyć czy nie wieje. Musze się w piankę zaopatrzyć (taką jak gazownicy mają do sprawdzania szczelności) to może wynajdę skąd to wieje.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 03 maja 2013, 09:57

nie ten gruby, idz po nim, tak jak mówisz bardziej na lewo, on wkońcu łączy sie z kolektorem ssącym, miejsca co prawda bardzo mało
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 03 maja 2013, 22:55

pb41ns pisze:nie ten gruby, idz po nim, tak jak mówisz bardziej na lewo, on wkońcu łączy sie z kolektorem ssącym, miejsca co prawda bardzo mało
Tylko że to nie z tej strony syczy (z tego co zrozumiałem) piszesz żebym szedl w strone kolektora a to jakby syczało bardziej od strony podszybia. Szukałem w schematach czy coś tam jest ale za cholerę nie mogę sie połapać.

A pozostając w tym temacie, jeśli błędy nie wyskakują od wypadania zapłonu (przeskanowany VCDSem i tylko skrzynia/radio/ dwa silniczki od klimatronika) to nierównej pracy silnika nie ma co szukać w zapłonie? Bo wyczytałem że jak w podciśnieniu jest dziura gdzies to i motor będzie nierówno chodził (a lekko poszarpuje)

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 04 maja 2013, 08:19

tak dokładnie, jak w podciśnieniu miałem nieszczelność to strasznie nie równo chodziła było słychaś syczenie, a te wszystkie węrzyki co mówie są właśnie ulokowane koło przepustnicy, ale z prawej jej strony
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 09 maja 2013, 23:57

Skrzynia wyjęta, zdiagnozowana, kosz rozwalony :) Fanty zamówione, korzystajac z wiedzy zdobytej na forum zlecilem od razu regeneracje sprzegla i wymianę uszczelniaczy napędów. Czy cos jeszcze powinienem zrobic zeby pozniej do tego nie zaglądać i mieć święty spokój?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl